^ Se nyt vain on ollut jo iät ja ajat ihan pakollinen attribuutti kaikkien sotahistoriaamme käsittelevien tuotteiden markkinoinnissa.
"Six Four" Brittiläinen rikossarja. Neljä osaa. 4/5 pistettä.
Printable View
^ Se nyt vain on ollut jo iät ja ajat ihan pakollinen attribuutti kaikkien sotahistoriaamme käsittelevien tuotteiden markkinoinnissa.
"Six Four" Brittiläinen rikossarja. Neljä osaa. 4/5 pistettä.
^Max. 2/5, harvinaisen epäuskottava juoni ja henkilöistä puuttui luonne. Kyllä briteiltäkin onnistuu tuo vasemalla kädellä heittäminen. Sherwood jossain vaiheessa työn alle vaikkei arvostelut olleekkaan ekan kauden veroisia.
^Sana "Vaietut" tekee asiasta salaperäisen ja ennenkuulumattoman, kiihottaa ihmisen uteliaisuutta.
The Penguin: sopivan mittainen, sarjaksi suupala.
"Helsinki Syndrooma", hyvin rakennettu tarina. Suomalaiset edistyneet vuosien aikana.
Areenalta Karppi kausi1
^Kaikki katsonut, ihan ok mutta hieman tuo Karpin rinnastus Saga Noreniin ontuu.
Black Doves @Netflix
Olipa mainio pläjäys. Guy Ritchie -tyylistä toimintaa paikoin mustalla huumorilla ryyditettynä.
Hyvin epäuskottava tosin ja mielestäni jäi hieman aukkoa tarinan vaiheisiin. Melko väkivaltainen joulutarinaksi.
Kirjolla
Areena / TV2 ma 21.00
Idea lienee kopioitu täältä. Tuo Aussi versio on minusta huomattavan paljon parempi.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010125016.html
Madness @ Netflix
8 jaksoa tätä on ihan liikaa. Tarpeetonta ilmeilyä ja dialogia. Puolet roolihahmoista ja pituudesta pois tai peräti elokuvamittaan, niin olisi ollut toimivampi.
Sinänsä ihan hauska Shaft-tyypin päivitys.
"Yellowstonen" viimeiset jaksot, upea ja eeppinen lopetus. Paha saa palkkansa ja matkan rautatieasemalle!
"Tulsa King" kakkoskauden, ei niin hauska kuin eka.
Wolf Hall toinen (ja viimeinen) kausi tuli katsottua loppuun. Mark Rylance oli kyllä hyvä valinta Thomas Cromwellin rooliin, loistava näyttelijä ja vahva presenssi. Brittien ykköskaarti osaa tietysti muutenkin hoitaa homman uskottavasti ja ilman ylinäyttelemistä. Kaikkineen hyvä kokemus.
Presumed Innocent Apple TV:stä. Melko hyvä, alkuun jopa samaa fiilistä mitä aikoinaan oli loistavalla True Detectiven ensimmäisellä kaudella.
Sininen planeetta II - meni kyllä tunteisiin ( kuten aina lopussa ), ja nautin suunnattomasti Sir Richard Attenboroughin kertojaäänestä.
Queen of Fucking Everything. Yle Areena.
Mun mielestä tämä oli ensinnäkin hyvä ja toisekseen erilainen/ hervoton + virkistävä suomalaisiin tekemällätehtyihin nordic-noireihin verrattuna (Karppi, Ivalo, Sorjonen ynnä mitä lie muita).
Team Ahmaa Jimiltä tänään. Olipahan h-i-d-a-s-t-a, kuinka tätä jaksoi ysärillä kattoa? Ei ku nythän mä vasta hokasin, että kaikkihan oli silloin hitaampaa.
:D no siinäpä on mun seuraava"arvonimi"....mulla on tuossa ( tosi arvokas) keräilynukke joka on ( näille tule aina titteli) "Queen of Everything" ja kun näillä nukeilla on tietynlainen persoonallisuus, ja tällä kysesellä nukella ( Agnes) kuvauksen mukaan "ei ole ystäviä" mutta tämä nukke on yksi arvostetuimmista nukeista ikinä.
https://tempokisu.kuvat.fi/kuvat/Fas...pg?img=smaller
Mikähän ohjelma tämä oli, heräsin päiväunilta ja tv2 luonto-ohjelma jossa kalatiiraa, räyskää ja riskilää ja tylliä ja näitten poikasia. Ei hyvänen aika miten ihanaa katsottavaa, mä nousin soffalta seisomaan ja itkin, siitä ilosta että luonto on näin upea ja miten se myös auttaa pientä ihmistä jaksamaan.
:D Jarkko Tamminen Show. Siis aiemminhan oli Andy MacCoyn äänellä " Helsingin kaupunki jakaa kaikille ekaluokkalaisille tabletit, myöhemmin tulee mukaan lisää aineita" - nyt tuli se sama että "oon viihtyny urheilukentällä kun siellä on ruohoa ja valkoisia viivoja"
Ja muutenkin olen nauranu tätä ihan kisu mappurassa.
Viimenen esitys on Käärijä? :D :D
Peltsin ja Osmon seikkailuja. Ihan huippu ohjelma.
Queen of fucking everything ja on kyllä kaiken hehkutuksen arvoinen, suomalaiseksi tuotannoksi viisi tähteä.
Myös täällä katsottiin kaikki Peltsin ja Osmon seikkailut. Olihan huima tempaus se kalliojyrkänteen lasku !
Myös kaikki Metsolat on tullut katsottua areenasta. On kyllä mainioita "vanhan ajan" näyttelijöitä tässä sarjassa :D
https://areena.yle.fi/1-3882352
Netflix: Villi maa. Kolme jaksoa takana enkä oikein tiedä onko tässä muuta ideaa kuin se että esitetään väkivaltaa ja raakuuksia. Mitään kunnollista kantavaa juonta ei oikein mielestäni ole, vaan kerronta etenee irrallisesta kohtauksesta toiseen. Brutaaliudella mässäilyä lähinnä. Henkilöhahmota ovat latteita.
^jaksoin katsoa sarjan loppuun: plääh!
---------------------------------
Lisäsin kärsimystä katsomalla pari jaksoa uutta sairaalasarjaa The Pitt: ei yllä Teho-osaston (ER) alkuaikojen draamaan, vaan jää latteaksi.
Dexter - New Blood ja seuraavaksi Original Sin.