Maantielenkit Tampereella, vol. 2
No niin!
Eilen torstailenkillä kolisi. Ei pahasti, mutta kolisi.
Yksikin on aina liikaa. Ja yritetään taas parantaa.
Kangasalan keskustan ohitettuamme olimme menossa kohti Tiihalaa, kun ennen pyörätietä, jotkut/joku hyppäsi suojatiellä eteen yllättäen. Käytti siis oikeuksiaan.
Olin neljäntenä, enkä ehtinyt reagoimaan tarpeeksi nopeasti. Joten molemmat pyörät lukkoon ja Matin takarenkaaseen.. Siitä nurin ohimo edellä asfalttiin. Kypärä pelasti...taas [emoji106]
Itse analysoimaani: liikaa vauhtia taajamassa. Jonkun täytyy selkeästi ottaa jo lähdettäessä komento porukasta ja pidettävä huolta koko ryhmästä. Nyt 5 kaveria lähti ajeleen. Itse muiden mukana. Oltaisiin selvitty yllättävästä tilanteesta, jos oltaisiin menty taajama-alue hissuttelemalla.
Muita mielipiteitä.
Mitään vakavampaa ei sattunut... Muutamana naarmu varusteisiin, sekä kroppaan. Ja klossi paskana [emoji16]
Turvallisia ajoja [emoji106]
Juurikin näin Juha!
Joo... Ei mulle sen kummemmin käynyt. Sen takia kirjoitin, että taas palautellaan mieliin miten pystytään ajaan turvallisesti. Aina kaikkia ei voi välttää.
Nopeasti katsoessani eilen dataa, niin vauhti oli ennen jarrutusta 20,7 km/h ja kaatuessa 12,7 km/h.
Ei siinä vauhdissakaan ehtinyt reagoimaan, kun ilmeisesti se jalankulkija hyppäsi yllättäen eteen. Ja käytti oikeuttaan [emoji6]
Jatketaan vielä turvallisemmin [emoji468] [emoji106]
Jees! Näinhän me teemme [emoji108]
Tämä varmasti toimi nimenomaan hyvä muistutuksena.
Älkää ny PRKL....sit enää mun puolesta harmitelko, vaan ajetaan taas!
Mäkin ajan... Jo tänään, jos lääkäri antaa luvan.
Vakuutus vaatii käynnin [emoji106]