Tekosyy on aina ollut hyvä excuse.
Printable View
Tekosyy on aina ollut hyvä excuse.
Jättiärjypäheehttp://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...ons/icon14.png
+1 .
Kuis oli tuo huominen, mietin hieman Nuuksiota. Autossa olisi tilaa yhdelle halukkaalle.
Toi 45asteen kulma kaffoissa on hjuva, tuntuu liki suoralta tuo sen jälkeen kun puolisen vuotta ajelin droppitangolla. Titecin vastaava 710mm:n vaihtu tuohon Jonesin minikokoseen - leveys äkseemäinen 660mm - ja jotenkin tuo istuu vielä somemmin käsiin. Vaihdeosasia on hyllyllä parin pyörän tarpeet, mut aikas kaukaiselta tuntuis ajatus moisia tuohonkaan ripustella. Näissä mäkilöissä riittää yleensä yksikin vaihde.
Mullon aamusta lumityövuoro, määrästä riippuu paljonko se ottaa aikaa. Noux olis soiva vaihtoehto ja polut siellä löytynee jos mitään hirmudumppia ei tule, mut häätyy kahtoo tilanne ja aikautus aamulla.
Ainii. Polkuset oli tänään talven kowimmassa kunnossa. Kehäteiden välissä pyöriessäkin sai aikaa haaskaantumaan liki 6h. Paljon oli porukkaa poluilla, yhtään paksupyörää enkä yhtään nastakumitonta kummiskaan nähny.
Voidaanhan me myös ajaa täällä kehäteiden sisäpuolella ja lähtöpaikkana tuttu ja turvallinen munqqis, lähtöaika voidaan tarkentaa esim. aamu ysiltä.
Voidaanhan me myös ajaa täällä kehäteiden sisäpuolella ja lähtöpaikkana tuttu ja turvallinen munqqis, lähtöaika voidaan tarkentaa esim. aamu ysiltä.
Munqqis ois khyl taas vaihteeks sopivampi, vaikka nuuks ois kans pähee. Centralparkenista on vaan sen verran helpompi jättää kesken jos tuntuu siltä ettei tauti oo vielä riittävästi ohi.
Ennustan törkeän hywää ajokeliä jos sopiva pakkaslumimäärä peittää kivikovat polut...
Eli munqqis it is, käykö tuo lähtöajan aamuinen tarkistus kaikille?
Starttiajan täsmäytys amusella ynnä munkkis pashaa tälle aineskin. Polkuset voipi olla aikas willissä kunnossa sikäli kun lumi sataa kugellager-ryyninä noiden jääpinnoitettujen spoorien päälle, mut mikäs sen mukavempaa kun luisuttelu.
Juups,Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti PaH
koska lumisadetanssini tais onnistua tavallista paremmin taidan olla luovassa puuhassa huomenna kun pomo jo antoi etukäteisvaroituksen aamuisesta herätyssoitosta. Varuiksi kävin ulkoiluiluttamassa Tinbrediä eli Harmaavaaraa™ lähinurkkain ja Katoavan Metsän™ jääränneillä reippaan kolmisen tuntia ja Reetunkostot oli ihan paikallaan. Hirmupito löytyi kun vähän tsuhhautteli pahaa ilimaa venttileistä ja sit alkoi jäykkäperäpää jo inan verran muljahdella - 0.78bar on ehkä vähän sisärengastetulle 2,3" nakkerolle vaan eipä lumikärmes kuitenkaan purrut vaikka välillä vähän kolahteli.
Kyllä se elämä vaan on ihmisen parasta aikaa:)
Mää siellä linjojen alla tihrustelinkin, notta milläs nää jäljet on tänne jätetty. Kovin oli nopeassa kunnossa polkuset, vaikka sloon nurkalta olikin hiukka röykkystä nousta mäjelle. Mutta muuten linjanaluset ja tiilerilta lenkit suuntaan jos toiseen oli kovin nopiat.
Mä ehdotan kello 11, täytyy vielä tehdä hieman lumitöitä ennen kun pääsee ulos leikkimään.
11 on hyvä aika, ilmaannun sit paikalle eli en. Mulla luoviin töihin meni vaan 3h. Josko nyt aamukahvia.
Klo 11 siis. Jään heti kaffeelle jos siirtymä tekee köhinää... pääsepähän ainakin ulos.
Kolistelijalle ja Pahikselle kiitos mukavasta lenkistä, pahiksen keskeytksen jälkeen kisailtiin kolistelijan kanssa siitä kumpi saa tehtyä enemmän läskipyöräilijän kuvioita polun reunaan, mä taisin voittaa 5-3. Kaaduin Ukrainapolulla Mutiksen tekemään kraateriin, se oli melko syvä.
HC teki ilmeisesti replikoi mutiksen lipat ihan 1:1, sen verran hyvin sopi siihen muna-asennon muotoiseen koloon. :D
Meikäläisen taidoilla oli alussa vähän hakemista. Helpotti kummasti Pahiksen geometriaopetuksen jälkeen. Nyt ymmärrän ettei pyörä käänny jos kaikki paino on takarenkaalla. Munqqis to Munqqis tuli kilsoja 13,2km ja sehän oli ihan sopiva tällä säällä, taidolla ja kunnolla. Siirtymätkin oli aika hauskoja, aamulla auraamaton pyörätie oli helppo ajaa mutta iltapäivällä oli ihmeen vaikeaa.
Kiitos ja anteeks. Laitoin vetämättömän olon eilisen pyöräilyn + aamuisten lumitöiden piikkiin, mut lievää lämpöähän tuo vaan oli/on. Lepopäivää tästä ei kerenny tulla ku kilkuttimen uusiokeulan kaulaputki tartti lyhentää ja tri sykerö-pyörä (jones) laittaa ajokuntoon, joten testinsäätölenkillä sai sitten hihitellä erimuotoisia kuoppia ukrainassa. Kiitos. Emmä kyllä kahdeksaa sieltä löytäny, vai teittekö ihan yhteismonttuja?
Uutta lunta ukrainassa -
https://lh3.googleusercontent.com/-n...0/IMG_0220.JPG
edit: mun säätämössä on musta aukko. Se on syöny nyt yhden Formula One-jarrusetin ja yhdet Canfield Bros:n polkusimet. ***tu.
Kaaduttiin me muuallakin, mutta mä käytin myös mutiksen tekemää poteroa.
Ai tänään oli menossa mukana lumienkelikuoro?:p
Jaa, mä luulin et mulla oli kondis noussu ku sykkeet pysy maltillisina. Se olikin vaan Pahiksen vakionopeudensäädin joka reistaili. ;)
Olihan sitä vähän ilmassa. Kai siinä tuli muutama enkelikin tehtyä samalla kun kikatteli hangessa (Ei missään nimessä samassa kuopassa, eikä edes samaan aikaan. Ei edes sillain ei homolla miehekkäällä tavalla.). :D
Oli Cafe Haviksen ikkunat sen verran pimeät, jotta jätin vaan etuoven eteen reilumman puoleiset renkaanjäljet. No nyt taitavat jäljet jo olla hangen alle jääneet.
Muijalle sanoinkin että kuka prkl! tullu tartuttamaan läskirengas-kuumetta.:D Arvasin että sää se olit,yritä uudelleen vaikka tänään ja tuu ihailee mun uutta keulaa..
Ihme kuvio sulla renkaissa mikä rengas.Olit jatkanut eteenpäin ja aamulla näin samaa kuviota kun töihin menin.
Ihmeellisen kuvion jättää jälkeensä "Kelluja" niminen rengas, joita Taiwanin tytöt valmistaa ja Onni Wanni markkinoi.
Jos ja kun tänään nousen satulaan kurvaan Havikselle päin. Eilen en olisi edes porstuaan uskaltanut tulla, kun olin sen verran märkä. Kupposta kuumaa mokkaa en olisi voinnut edes ulkona nauttia, kun olisi samasta syystä tullut kylmä.
Kas mitä se postiljooni toi...
http://i222.photobucket.com/albums/d...ps42dc25a1.jpg
Onks toi niinku hyvä?!
Mistä mä sen muka tietäisin? Kokeilin Shimaanin hieman vanhempaa El Guapoa eikä se mitenkään vastenmieliseltä tuntunut, jos toi on paska niin saahan siitä tehtyä olut tölkejä.