Millaista hintaluokkaa olet ajatellut. Taikka minkä verran olet ajatellut niille käyttöö? Tosin tuota hommaa ehtii huhtikuussakin ajattelemaaan viel.
Printable View
Millaista hintaluokkaa olet ajatellut. Taikka minkä verran olet ajatellut niille käyttöö? Tosin tuota hommaa ehtii huhtikuussakin ajattelemaaan viel.
Sunnuntaina klo 12 puomilta talvipolkuja. Sen verran rauhallisesti että minäkin jaksan :)
Saavun puomille 12:00. Toivottavasti tuo pakkanen lauhtuu reilusti, nyt vielä -23°.
Täytyy pitää kiekonvaihtotreeni tässä aamulla ja laittaa paksukumit alle. Eilisen lenkin perusteella ei kovin kaposilla renkailla kannata poluille lähteä, teilläkin oli lumipöperöä paikoin reilusti.
Aika vilpoista kieltämättä, itsellä oli mielessä jotain kevyttä kevlilenkkiä krossarilla .. polut vaatii tähän oloon nähden liikaa voimaa / toimivaa hengitystä joten passaan ne. Tumpelo ota pumppu mukaan jos saat sen kätevästi tulemaan, pyrin tulemaan puomille ainakin sen verran.
Näyttää lämpenevän, kunhan ei nyt vaan suojakeliksi mene ;)
Jopas oli mahtavaa. Saatiin Aulangolla vähän lisäpätkiäkin liitettyä lenkkiin.
Mitäs sanotte jos ensiviikon sunnuntaina, eli 17.3 pidettäisiin oma pieni Hämeenlinnan ympäriajo. Eli tätä Suurtumpelon kartoittamaa kierrosta ajeltaisiin rauhalliseen retkivauhtiin, lopuksi vielä Vuorentaan polkuja ja makkaranpaisto Ahvenistojärven kodalla? Aikaa menee luultavasti jotain 4-5 tunnin pintaan, riippuen tauoista. Eli valosan aikaan pystyy ajamaan vaikka lähtö oliskin "vasta" klo 12.
ST varmaan nauhotti tänään reitin, siitä saa havaintoa matkasta ja paikoista. Tosin Aulangolla ajettiin vähän edes-takasin kun mietittiin että mistä pääsee helpoiten alkuun.
Kuulostais hauskanpidolta. Mulla on rajoitteena varpaiden lämpötilakesto. Mutta jos on mukava aurinkoinen sää niin kai ne varpaatkin lämpeis.....
Sent from my GT-I9070 using Tapatalk 2
Oli kyllä oikein super-mahtavaa tänään. Keli ja polkujen kunto ei paljon parempi voisi olla.
Makkaralenkissä olisi ajatusta, näin dieetilläkin olevan vinkkelistä.:)
Tässä tämä tämän päivän data, jossa mukana siirtymiä, muttä eiköhän tuosta olennainen selviä.
Makkaralenkki on hyvä idea.. saapi nähdä kuinka pe-illan henkilöstöiltama vielä tuolloin rokottaa :)
Minä ainakin passaaan tuon makkaralenkin
Mulla taitaakin jäädä makkarointi väliin, rouvalla on yövuoro tuolloin ja pitää mennä iltapäivästä nukkumaan.. ellen sitten keksi pojalle hoitajaa iltapäivälle.
Pitää itekin jättää makkarat paistamatta talvikelillä. Taas viikonlopun vietto muualla :)
Ok, miltäs teitillä näyttää seuraava viikonloppu? Jos kelit säilyvät, niin yritetäänkö silloin porukka-ajelua? On vaan niin upeita polkuja, että jokaisen pitäisi ne kiertää ;)
Mulle sopis paljon paremmin tuo viikon päästä, mites muille?
Tota vois sitä yrittää ehtiä. Siis talven ekalle pyörälenkille
Sunnuntaina klo 12, perinteinen reitti mahdollisimman vähäisillä harhaanajoilla :)
Makkarat ensviikolla, maybe
Pätkiipä foorumi.. onkohan vika laajempi? Kävin tänään talven kolmannella talvipolkulenkillä. Ihan ok polkuja ja näkyi ainakin yhdet Extreme-nastojen jäljet samoilla reiteillä. Data tässä: http://www.sports-tracker.com/#/work...8il7a2mmucgavo Illalla jaksoin vielä pienen hiihtolenkin ja 7kk tauon jälkeen ensimmäinen 3h treenipäivä oli tosiasia. Hiihtodata täällä: http://www.sports-tracker.com/#/work...kivptoshrpncje Huomenna on tarkoitus myös ajella, mutta puolipäivä on minulle vähän huono. Joudun lähtemään aamusella (klo 10 maissa) ja illemmalla sitten toinen siivu.
Hmm, klo 8 on luvassa -17 astetta, mutta jo klo 11 enää -7 astetta..
Kymmeneltä Aulangon rautatiesillalla? Siitä olis kätevä siirtyä polkuverkostoon.
Laitan harkintaan mikäli herään ja pakkasta ei ole paljon :)
Huomenna on hieman viileämpi päivä muutoinkin, eli pakkanen ei pahemmin tuosta lauhdu päivän edetessä. Poluilla kyllä tarkenee. Minä saavun klo 10 rautasillalle!
Saavun myös rautatiesillalle 10.00, vaikkakin valmiiksi tyhjin jaloin. :)
Hivenen hektinen viikko takana, joten lenkkiseuraakaan en täällä kysellyt, vaan menin kun kerkisin.
Eilen ajelin yhtä "perinteisistä" kevätreiteistäni, joka oli mukavasti ajeltavissa. Hopeakalliontien risteyksestä Korventaustantielle tosin paikoin jopa umpihankipyöräilyä(noin 2km), muuten hyväkuntoinen reitti crossarille.
Tässä eilinen data, jolla saa myös käydä tutustumassa reittiin. ;)
Ai kappas te olitteki aikaistanut tätä.. mä elin ihan klo 12 mukaan, heräsinki vasta :D
Hienot olivat aulanko/Sairion polut. Sen verran varpaat kesti ennen jäätymistä kun tuli tuhrattua aikaa avaimien kaiveluun hangesta....jotka olivatkin kotiovessa kiinni :o
täytyy vaan alkaa enemmän viihtymään pyörän päällä, että kesällä pysyn muiden mukana.
Aika rankka oli vaihteeks omalta osalta päivän ajelu. Keuhkot "heräsivät" tehokkaasti alussa Aulangon nousuissa ja sykkeetkin taisivat olla tasaisesti tapissa lähes koko ajan :)
Oli vielä illan pikku palautuspyöräilyllä jalat aika vetelät, mutta hyvää se vaan tekee!
Polut edelleen priimakunnossa.
Oliko viikonlopulle tiedossa pientä opastusta talvimaastoiluun täysin kokemattomalle?
Joo kyllä tarkoitus on nauttia vielä keleistä viikonloppuna. Viimeksi just just missattiin sateet ja loskat ja muut pahaa mieltä aiheuttavat asiat.
Torstaina ajattelin iltapäivästä, ehkä klo 15:30 jonkunlaista lenkkiä ajella. Vieläköhän löytyisi uusia polkuja..
ps. keskiviikkona TCC:n kokous
ps2. onko jollain nurkissa ylimääräisenä USA-mallin laturiin adapteria, jolla sen saisi kotoisaan pistorasiaan?
Juu torstaina todennäköisesti. Huomennakin ajelen siellä päin. Että todennäköisesti saat ennemmin kuin myöhemmin.