Reklamaatiocase etenee...
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
JH1
Mitenkäs teillä on DX:n takuut pelanneet? Mun ainoa kerta vähän huonosti....
Bongasin viime tilauksestani yhden kuljetuksessa vaurioituneen ledin. En edes avannut kiinni saumattua ESD-pussia, koska vian näki läpi. Ilmoitin siitä kiinankauppaan ja pyysivät lähettämään valokuvia ja tiedot tuotteesta. Tein näin ja sain sitten sähköpostiini RMA-kaavakkeen ja postiosoitelapun. Kaavake + paremmin pakattu viallinen tuote pehmeään kuoreen ja lappu kylkeen ja postiin. Laitoin tavallisena kirjeenä, koska pakettiseuranta ei Itellan ilmoituksen mukaan toimi britteihin ja sinne pitäisi mennä käytännössä 100%:n varmuudella. Postikulu oli jotain euron luokkaa.
Ei vain ole kuulunut mitään tuon jälkeen. Viikkoja mennyt. Kyselin sähköpostilla ja nyt haluavat taas valokuvia ko. tuotteesta, vaikka ilmoitin palauttaneeni tuotteen jo viikkoja sitten! :( Saas nähdä minkälainen tappelu tästä tarvitaan. Kovin paljon ei muutaman kympin takia viitsisi.
Tarkemmin sanottuna halusivat kuvaa kuitista, seurantanumeroa tms. tositetta lähetyksestä. Olin onneksi maksanut postimaksun kortilla, kun paperikuitin olin pistänyt sinne kuuluisaan ö-mappiin. Laitoin kuvaruutukaappauksen nettipankin (suomenkielisestä) kuitista kiinankauppaan ja nyt tuli viesti, että laittavat uuden tuotteen + hyvittävät postimaksun.
Näköjään DX:ää pitää pommittaa kyselyillä, jotta homma etenee...