En ollut mää, oltiin tosiaan p-olkisin kanssa ajelemassa toisella suunnalla. Alkaa näköjään kalustoetu olla mennyttä, kun polut täyttyvät hiilikuituvehkeistä. Mitä mä nyt keksin, pitää vissiin aloittaa reenaamaan:seko:
Printable View
No sen on sit täytyny olla joku salatreenaaja! Harjottelee ihan suhivihi koko talven ja pistää teille kisaajille jauhot suuhun ens kesän kiertueella :D
p-olkisin perässä kun ajelee, niin kannattaa olla ea-pakkaus, kuitua ja hartsia repussa :)
Niiiin rikki tähä sairasteluun ettei viitti edes foorumi pyöräillä. 3:s viikko menossa täyslepoa, joten ajelkaahan työ vaan:mad:. Mutta vielä tämä täältä aktivoituu talvi pyöräilyn ihanuuksiin. Onneks ei sentään nastoja tullut intoiltua alle ennen tautigalleriaan menemistä. ls.~112
Pitää varmaan kohta laittaa suvikumit takaisin, kun tuli taas kesä. Vaikka ei tässä ole kerinnyt ajamaankaan - mitä nyt pari kertaa käynyt kaupassa ja poikien kanssa vähän tehty lenkkiä.
Kävin kiertämässä Sääksiä ja Märkiötä tänään, 44 päivän tauon jälkeen. Oli kivaa ja hidasta. Alla oli Epun Commençal Meta 6. Kaikki juurakot ja kivikot oli tipotiessään:rolleyes: Aina kun oli vähänkään alamäkeä oli yyberhienoa, mutta ylöspäin meneminen olikin sitten eri juttu.
Täytyy se Märkiönpoluntukkivakoivu käydä ottamassa kokonaan poies. Ei uskallus riittänyt edes kokeilla ylittämistä.
Onkos täällä kiinnostuneita jos/kun mtok77 toisi setälenkille muutaman Ibiksen kokeiltavaksi? Ajankohtaa ja paikkaa ei ole sovittuna. Kattelkaa tone 50/60 ketjuun.
Mulla on ks114. Mutta ks112, ks116 ja ks118 myös mahdollisia:
http://jaribirling.kuvat.fi/kuvat/Tekniikka%20/
Nii no voihan ton noinkin ajatella ;) Sykkeistä kai oli kyse...
ps. XTR tekstin tilalla kannattais lukea C9, ois ehkä taas jäännyt yksi ketjuliitos vähemmälle...
Eilisellä lenkillä ei hajonnut kuin yksi rengas ja sekin sopivasti pyörätie siirtymällä kun ajettiin vesisateessa takaisin hyvinkäältä. Siinä oli eräällä siirtyminen autokuljetukseen lähellä :D
Kiva nähdä, että kmw on palannut poluille. Noita breikkejä tulee, ei niistä kanna murehtia. Ei se vuosien aikana hankittu peruskunto mihinkään katoa, jos jopa maailman huipulla olevat ( aho-, manni-, puuru-, räikkö- ja kovalaiset ) voivat pitää yli vuoden taukoa.
Ilsellänikin oli keväällä pieni revähtymä pohkeessa, joka paheni niin, että kesä- ja heinäkuu oli pakkolepoa.
Älä sitten tee samaa virhettä kuin minä, eli sitten kun taas alkaa treenata painaa nuoruuden innolla vaikka rippikouluajoista ( vaikka en minä rippikoulussa mitään ajanut ) on yli 40v. 9 tuntia viikossa oli liikaa ja rupes heräileen yöllä.
On täällä hiljaista. Ei viissiin kerkiä kukaan enää kirjoittelemaan kun kaikki on possutaudissa tai ajamassa. Minullakin alkaa räkätauti helpottamaan ja viikonloppuna voisi taas olla mahdollisuuksia päästä ajamaan.
Tänään ainakin p-olkisin ja Srami bongattu lenkiltä. Päästin teidät ystävällisesti suojatieltä yli siinä koulun kulmalla, vaikka mulla oli etuajo-oikeus.:D
Jos se setälenkki kiinnostais, nii mä veden ens viikonloppuna ekat muutaman kilometriä silleen rauhalliseen tahtiin pitkäkosken luona.
Loppumatkan varmaan kiukuttelen seuraavalle vetäjälle liian kovasta vauhdista.
Ai sinäkö olit se ymmärtävä autoilija. Märkä pyöräilijää soveltaa etuajooikeutta aina ja kaikkialla. Oli se kiva käydä 4 viikon tauteilun jälkeen käydä pimeessä mettäs ajaas vesisateessa. Shokkihoitoa pöpöille;)
50/60 threadissa, pitkäkosken maja, kello 11:00
Saa**an pyöräilijät, eikö mikään riitä:D
Empä taida Keskuspuistoon tällä kertaa, oon rossarilla kruisaillut siellä viikolla ja kattelut polkujen päitä ja kallioita. Pluikasta ja märkää on koko rahalla. Jokivarren vauhtipolku on varmasti hyvällä vellillä:) Meikä pysyttelee visusti Kiljavan- ja Käpylännummella + ehkä Sääksin ympäri, ehkä ei. Dambala on sinkulamoodissa että vauhti on tasaista kunnes se hidastuu. Lähtö on aikaisin, n.09.00.