Ken oli salaharjoittelemassa Gravel Grinding reittiä tuossa eilen? Meinas mennä taukosimat väärään kurkkuun. :)
Printable View
Ken oli salaharjoittelemassa Gravel Grinding reittiä tuossa eilen? Meinas mennä taukosimat väärään kurkkuun. :)
Kuka tytsy Radonillaan seurasi läskipyörää vähän matkaa tänään Malmilla?
Joku melko lailla tosiharrastajan näköinen tuli eilen maasturilla vastaan vähän Kuusankoskelta Kouvolaan päin, pyörässä valkoinen etuhaarukka ja kuskin varustuksessa jotain turkoosia. Olin se mustiin pukeutunut jannu punaisella repulla varustettuna.
Kukahan oli Ridley-kollega, jonka kanssa vaihdoimme pari sanaa tänä aamuna valoissa Tuusulantien tuntumassa ennen Tuomarinkylän aukion ylitystä?
Paljon oli pyöriä liikkeellä tänään. Aavarannan ja Volsin välillä bongattu ensimmäinen lyhkäsillä ajokamoilla. Asenne kohillaan... Aurinkoisella säällä ajetaan lyhkäsissä :) Kuka oli tämä rohkea urho.. ? Iso peukku!!!
Kukas kruisaili Ideaparkin nurkilla tänään sunnuntaina kahdentoista nurkilla?
Alla oli ranskalaista laatua, valkoinen Commencal.
Valkoinen kypärä ja neonkeltainen takki.
Käpälää pystyyn F-tervehdykseen, niin tunnistaa palstalaisen.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...1&d=1357384354
Kukas kurvaili tänään vastaan n.14 aikaan , kun olin alavetelin kiekalla? sinisissa lyhkäsissä ajokamppeissa (tais irtolahkeet olla :)) Käsi nousi tervehdykseen, muttei tainnut olla palstalaisia, kun tervehdyskin oli "tavallinen" kuten mullakin .. :D
Säijää oli tänään puolen päivän jälkeen kiertämässä melkoinen määrä väkeä, kun koko ajan sai olla lapanen pystyssä. Oliko voorumilaisia kenties?
ketkä tänään Somerolla Härkäläntiellä mua vastaan maantiepyörillä klo n.15??itse olin harmaalla peugeotilla missä bullhorn.
Mikäs kahden-kolmen hengen porukka vaihteli takapyörää mankeelinsa tampereen petsamossa koljontiellä keskellä tietä. Jalkakäytävää ja nurmialuetta kilometrin verran vierellä, mutta silti piti jäädä keskelle tietä ja bussiväylälle oikeen porukalla ihmetteleen ilmeisesti puhjennuta rengasta? Fiksua touhua nääs.
Jos mua näkyy niin olen sellainen nuori jannu harmaassa tai valkoisessa takissa Feltillä, joka on musta. Ja valkoinen kypärä jossa pinkki crc alieni. Ja Lahdessa pyörin.
Kuka ajoi eilen maantiepyörällä Kyläjoentiellä Nurmijärvellä? Kellonajasta ei ole tietoa, mutta iltapäivällä jälkikasvu löysi sieltä perusbutyylisisurin tienposkesta. Pikainen testaus osoitti, ettei ollut paidantaskusta pudonnut uusi varasisuri, vaan ihan reiällä varustettu. Odottamalla tuollainen ei luonnossa häviä toisin kuin maantiepyöräilijöiden maine (jos noita enemmänkin löytyy).
Joku sporttisen näköinen nuori miespuolinen henkilö tuli vastaan Sky-kampetta päällänsä eilen Padasjoentien-Sankolantien risteyksellä taino vähän Lammin keskustaan päin siitä. Mahtoiko olla foorumin porukkaa?
Taisin nähdä Risto Koivusen n. 17.30 Mätäojan varrella. Olin lastenvaunujen kanssa, ja äitini sekä toinen koiranulkoiluttaja melkein tukkivat väylän. Huomautin heille asiasta:)
Tunnustan, että tuli tuonne erehdyttyä. Ei tosin tullut mieleen tähystellä lastenvaunujen työntäjien suuntaan, jos näkyisi tuttuja.
Mutta monenlaista pyörää oli tänään menossa moneen suuntaan. Eksoottisin näky oli tänään Espoossa droppitankoinen taittopyörä, jonka kanssa seisoskelin liikennevaloissa.
Olikohan joku foorumilainen tänään ajamassa Karhiniementiellä Huittisissa? Olen siellä aika monta kertaa ajanut enkä koskaan ennen nähnyt toista maantiepyöräilijää. :)
Kenen Specialized Carve Pro on parkissa Salpausselän koulun/lukion pihassa parakkienpuoleisessa pyörätelineessä Fillari-lehdessä esitellyllä kokoontaittuvalla lukolla? Olipas pitkä kysymys. Syyllinen voisi ilmoittautua. ;)
Kukas ajeli eilen kuuden nurkilla Kehä 3:sen pyörätiellä vastaan mäen päällä Järvenperä-Bemböle- välillä? Ajokkina taisi olla hieno vaaleansininen Kona(?) komeella tangolla.
Kuka hajoili mulle Klaukkalan K-Citymarketissa kun konsultoin kosmetologiäitiäni munien ajelusta. Voi mamma parkaa kun tulen kyläilemään.
Kuka ajeli läskipyörällä Kuopion Atrian pihan vierestä puolen päivän aikaan? Oli kiva työpäivän piristys..;)
Kukahan mahtoi tulla keskiviikkona 24.4 puolen päivän aikaan täysjoustolla Ylästön pizzeriaan, pyörän merkki oli joku e- jotakin.
Sunnuntaina yhden aikoihin ajoi Helsingintiellä Porvoossa vastaan ensin huomiota ja miksei kunnioitustakin herättäneen kokoinen musta-asuinen parijono, sitten pari pienempää ja kirjavampaa ryhmää reppuselkäisiä pyöräilijöitä ja sitten vielä kaksi isompaa porukkaa, joiden kohdalla vihdoin tajusi kiinnittää huomiota siihen että lähes kaikki ajoivat vaihteettomilla pyörillä.
Oliko menossa yksivaihdeväen kevätretki vai mistä oli kyse?
Juuri se. http://yksivaihde.net