Tietoa vai arvailua? Viime vuonna oli googlen mukaan ollut marraskuun lopussa.
Edit: Ai, vai niin. Nyt tajusin. Ystävänpäivämyynti voi tulla 14.2:tta tosiaan.... Jestas! YSTÄVÄmyyntiä tarkoitin. *nolous*
Printable View
^Eli tässähän sit on kyse selvästä riskinotosta. Ostaako värkin marraskuussa ja toivoo että tuo jatkumo toteutuu myös marraskuun puolivälin osalta. Tässä tapauksessa laitetta saanee vielä eikä ole loppu varastosta. Kinuaa vain sitten -25% erotuksen takaisin tuohon hintatakuuseen vedoten. Vai odottaako tuohon myyntipäivään asti jolloin voi käydä niin että jää nuolemaan näppejään kun näyttää punaista webbikauppa. Se on 337e arvoinen riski. :)
^^Ei oo elämä helppoo...tosin en odota, että se oliskaan. Tsemppiä!
Talvea .
Talvea odotettu viime keväästä asti.. Mutta on syksykin kiva.
nih..
Seuraavaa kesää.
^ Samoin
ja lisäksi...
Tulkaa jo RokkiRonit.
Nouseekohan läksikuume taas kun saa tuon meneillään olevan projektin valmiiksi?
Yllättävän lievää on ollutkin.
Odotan, että pääsen taas ajamaan. Odotan, että pääsen testailemaan Rokkironeja lumessa.
Ilmoitusta siitä, että seuraava täditettävä on jo selvästi tulollaan, silloin pitänee käydä hakemassa se edellinen versio valvovan silmän alle.
Laboratoriotuloksia. Lunta ja hiihtokelejä. Lounasaikaa.
Maanantaina alkavaa lomautusta. Reilun viikon päästä olevaa perinteistä itsenäisyyspäivän pikkujoulureissua kaverin mökille, saunomista ja paljuilua, viskin ja konjakin maistelua.
tämän työpäivän päättymistä ja sitä seuraavaa ulkopyöräilylenkkiä ... "satoi tai paistoi" :cool:
Lunta. Pakkasta! Sitä että olisi rehellinen talvi.
Olon kohenemista eilisen illanvieton jäljiltä...
Odotan, että tää lentsu menis ohi.
Postilakon päättymistä. Pahaksi onneksi ulkomailta tilatut osat olisi pitänyt tulla niinä päivinä kun lakko alkoi. Ehti tulla vain 1/3 osa. Toivottavasti AKT ei keksi muuta känkkäilyä tähän jatkoksi.
Voi ei, paranemisia. Toivottavasti tämä ei ole noin sitkeää laatua. Vielä en ole käynyt antibiootteja tms hakemassa, kun toistaiseksi vaikuttaa vain perus kuumeilulta. kunhan vaan ei ole vain esimakua kunnon hc flunssasta. Pitääkin vedellä c-vitsku poreita jos se edes lyhentäisi sairastamisaikaa.
Kohta alkavaa Scooterin keikkaa itäisessä satamakaupungissa.
Heh, nyt vasta keksin tämän ketjun.
Kestovastaus: MOTIVAATIOTA.
Eläkkeelle pääsemisen ja 365 päivää vuodessa kestävän kesän mahdollistavan lottovoiton....
Talvea tai edes kunnon yöpakkasia että tämä kurakeli loppuisi!
Odottaminen on elämän tuhlaamista! Huonot kelit vaatii hyvät varusteet. Jos sattuis tulemaan kunnolla lunta ostan snow scootin jos ei ni ajelen läskillä.
Työpäivän päättymistä...
Kahvin valmistumista.
^sama..
Kahvia + aamupala ja sitten päivän valkenemista niin voisi "kävästä ulkona" (ajamassa) :)
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Kuka on sanonut ettei odotellessa voi tehdä muita asioita? No esimerkiksi voi käydä lenkillä.
Lunta ja pakkasia odottelen lähinnä talvikuvia varten. Ja vaikka talvellakin voi ajaa, aattelin pitää pienen lepotauon että kesällä jaksaa.
Ja jos otetaan toi eka lause "odottaminen on elämän tuhlaamista" - niin kyllä se on hukkahan mennyt tämä koko mun elämä...
...josta tuli mietittyä. Miten mun vanhempienikin elämä olisi ollut niin paljon helpompaa ilman mua ja mun mukanani tuomia murheita.
Että kuolemaa mä odotan. Se tuntuisi oikeudenmukaiselta kaikkia kohtaan.
Vähän odottava fiilis, kun tänään ollut taas samanlainen kuumeeton päivä kuin viikolla (tais olla torstai), joka sitten jatkuikin kuumeiluna. Energiaa ei ole kyllä tänään ollut torstainkaan vertaa. Odottelen siis onks tämä paranemassa vai keksimässä uusia metkuja.
Ens kesää.... haaveilen ja suunnittelen jo kesäisiä pyöräreissuja.
Kolmen kärki on 1) kuumeesta parantuminen 2) veronpalautukset 3) Lappiin lähtö taas kesällä.
Nopsaan kun kattelin niin aika saman tyyppistä odottelua muillakin.
On ihan eri asia tuleeko kutsuttuna vai kuokkavieraana.
Mutta en ainakaan pelkää että "jos sairastun vakavasti" - ei vaan mene tasan onnen lahjat ja toiveet; noita uutisia kun lukee niin aina on menny "iloinen, ihana täynnä elämänhalua ja suuria suunnitelmia" oleva ihminen.
Usein ajattelen sitä tilannetta kun oli 1995; äiteelle oli sanottu että "ei elä yli viikonlopun", ja tämän itsekin jossain määrin aavistelin - mutta sitten mietin että ei elämä voi olla tässä! .. että elämällä on pakko olla jotain hyvääkin tarjottavana mulle, ja en halunnut lähteä täältä ilman yhtäkään onnellista muistoa mukanani, ja halusin kokea vielä rakkauden tunteen. Sen avulla sitten jaksoin.
En kyllä uskonut että olisin ihan väärässä. Näin kuitenkin pääs käymään.