Kukas kurvasi pihaansa Vanhalla Rajamäentiellä klo ~1915 mustalla Pivotilla? Perkeles, asut naapurissa :p
Printable View
Kukas kurvasi pihaansa Vanhalla Rajamäentiellä klo ~1915 mustalla Pivotilla? Perkeles, asut naapurissa :p
Kukas parrakas ajaa työmatkaa Vihdintien vartta suuntana etelä - pohjoinen kalustolla läski ja kippurasarvi? Eilen tuli vastaan läskillä, tänään kippuroilla. Että moi vaan! Mut tunnistaa omaperäisestä ajoasusta musta kypärä + punainen softsell-takki + mustat ajohousut :rolleyes: Kalustona viime päivinä maastopyörä, yleensä joku muu. Kesällä kippurat.
Varmaan menty Katilan ohi useamman kerran viimeaikoina. Itsellä alla joko spessun ruskea cc tai bianchin roadsteri. Vaatetuksena yleisimmmin tumman sininen pearl izumin kuoritakki.
^ Hihkaisee ohi mennessään :) (vaikka eihän kukaan aja mun ohi...)
Katila: Meitsi ajelee aamusin vihdintietä sinua vastaan. Yleensä ei kyllä kuulu läski eikä maantiefillari työmatkakalustoon, oli vaan spesiaaleja päiviä noi pari.;) F-tervehdys seuraavaksi?
^ Mitenkä moinen tervehdysrituaali suoritetaan?
Viittomakielen F-kirjain. Nopeasti näytettynä saattaa sormet mennä ok-asentoon eli kunhan kolme viimestä sormea on pystyssä ja etusormi+peukalo ei, niin ymmärtänee.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...achmentid=9441
Antsa112, olet sitten tullut muakin vastaan. Sulla on kovin pistävä katse :). Mun F saattaa tulla alaspäin sivulle siitä lepuuttajilla nojatessa.
Kiitos informaatiosta! Kesällä tuo hoituu, mutta nyt mulla on vielä rukkaset kädessä. Jospa vaan heitän Hanskaa pystyyn :)
Anteeksi väärästä kommentista ("Valot") sille sinisen cc/maantie pyörän ohjastajalle, joka nousi Hämeenpuistoa väärää puolta jalkakäytävällä ilman valoja puoli seitsemän aikaan. Piti sanoa " Järki käteen!" Kuka olit, jos uskallat tunnustaa?
Tänään vähän neljän jälkeen iltapäivällä Storan Enson pääkonttorin vieressä olevista liikennevaloista lähti kuski läskipyörällä 'kuin hauki rannasta' Pohjoisrannan suuntaan. Siitä ajoit sitten Hakaniemen sillan yli ja katosit näkyvistä merihaan tunneliin. Olit varmaan palstalaisia - niin kevyen näköistä oli meno :). Minä köröttelin hissukseen 29er Trek'llä kaukana perässä...
Kuka oli tänään Veikkolan keskustan suunnilla vähän vaille neljä (oranssilla?) täysjäykällä Konalla? Tais olla vielä 29er... Liikuit kaverisi kanssa, joka oli kävellen.
^ Hahaa, älä Raparperi yritä! Sut mä kyllä tunnen :)
Joo, sinä se varmaan olit. Vain jotain tummaa reppuselkäistä ehdin havainnoimaan - fillarin merkki jäi arvoitukseksi :). Kello saattoi hyvinkin olla jo puoli viisi kun nyt tarkemmin ajattelen. Hyvää matkaa vaan - moikataan, jos 'törmätään' uudelleen.
Olikos joku foorumilainen tulossa Kalpalinnasta, kun ohitti meikäläisen tänään (eilen) Turengin moottoritieliittymässä ja kääntyi Helsinkiin päin siinä 15.30-16 välillä. Autona oli kohtuullisen rouhean näköinen pickup ja asiallisennäköinen täpäri näkyi lavalla. Itse punnersin siinä kohtaa omaa lenkkiäni maantiepyörällä kohtalaisen navakkaan vastaiseen.
Kukas täpärikuski ajeli vihiluodossa olevalla pellolla? Kevyesti pyöri kammet ja meno muutenkin aktiiviharrastajan näköistä.
Tänä aamuna Vantaan Kirkkotiellä tuli pohjoisen suuntaan ajava maasturikuski vastaan n. klo 7.15. Kohtaamisen tapahduttua jäin miettimään, tervehtikö vastaantulija kohdattaessa. Eli jos näin oli, niin anteeksipyyntöni, kun en ehtinyt vastata.
Olikohan foorumilaisia kun Ulvilassa meinasi jäädä auton alle? Tulin liikenneympyrään, olin kääntymässä vasemmalle ja joku succismies tulee suoraan ympyrään ja katsoo vain hölmö ilme naamallaan että aijaa jäänkö nyt alle kun en tajunnut väistää autoa. Ehdittiin sen verran hidastaa että ei sattunut mitään.
Jos ei kelpaa viereisellä kelvillä ajaa niin voisi nyt edes ne liikennesäännöt opetella.
Ympyrästä ei Suomessa käännytå vasemmalle koskaan.
Ei ole tarve. Siihen olen liian huono.
Näkikö joku kun Sportstrackerin kehittäjiin kuuluva heebo ajoi stravasegmenttejä tänään välillä Landbo - Teollisuuskatu? Oli menny yli satasta ja vielä fillaroinu motariakin. :rolleyes:
Hämeenlinna. Härkätie. Torstaina klo 17 aikaan. Punanen Bianchi, reppu kuskilla selässä. Olitko se sinä? Ajelin roskakorilla ohi.
Kukas ajeli Repovedellä tänää? Fillarina tais olla Pivotti. Olit käyny vähän ennen meitä Lapinsalmella. Tiesi tämä neitokainen metsähallitukselta kertoa kun mainitsin että josko itsekkin tulisi fillarin kanssa käymään siellä suuntamilla.
Kiitos sinulle kanssapyöräilijä joka lainasit karttaa lauantaina Reitti 2000:lla Serenan ja Luukin välillä. Kyllähän se reitti oli jotenkin hanskassa mutta ekstralenkki "piristi" päivää. Itse olin liikkeellä Fiikuksen krossarilla.
Tiistaina Alppilassa kultainen Mukluk vähän ennen kuutta. Tunnustaako joku?
Kenen pyörää luulin läskiksi Aidan lähettyvillä eilen keskiviikkona?
Kuka myöntää ajelleensa Kartanonkoskella LOOP-merkkisellä pyörällä pitkän perjantain iltapäivänä? Jos ohjaus tuntuu oudolta niin käännä etuhaarukka oikeinpäin ja kokeile sitten vaikka uudestaan.
Kouvolassa VT15:n varressa vähän Tykkimäen sillalta Kotkaan päin seisoskeli kaksi harrastajan näköistä henkilöä arviolta varttia yli viisi tänään.
Minä, anteeksi mää, en kiellä enkä myönnä, mutta 29" oli renkaattomana katollaan varastossa tuolloin ja taisin käydä muklukilla Nallikarissa katsomassa jäätilanteen. Mutta jos mut näkee paksulla asvaltilla toistekin niin toki se ei tarkoita että 29 olis taas service asennossa.
Kiitos Gir'sillä (?) ajaneelle kaverille ja CCH-asuiselle kundille, jotka Katriinantiellä varmistitte, josko olisin tarvinnut jeesiä. Rengas repesi siinä määrin kyljestä, että soittelin itselleni autokyydin.