Nukkunu melkein koko päivän.:)
Printable View
Nukkunu melkein koko päivän.:)
Ajelin keskuspuistossa ja vantaanjoen tienoilla ilman nastoja..niitä mihinkään tarvii, painoa vaan tuovat:D
Käytin mig-hitsiä, rälläkkää ja smirgeliä
Käwin saunassa ja vaihoin alusvaatteet. :o
Kolasin pihan (niintein kyllä eilenkin) ja kannoin kopallisen puita takkaan - sytytin sen, tällä kertaa sekin sujui ihan ok ;).
Aika Äijää on rälläköidä olman suojalaseja :eek:
Josku joku äijä on menettänyt osan näkökyvystään vastaavassa työssä ;)
Katson parhaillaan Pasilaa.
Päivällä söin pari tomaattia joista tuli niin tyttömäinen olo, että piti alkuillasta hörpätä pari olutta.
Vaihdoin renkaita fillariin ja kiroilin.
Menin ihan pikku matkan autolla kauppaan :o
Emmää tiiä, oko tää nyt niin äijjää, mut kävin Turussa uimassa...
Imaisin nänniä, en omaani.
Olin koko päivän appiukon työnä kylässä. Appiukko sanoi mulle ainakin 10 sanaa koko vierailun aikana :)
Pieraisin kaupan jonossa. Tuli miehinen olo.
Miä pierin hissiin....
...mut se oli kyl jo eilen.
Pistin lihat pannulle ennen sipulia, muija otti lihat pois ja kuullotti sipulit enste. Äijät paistaa aina ensin lihat.
Tapetoin huoneen melkein itse. Se oli äijää. Se, että olin lähinnä vaimon apumies taas ei.
Takonu vihreetä pallukkaa ihan sikana ja sen kummempia aiheita miettimättä. Liikaa vaan noita rajoituksia ;)
Polkaisin helmikuisessa vesisateessa 32 km.
Lapioin varmaan kolme kuutiota lunta ja sain aikaiseksi lapsille ihan kelvollisen lumilinnan :)
Mut elämä on...On muuten jotenkin mukavan rauhallista...:)
Meillä muija menee polvilleen kun riidellään :mad:.....ja huutaa : Tuu pois sieltä sänkyn alta ja tappele kuin mies!!!!
Ai sieltäkö se olikin :eek: katoppa kö seinät sellasta pahvia.;)
Naapuri frouwa mullekin,taitaa se herran eturauhanen olla aktiivinen q pitkin yötä wessassa hypätään,:eek: eiii mää lorottelen vettä vaan lasiin q kauhiasti janottaa toi rapula.:rolleyes:*eturauhanen*
Lumiukon:D Kämpän päätyyn piti tehdä polku hankeen, niin samalla vaivalla sen teki parit pallot pyörittämällä. Äijää tai ei.