Tilausvahvistus tuli ja tilausnumero, mutta ei se seurantaan toiminut ja mitään routing numeroa ei ollut. Alkaa tuo luisteleminen ahdistamaan, bontr ex3 takana, kun muuta ei enään ole.
Printable View
Tilausvahvistus tuli ja tilausnumero, mutta ei se seurantaan toiminut ja mitään routing numeroa ei ollut. Alkaa tuo luisteleminen ahdistamaan, bontr ex3 takana, kun muuta ei enään ole.
Voi olla ett menee hieman aikaa siinä linkissä ennenkun alkaa toimimaan. Kyllä ne silloin yleensä sen on lähettänyt ku vahvistus tulee. Joskus itelläki menny sen kanssa 2pv mut toisinaan lähtenyt samana päivänä. Aika varma on 5 arkipäivää kotiin...
Nyt tuli seurannat 2pv meni. Toivottavasti kerkeisi perjantain lenkille, klo 15 lähtö. Taitaa olla vain toive ajattelua.
Asiallista toimintaa. Maanantai iltana tein tilauksen, tiistaina tuli seurantakoodi sähköpostiin ja tänään kävin hakemassa terminaalista paketin. Oikeat tavarat hyvään hintaan.
Meileihin ei vaan oikein vastata. Sunnuntaina pistin kyselyä kengänsuojista ja tänään tuli vastaus.
Saako tuolta bike-discountista osamaksulla? Sivuilla ainaki se näkyy, mutta sit ku tekee tilausta niin ei tuu semmosta vaihtoehtoa... Nimimerkillä osarilla onneen...
"Zusätzlich müssen folgende Voraussetzungen erfüllt sein:
•Volljährigkeit
•Ungekündigtes Arbeitsverhältnis
•Fester Erstwohnsitz in Deutschland
•Die Lieferung erfolgt ausschließlich innerhalb Deutschlands."
Eli esim. seuraavat vaatimukset on täytettävä:
-Kiinteä ensisijainen asuinpaikka: Saksa
-Toimitus on vain Saksassa
No luottokorttihan on käytännössä sama jos sellaisen omistaa. Teet vaan itseksesi maksusuunnitelman paljonko maksat kuussa, vaikka esim. satasen. Kyseessä kai on kuitenkin pyörä tai joku isompi ostos. Kalliimmissa pyörissä meillä köyhemmillä tulee kyllä luottoraja vastaan.
Uuteen Radonin 29errään tilaamani romppeet lähtivät DPD-toimituksena (ei maksua, kun paketin arvo ylitti jonkun summan) viime perjantai iltana ja eilen sitten soitettiin, että toisivat paketin, jos olen kotosalla. Nopsaa toimintaa ja erityisen mukavaa oli, että soittivat ennen tuontia, niin ei koko päivää tartte kotona vartoa. Taidan käyttää DPD:tä jatkossa itsekin. Samaten itse pyörän kokoaminen Saksassa tapahtui sitten kolmessa päivässä ja eilen illalla jo bike box oli DHL:llä kuljetettavana. Mikä sen sijaan ei ollut mukavaa oli se, että noi romppeet oli laskutettu luottokortilta kahteen kertaan, siis pyörän ja bike boxin kanssa yhdessä ja vielä pelkät romppeet erikseen. Lähetin Bike-Discountiin e-mailia asiasta. Toivottavasti asia selviää ja saan Nordea Rahoituksen rahat takasin luottokortille mahdollisimman pian.
Ensimmäinen tilaus tästä firmasta toissapäivänä sisään ja tänään tuli ilmoitus että lähtenyt liikkeelle.
BD on jostain syystä lakannut toimittamasta lähetysilmoitusta (i.e. Shipping notification). Tilausvahvistus ja romppeet tulee aina OK, josta otaksuma että yhteystietoni ovat heillä oikein. Kyseinen ongelma on vaivannut 4-5 edellistä tilausta, aiempina vuosina ilmoitus tuli kun romppeet shipattu.
Ja ennenkuin kukaan kysyy: En vielä ole kysynyt heiltä asiaa, ongelma ei ole suuri. Mites muilla, saatteko tiedon kun kamat on shipattu?
Viime torstaina tilaus sisään ja tänään oli aamupäivällä paketti saapunut kotiin. Viisi päivää taitaa olla uusi ennätysnopeus omalla kohdallani vaikka viikonloppu oli välissä.
SuperD:lle minulle on aina tullut lähetysilmoitus. Tänäkin vuonna yli puolentusinaa tilausta takana ja aina on tullut tieto siitä kun paketti on lähetetty. Lisäksi joka kerta seurantakoodi on toiminut.
Torstaina tilaus ja tavarat tänään kotona, eipä ole tännekään tullut paketti ennen näin nopeasti!
Lähetysilmoitus tuli ja on tullut jokaisella edelliselläkin kerralla.
Pari ekaa tilausta tuli aikoinaan maksettua pankkisiirrolla ja niihin tuli myös lähetysilmoitus ja seurantakoodi. Sen jälkeen on tullut käytettyä Paypalia ja ilmoitusta tai seurantakoodia ei ole tullut, romut ovat tulleet aina siitäkin huolimatta. Tiedä sitten mistä johtuu, ainakin mulla on käytössä BDssä ja Paypalissa eri spostiosoite, ei oikein muuta tule mieleen.
Lähetysilmoitukset ja koodit on joka kerta tullut.
Mun tapauksessa nyt ei ainakaan lähetysilmoitusta löydy mistään roskapostista. BDn sposti on palveluntarjoan jonka avaan Windowsin omalla spostiohjelmalla, joka taas ilmoittaa saapuneesta "roskapostista". Ja samalla kysyy haluaako sen avata normaalisti. Eli ei ole mennyt ohi silmien. Ja edelleen ne tilausvahvistukset tulevat normaalisti tilauksen teon jälkeen. Paypalin sposti taasen on iänkaikkisen vanha jippii-sähköposti, jossa ei edes ole optiona roskapostia.
Kuinkas nopeasti tämä kauppa pistää tavaraa liikkeelle, eilen aamulla vahvistivat maksun menneen perille mutta ei vielä kahdessa päivässä ole hyllyssä olevat tavarat liikkeelle lähteneet (?)
^Pääsääntöisesti samana arkipäivänä, joskus tosin vasta seuraavana arkipäivänä on paketti ollut aina matkalla.
Piti oikein tarkistaa että maksu oli oikein.. voihan se olla että tavara on jo jossain menossa mutta koodi jäi vain lähettämättä (toivottavasti näin).
Kysympä vielä kysyä asiaa kaupalta.
Kyllä nuo tavarat on yleensä melkein saman tien lähtenyt liikkeelle jos niitä vain siellä on ollut.
Esimerkkinä viimeisin lähetys (etukiekko koottuna, muuta pikkusälää).
Tilattu maanantaina iltapäivällä, maksettu Paypalilla, lähetetty samana iltana, pari päivää pyörinyt Hampurissa ja eilen saapui Suomeen. Tänään noudettavissa paikallisesta postista.
Nyt kun pääsisi nopeasti töistä hakemaan tuota pakettia ;)
Mulle ei tulekkaan ihan nopsasti, toimitus viikolla 49 :(
Eilen tilaus sisään klo 14, klo 16 tuli kamoista lähtöilmoitus. Aika hyvin.
Oma kokemus.
Tilasin aluksi väärät takakiekot, mutta sähköpostilla kun englanniksi ilmoitti niin liike vaihtoi tuotteen. Ilmoitin tuotteen vaihdosta 4.11 ja liike lähetti postia 6.11 tyyliiin "asia huomattu odottele min 48h tai pitempään riippuen asiasta".
12.11 Ursula bike-discountista laittoi uuden laskun oikeista tuotteista. Maksoin oman nettipankin kautta, ei paypalia, ja valitsin DHL:n, 16.11 ja 20.11 tuli tilausilmoitus ja sanoivat, että paketti perillä 4-7 päivässä. Lähetti kävi 26.11 ovella 11 maissa ja hain paketin paketin lähipostista 15 jälkeen.
Ite olen ok tyytyväinen, tuli kämmättyä tossa tilauksessa ite ja silti ihan inhimmillisessä ajassa paketti tuli.
Tavarat tuli viikossa 👏
^ Sama homma.
Moro
Kiitoksia näistä kaikista tiedoista. Viikmeksikin tuotteet tulivat moitteeta, oliko taas tuuria, tiedä tuota? Siltikin kallistun pyörän ostoon sieltä, ehkä. Syitä on muitakin kuin raha, ja niitä on ueampia; terveisiä vaan parille paikalla, jotka eivät halua minulle myydä.:seko:
En tod muista lakitekstejä, mutta eikös Amex auta asiakkaitaan melkoisesta. Mutta jos ostat Heinonpikatukkukortilla, ei apuja vissin paljon heru?
Jep, minäkin tosiaan sain tuolta tilaamani tavarat.. sillä huomautuksella tosin että pyörässä oli väärä tolppa, josta reklamoin ja lähettivät uuden. Eilen tuli uusi tolppa, joka oli edelleen väärä malli mutta sentään sopivan pituinen. Tilaamani iskaripumppu vuotaa letkuliitoksesta ja se pitäisi lähettää heille takaisin jotta voivat edelleenlähettää valmistajalle.. .. kuulostaa vtun hitaalta.
Kaikenkaikkiaan ihan hyvä jälkifiilis, ei vaan meinaa ymmärrys riittää tuon väärän tolpan lähettämiseen.
Noh mutta kaikki muu sälä & pyörä tili kuten pitikin.
Pyörä minkä piti olla hyllyssä, ei ollutkaan josta johtuen toimitus kesti miltei kolme viikkoa.
Hienosti meni , tein tilauksen paypalilla, Bike-discountin sivusto ilmoitti
,että ei onnistu yritä toista maksutapaa.
No rahat lähti kortilta kuitenkin ja kukaan ei vastaa asiakaspalvelussa s-posteihin.
Ei nyt ihan heti tullut kauhean positiivinen vaikutelma kyseisestä puljusta :(
Aikaa takaisin lähettäminen toki vie mutta totesin sen melko helpoksi, koska voit omilla tunnuksillasi bike-discountin sivuilta tilauksesi tiedoista tulostaa valmiin viivakoodillisen palautusosoiteläpyskän. Sen kun pyydät postissa liimattavan muovikuoressa paketin päälle, niin posti ei veloita lähetyksestä mitään ja paketti menee oikeaan osoitteeseen. Niillä on postin kanssa jokin palautussopimus siis, joka ilmenee postin tädille (ok tai sedälle), kun lukevat viivakoodin. Paketin sisään taas se reklamointilomake, jossa kerrot mikä vikana jne sekä tietty itse pumppu. Lomake on tosin saksaksi mutta englantia siihen itse kirjoittelen.
Hyviä kokemuksia reklamaatiosta. Formula onen etujarru oli vuotanut yon aikana tyhjäksi. Päivässä tuli vastaus viestiin ja laitoin paketin postiin. 7.12 oli paketti heillä ja äsken tuli viesti, että ovat lähettäneet paketin minulle. Ei tod. mitään valittamista toiminnassa. Ainoo missä on valittamista, on formula, mutta se onkin sitten jo ihan eri viestiketjun juttu.
Edelleen mun mielestä paras kauppa ulkomaisista puljuista. Tulee jatkossakin saamaan mun rahani.
Eilen illalla tilattu Felt qx85 ja tänään aamulla jo vahvistivat lähetyksen ja antoivat seurantanumeron, sa nähdä millon peli kotona..
Tällä kaupalla homma kyllä toimii. Tavarat on olleet ovella aina tasan viikon päästä tilauksesta ja aina täysin oikein & ehjänä/hyvin pakattuna. Tässäkin kuussa kolmisen tilausta ja positiiviset kokemukset jatkuu. Toivottavasti vielä kauan.
itsel on pyörä edenny nyt perjantaihin mennes dhl:än mukaan saksan pääpisteeseen joutuisasti ja varmaa ku jouluhellittää ni napsahtaa Suomessa kotiovelle :)
Aamulla pyörä pärähti kotiovelle!! Kaikkia osat mukana ja peli ehjänä. Onnellinne Feltin omistaja :) !!
Viikonloppuna tilaus Gaerne Polareista sisään ja samalla vähän osaa joustokeulan huoltoon. Ei ole vielä kuulunut mitään, mutta nuo kengät oli kyseisessä koossa päässeet loppumaan. Eli myyneet olemattomia kenkiä luultavasti.. Katsellaan jos ne maileihin vastailevat.