^ hep......
Printable View
^ hep......
Trail Builder Bike:
https://lh3.googleusercontent.com/-f...erBike_002.JPG
Yllättävä vaikee ajaa tommost pikkase takapainost ja kohtuu leveet vehjet.
^-- ISO-peukku. Kerro ajon jälkeen liityitkö laulukuoron korkeisiin ääniin :D
Noo-o, sanotaa vaik et pitkist jaloist oli se verra hyätyy et stanoverii ei sit kuiteskaa ollu liikaa :)
https://lh3.googleusercontent.com/--...iltoja_003.JPG
Piti mallat pariiki eri vaihtoehtoo, ku mä en halunnu pilat tota "oikeet" ajolinjaa. Toho se sit tuli. Kiireiset pääsee edellee tykittelee tost suoraa ja muut voi kiertää mukavasti mutka kautt :cool:
Siitähän tuli hieno.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Onhan tuo silta hieno, mutta... Oisko noita lautoja tarvinnu noin tiheesti laittaa?
Ai juma kun on hiano :)
@Mutanaama ajeluttaisitkos joku ilta ympäri syväojaa, niin saisin tuotua sulle markkoja samalla noista sukista?
Ei, pual harvemmin olis piisannu renkaa al. Mut sit mä aatteli niit polosii puudeleit, joit tua kans talutellaa. Eihä ne uskaltas semmost siltaa pitki men, ku ne pelkäis putoovas lautoje välist alas. Ny siit pääse vaik sihuahuat.
Sitä paitti ku se silta sin kauas pois tuli tehtyy niist löytömateriaaleist, ni mihi mä noit muut olis laittanu?
No hemmetti, mähän unohi ny kokonaa se Konkoonkallioil menevä oja ylitykse :mad:
Mää ajattelin tänään illalla joskus seiskan jälkeen käydä vähän Palomäessä tunkkaamassa. Onko muita innokkaita?
Itte asias mun pitäs käyd koeajol varmistaas, et viime hetke rempat onnistu. Klo 19 siin dirttiradan kupees?
Passaa, mulla saattais olla värkkiä siihen konkoonkallion ylitykseen, kiinnostaako?
Joo-o. Kylhä silta tms. helppais se oja ylityst. Mä oon ny Syrjäjäs, mut jos mä lopeta tä maisemie ihailu ja lähen pyörittelee sin teilpäi.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...f64c46309b.jpg
Komia silta, hyvä oli tuuppaa yli. Peukku.
Ajaako joku jossain huomenna ennen Suomen peliä? Lintumetsästä 2 kuskia. Aikataulu = viimeistään kuudelta liikkeelle niin ehtii tuijottaa Känädä!
Nyt alkaa olemaan lenkeillä ihan liian helppoa välttyä märiltä jaloilta kun tuollaisia hienoja siltoja ilmestynyt ;)
^-- Mulla ajot hiukan epävarmaa kun on sormessa eiku olkapäässä pipi ja kalusto hieman paskana. Hihkasen tänne jos olen menossa mutta pyörin jokatapauksessa jossain Syrjälä/Harjula - Pietarinmäki linjalla.
Ehkäilen huomiselle. Jos ei töissä veny, niin kuusi kävisi hyvinkin.
Ajelin eilen puolison kanssa tuonne Lintumesän kioskille ja siinä muutama sata metriä ennen kioskia Klaukkalasta tullessa näkyy lähtevän polkuja metsän suuntaan(Klakesta katsoen oikealle puolelle ennen niitä numminiityn talleja). Onko kelläkulla niistä havaintoa, että kuinka pitkälle ja mihin vievät? Kun mietin, että ajettiinkos me niitä joskus Kapun, Ekin ja Rokkyn kanssa. Sen verta scouttailin, että mopolla ainakin on pörrätty.
Kuukle mapsissa, jos toimii.
Moi, mä joudun skippaamaan tänään pyöräilyn ja leikkiä sen sijaan mekaanikkoa ja samalla parannella olkapäätä.
@Kapu, niin mä itekki kelasin het ku olin kirjottanu ton. Pitäähän noita muitakin metsän käyttäjii palvella.
@kmw, kiits tarroist! Hallitus ei oikeen lämmenny ajatuksesta, et laittais autoon tarroi.
Mihinkäs aikaan ja missä meinasi Lintumetsän kuskit olla tänään? Kuuden perään voisin liittyä seuraan.
Liukenen tuossa kuuden jälkeen nyhräilemään tuohon vesitornille ja siitä varmaan Mustamäki-Pietarinmäki lenkille.
zero4zerozero viis2viis0yks6 saa kiinni.
Ku alottaa täst ni tulee pikkase enämpi polkuu. Ladon ohi ja mettää polkuu pitki. Het se alamäe jälkee tiukast vasurii, ei suaraa sin sual. Siä o aika raskast.
Mut kyl tästäki viä ehtii ja täs o hyvä "puhelintolppasilta" tasapainoharjotteluu varte enneko koittaa tämmöst (n. kohdas 2:40) :cool:.
Se eka n. kilsa o selvä, mut sitte o pätkä edellee hakuses. Pari kol kertaa o käyty hortoilees ja joku ajatus o miten se tulis men. Mut merkattu ei oo mitää. Silta oja yli o öpau täs ja siit sit niity yli ladol ja se vasemmalt puolelt alkavaa uraa Pitsillantiel. Pikku heitto vasemmal mäe pääl ja siit polkuu ylös. Ja toist pual alas.
Klo.18.30 tornarin parkkikselta johonkin.
Mä lähen jos meijän nuarempi koiruus pääse leikkauksest ajois pois.
Mä lähen kanssa
Mä tulen junnun kanssa. Katotaan sitten leikitäänkö teidän kanssa vai mennäänkö omia menojamme.
Sent from my iPhone using Tapatalk