no sanotaan että haluaisi ajaa sekä etelä-pohjoinen, mistä kannattaa ohittaa tuo varsinainen kenttä sitten? ei kai länsipuolelta? :p tuo aidan viereinen siirtymäkin, huhuh mitä könyämistä.
Printable View
Jep jep. Kalja-ajelu piristää pimeää syystä ja on jo perinne. Mukaan tarvittavat varusteet eivät ole mitenkään ihmeelliset, jos keli on kohtuullinen. Eli rohkeasti vaan uudetkin kokemaan aamuöisen suon taikaa.
Taidan tälle kerralle laittaa alle vanhat kunnon NBX 2.3:t...
Olisko turkkulaisella kellään SportsTracker/Endomondo gpx-jälkeä jossa on ollut käytössä myös sykevyö? Tarttis saada äärimmäisen tarkkaa ja tärkeää tieteellistä rojektia varten. Voin palauttaa kokeen jälkeen... :rolleyes: Linkki tahi privaa, niin annan eemeilin. Pituudella ei väliä.
Selaa tätä ketjua taaksepäin, niin sieltä löytyy mun jälkiä 2 kpl. Toinen lyhkäsempi torstailenkiltä impivaarasta ja toinen pidempi (73 km) yhdeltä cyclolenkiltä. Jälkimmäisessä ollut virransäästötila päällä ja on oikonut jotain mutkia. Jäljet napattu yhdistelmällä nokia E7+sportstracker sykevyö. Kirjoittelen tätä kännykällä ja en saa helposti itse kaivettua linkkejä.
Löytyi joo, kiitti. Mutta tuolta ST-sivuiltahan ei pysty (?) lataamaan reittiä itselle. Eli tarvitsen reitin gpx-muodossa. ST-sivujen kautta vissiin vain onnistuu export, uudessa ohjelmassa ei enää kait ole sitä? Vanhassa pystyi tallentamaan gpx tai kml muodossa. En ole käyttänyt aikoihin...
Spessua tunattu torstain pyöräsuunnistukseen. Karttatelineen hinnaksi tuli huimat 5e. Toimivaltakin jopa vaikuttaa.
Koskakohan sitä viimeksi on ollut pyörän päällä... ööö.. joskus viime kuussa...
Molempi huonompi. Jos länsipuolen kentänvierus ei kiinnosta, niin menisin silti länsipuolelta. Esim täältä tänne teitä pitkin. Itäpuolen kautta kannattaa kulkea vaikka täältä tänne teitä pitkin. Se nyt vaan valitettavasti on niin, että sieltä ei mitään herkkupätkää löydy lentokentän puolelta toiselle.
Mä voin laittaa sulle meiliin jonkun.
Morjesta morjesta.
Onko tällä MTBTKU-poppoolla mahdollisesti joku "reittiarkisto" - tai oliskohan sellasta mahdollista luoda tänne foorumille kaikkien lisäiltäväksi ja korjailtavaksi? Vai onko sellanen jo?
Tuli tuollainen edukas Konan täpäri hommattua ja pitäis päästä könyämään vähän skuttaa :)
Tulen varmasti myöhemmin syksyllä sitten johonkin porukkalenkkiin mukaan, mutta pitänee ensin vähän tutustua tähän uuteen vekottimeen ja käydä tekemässä ne pakolliset OTBt ihan omassa rauhassa.
Mää joskus keräilin niitä ajellessani. Ei alkuunkaan kaikkia, itäpuolelta (to-lenkit usein siellä) huonosti... mutta hyvä alku alkaa ajelemaan. http://mtbfin.eu/r/gps/
[QUOTE=greenman;1905007]Mää tein mun vanhasta NBX:tä vyön :D[/QUOTE
Melko mielenkiintoista nyt olisi kuva paikallaan.
Vieläkö torstaina on Impparissa porukkalenkkejä? Tartteeko valot (taino, tarttee (kävin eilenillalla 8 jälkeen testaamassa polveani, oli pimeää.._)).
Onhan niitä. Huomenna tais olla joku pyöräsuunnistuskin mynämäellä mut mulla ei ainakaan kartta pysy oikeinpäin kädessä =) Eli ainakin tuun imppariin.
Kas näin :)
Yllättävän mukava. Aavistuksen huonosti liukuu lenkkien läpi asetettaessa housuihin. Vaikka onkin loppuun ajettu, niin pitoa löytyy.
https://lh5.googleusercontent.com/-H...%25C3%25B6.jpg
Pystyy, mutta ei näköjään vierailijana, eli jos olen samalla sivulla sisään kirjautuneena, niin saan gpx:n ulos. Jos taas kirjaan itseni ulos, niin vientimahdollisuus katoaa.
Laita yv:nä mailiosoite jos vielä tarviit lisäaineistoa, niin tuuppaan vaikkapa tuon cyclolenkin gpx-filen sähköpostiin.
Mulla yksi pieni syy porukkalenkille on monen suuremman lisäksi on se, että OTB:n sattuessa ei ole loukkaantuneena yksin oudossa paikassa keskellä ei mitään, jos siis oikein pahasti käy. Välillä pahoista paikoista myös varoitellaan/neuvotaan, eli OTB:n todennäköisyys porukkalenkillä on yksinajamista pienempi. Edellyttäen tietysti, että ei sorru yliarvioimaan omia taitoja ja yrittää pahasta paikasta periaatteella "kun muutkin meni ongelmitta". Kyllä sinne porukkalenkille voi hyvin tulla ilman erillistä OTB-harjoittelua. Ja jos tarvii vinkkiä pyörän säätämiseksi vähemmän OTB-herkäksi, niin sitäkin saa varmasti kysyttäessä porukalta.
Ja vaikka poluilta pääseekin pois ilman valoa niin siirtymällä kotiin on syytä olla joku tuikku tangossa. Ettei tule pimeä pyörä autoilijalle yllätyksenä.
Juurikin näin! Mullakin meni vuosia täydellisen OTB:n saavuttamiseen.