Alkujaan tämän lähetti
syklopaatti
Sanokaahan mielipiteenne Fox Van Rc2Fit 180 Kashima keulasta. Tai lähinnä siitä ,että miten paljon mulla keula paranee ja ylipäätään jousitus tasapainottuu laadullisesti
kun meinasin päivittää nyt keulana olevan van 180 r open bath:in jossa jousto on rajattu 170 milliin samanikäiseen Rc2FIT patruunalla ja kashima pinnoitteella olevaan 180mm joustavaan malliin.
Takanahan mulla on DHX Rc2 iskari boostvalvella joka käsittääkseni on laadukkaampi kun toi van r keula.
Olen siinä uskossa ,että tosta Fox Van Rc2Fit 180.tä ei juuri parempia 170-180 mm jousikeuloja löydy ja saan keulan erittäin edullisesti koska joutuisin kumminkin ostamaan nykyiseen keulaan rikkomani akselin joka Fox:illa maksaa tolkuttomasti. Nythän akseli tulee uuuden keulan mukana. Laskeskelin ,että päivitys tulee maksamaan minulle n.120-150 ekua kun laitan entisen keulan kiertoon.
Kai tässä nyt yrittää perustella itselleen hankintaa sekä tytöystävälle jonka mielestä se on rahan haaskausta.
Ilmakeulojakin harkitsin ,mutta kun perässä on kuitenkin yli 170mm joustoa ja tarkoitus olisi käydä ajamassa kavereiden (joilla on DH-pyörät) kanssa parkkia sekä jousikeulan huolettomuus ja tuntuma painoi vaa,an jousimalliin.
Keula keveneekin n.30g