Boxintie on kyllä hieno tie, mutta sen kunto etenkin Boxin suuntaan on jos ei ihan notorisen huono niin sellainen ettei sitä kehtaa suositella. Knutersintie houkuttaa kartalta katsottuna, mutta asfaltti loppuu miltei heti Landsbon jälkeen.
Printable View
Boxintie on kyllä hieno tie, mutta sen kunto etenkin Boxin suuntaan on jos ei ihan notorisen huono niin sellainen ettei sitä kehtaa suositella. Knutersintie houkuttaa kartalta katsottuna, mutta asfaltti loppuu miltei heti Landsbon jälkeen.
OK, kiitos kuovipolku!
jees, minä olin se Biankki Lunalla sunnuntaina liikenteessä ollut. kiitokset lenkkiseurasta kuoville ja muille, hyvä meininki! :)
Ajattelin lähteä huomenna ajelemaan Mustavuoresta 17-17:15 nurkilla. Mukaan mahtuu jos kiinnostaa, hyvää säätä näyttäisi lupaavan.
Yep
Voisin skipata Kuortin maaseutulenkin ja tulla Mustavuorelle,
kun muutenkin pitää huomenna tulla kotiin laskemaan lapset.
Pysyiskö vauhti aisoissa (minä ja Van Nicholas ollaan jo tämän kesän
osalta parhaat päivät nähty) eli max 27-28 keskaria,
Catrike-nojakki alkaa olla pikku hiljaa talviunilla......
Eiköhän vauhti aisoissa pysy, aurinko näyttäis laskevan jo 19:04 Forecan mukaan, ehtii parin tunnin lenkin ajaa ilman valoja eli vaikka Mustavuori-Immersbyntie-Nikkilä-Kuninkaanmäki-Mustavuori jos lähtee 17 aikoihin.
Jos vaan suinkin kerkee niin lähden messiin. Vielä vois maantiellä fiilistellä :).
Yep
Ok, sounds nice...kelikin mukava.....
Tulen klo 17.00 Mustavuoreen,
mukaan tulee ilmeisesti Girs-kaveri,
joka aikaisemmin ei ole Mustavuoren
porukoissa ajellut.
Yep
5 kuskin voimin punnerrettiin Mustavuoren lenkki.
Mukava sää ja ketään ei jätetty.
Vauhtikin pysyi spekseissä,
53km ja keskari 27+.
http://connect.garmin.com/activity/117475340
Löytyiskö ketään huomenna maantielle 4h pk-lenkille? Lähtö klo 08:30-09:00!
Ehkä. Mistähän lähtö?
Sotungin kioskilta Siwaa vastapäätä tai Mustavuoresta.
Toisaalta, ihan mistä vaan lähinurkilta lähtö. Ei huvita ajaa hiekkateitä kun voi ajaa maantielläkin.
Voisin tulla mukaan. Klo 9 Mustavuoresta?
Selvä. Klo 09
Ei kerennyt lenkille kuin vasta klo 18. Ajattelin hieman poltella turhat energiat pois pitkin pyöräteitä illan pimeässä. Itäväylän pyörätie on aika surkea joten käännyin Ingmanille päin. Valot tien laidassa loppui ja oli aika kokemus syöksyä säkkipimeään. Hyvä valo stongassa ja vilkkuvalo takana. Oli mahtavaa kun pystyi ajamaan keskellä kaistaa ja todella sai mennä rauhassa isoa kovaa. Autot kiersivät kauempaa kuin valoisassa. Hindsbystä Boxiin ja samaa tietä takaisin. Ihan loistava baana ajaa pimeässä. Etuvalo näytti just sen verran kun tarvitsi. Hindsbyn alamäki on aika hurja pimeällä. Lähes vauhdin hurmaa kun ei näe mittarista nopeuksia, ei sykkeitä eikä edes tiedä millä välityksellä ajaa. Ainoa mikä kertoo tehot ovat hengitys ja hapotus jaloissa. Mielenkiintoista
Ajattelin lähteä la ajelee 4-5h lenkin Mustavuoresta 10:00 nurkilla, lupailee hienoa keliä aurinkoa ja +5C.
Kovaa tuulta on luvassa useaksi päiväksi eteenpäin. Metsän suojaan!
Kuule, et viitsisi samalla jättää yhtä juomapulloa Knutersintien risteykseen ja toista vaikka Knaperbackantien kohdalle? Pelkkä vesi kelpaa!
Vasta ensi maantiekauden alusta! Vielä muutaman viikon heilutan mielessäni Ikurrinaa
http://apb.se/preview/MartinFiz_VM95_0227.jpg
kuten Martin Fiz.
Calpeen avaamaan maantikausi maaliskuussa vuokraorbealla ennenkuin siirryt tipparelluun!!
Pitäsiköhän tämä nyt tulkita niin, että unelmani ovat toteutuneet ja olen päässyt Euskaltel- tallin apuajajaksi!? Joka tapauksessa joudun nyt kyllä heittämään pyyhkeen kehään näiden juomien suhteen... ejex, sain viestisi, täytyy pistää harkintaan tuo training camp, palailen asiaan.
mä taidan kyllä pysyä tutussa ja turvallisessa Mallorcassa... suosittelen muillekkin.
Paikaksi Arenal tai Alcudia niin homma toimii takuuvarmasti...paljon hyviä reittejä, sopivasti mäkeä ja maukkaita appelsiinejä :)
Ajankohta vois olla 30.3.-10.4. niin sais hyödynnettyä hieman pyhiäkin (tosin mulle kyllä sopii reilusti aikaisempikin ajankohta)
Minkälaisia krossarireittejä Itä-Helsingin puolelta löytyy? Olen tutkinut lähinnä Mustavuoren aluetta, jätevuoren kammonousu mukaanlukien, mutta voisi se olla mukava kierrellä vähän muissakin pöpeliköissä.
Huomenna klo 10 Mustavuorelta lähtee varmaan sekalainen ryhmä ajelemaan 3-4h rauhallista joten mukaan vaan.
Tjooh... Kyllä tuolla ulkona sen verran scheibasta on, että voisi pikkuhiljaa siirtyä liikuntamyllyyn CCH:n sisäajotunneille
tänäänhän oli mahtava sää ajaa.. harvoin joulukuussa näin hyvistä keleist saa nauttia :) tuu ens lauantaina tai sunnuntaina messiin
Tänään ajelin maantiellä reilun 3h lenkin. Hyvä keli, tosin yksi rengasrikko tuli. Pitäis ehkä vaihtaa vähän paremmin pistosuojattua rengasta alle.