Säästänyt
=
ommellut kasassa repeytyneitä ajokuteita.
Printable View
Säästänyt
=
ommellut kasassa repeytyneitä ajokuteita.
Juonut jaloviinaa (*) pitkin hampain ja irvistellyt.
Kuuntelin MP3-soittimella Eppuja imuroidessani...:cool:
Rälläköinyt ja hitsannut 4mm teräslevyä ja 60mm putkea 4mm seinämällä, rakentaessani takapuskuria autooni.
Lisäks tuli ammuttua kolme kierrosta puskaa haulikkoradalla.
Puhunut täällä ympäripyöreetä potaska koska en arvosta lainkaan erään keskustelun äärioikeusnollayhteiskuntaihmisiä.
Kävellyt vaimon perässä ympäri kirppistä ja raahannut sen ostoskasseja.
En mitään. :(
Tuo nyt on enemmänkin alistumista kuin äijää :eek:Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Tero79
Jokainen äijä tekee tota. Ja kovimmat vielä myöntää sen.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti A.M.®
Olen pierinyt aika estottomasti... mikähän on pistänyt ilmat liikkeelle:seko:
Ei paha ilma hyvässä miehessä pysy:D
Laitoin valhellisen kuvan profiiliin, ikään kuin ansaksi, näyttää kiltiltä ja vaarattomalta...
*vaanii uhrejaan*
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti samooja
Lähinnä näyttää ikääntyneeltä hipiltä, jolla on päälaki kalju. Ei millään pahalla.:rolleyes:
Ajoin sitkeästi lenkin loppuun vaikka satoi ja tuuli vastaan.
Ei mitään, se on tarkoitus. Että joku elämäänsä kyllästynyt uskaltaa tulla liian lähelle, ja tajuaa tehneensä pahimman luokan virheen.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti JKK
Hiukseni ovat paksut ja kiiltävät, hyväkuntoiset eikä kaljugeeniä ole koko suvussa.
Puristin sinappituubia keskeltä kämmenotteella.
Siirtänyt 1000kg lasivillaa paikasta A paikkaan B, paljain käsin ja vesisateessa.
Ostin WV:n VR6 -Golffin. Yllättävää kyllä, vaimokin tykkäsi.
Lähetin tsekkeihin useaan eri email osoitteeseen saman tulikiven katkuisen mailin jossa uhkailin poliisilla ja lopuksi laitoin että
"
But that’s your call, do it in easy or hard way...!! You will decide that.
"
Kovat piippuun jumalavite.... Jos eivät mulle vastaa, ehkä poliisille sitten...
Ammuin päältä kolmesataa laukausta automaattipistoolilla.
Toivottavasti et osunut... :DLainaus:
Alkujaan tämän lähetti westside
- Pysähdyin pyörällä, kun liikennevalot näyttivät punaista. Muuta liikennettä ei juuri ollut.
- Näytin suuntamerkkiä kääntyessäni
- Seurasin myös takaatulevaa liikennettä ohitellessa ja kääntyessä.
Lännenmies ampuu lonkalta.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti westside
Lähdin maantielenkille syysmyrskystä ja ajoittaisesta sateesta piittaamatta:cool:.
Olin kuskina melkein tuntemattoman miehen hautajaisiin ja takaisin. Vaikka pakana olenkin, pidin papille toimituksen ajan kaatosaateessa sateenvarjoa hänen yllään itse kastuen. Laitoin kannen haudan päälle. Lisäksi luin orpojen (eli kukkakaupan paikalle tuomien) kukka-asetelmien tekstit hautajaisväelle ja vieläpä adressit muistotilaisuudessa. Pappikin tuli lähtiessään minut kättelemään, kuin olisi ollut lähiomainen ja paikan isäntä. Toivottavasti pastori ei tule tätä palstaa. Olo oli kuin jossain nolojen tilanteiden jaksossa, kun mietin, että mahtaa nuo ihmetellä, kuka hemmetti tuo tyyppi on? Miehen sukua kyllä oli hautajaisissa joka lähtöön, mutta tuntuivat niin saamattomilta, että päätin jelpata. :D
ajoin kuorma-autokortin :cool:
Oikeastaan eilen. Pysähdyin lenkillä laittamaan teinitytölle ketjut paikoilleen. En ole ikinä nähnyt niin löysällä olevia ketjuja. Tipahtivat pelkästä pyörän heilahduksesta. :D Sainpahan hyvän mielen ja erittäin rasvaiset sormet.
Oli sentään rasvaa niissä ketjuissa;)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti StantheMan
Itse vedin tänään leukaa töissä. Eihän tytöt vedä? Eli äijää se on.
Ei tänään, mutta äskettäin: Äijäviikonloppuna korpimökissä kalastellen ja maailmaa parantaen. Lisukkeena hyvää ruokaa.
Epäilykseni herää, että myös ruokajuomaa tuli käytettyä. :rolleyes:
Noin vanhoja asioita en ihan tarkkaan muista.