Mä en oo ihan varma tuunko sinne tejä pyörä sessareihin ku pitää ehkä lähtä tikkakoskelle.
Kohta alkaa mun järjestämät PikkuJunnujen Suur Kruisit!!!!!! Mukaan lähössä Vilkku Matsu Miro Mie Sampo... Ja vaermaan Joonas ja Sami
Printable View
Mä en oo ihan varma tuunko sinne tejä pyörä sessareihin ku pitää ehkä lähtä tikkakoskelle.
Kohta alkaa mun järjestämät PikkuJunnujen Suur Kruisit!!!!!! Mukaan lähössä Vilkku Matsu Miro Mie Sampo... Ja vaermaan Joonas ja Sami
:D :D :D :D
muistakaa laittaa se kypärä päähän... :mad: :mad:
Saincti ajo sitte ittensä hengiltä -> http://www.crash.net/uk/en/news_view...=26&nid=100365
paska juttu, oli kyllä yks kovimpia jätkiä mopon selässä ikinä!
Huomenna Rovaniemelle [img]smile.gif[/img]
Mulla on kypärä rikki Se on iha halki.
Näin syksyllä saa varmaan kaupoista kypäriä alennuksella :confused:Lainaus:
Originally posted by Fillarimestari:
Mulla on kypärä rikki Se on iha halki.
Juuh.
http://smile.turpo.net/misc47.gif
Peli on menetetty lopullisesti. Huomasin Jätkänkynttilää pitkin boustatessa että keulan oikeanpuoleinen esijännityksen säätönuppi puuttuu. Son tippunu johonki :(
ja eikun kaupasta uus...
maksaa varmaa 20e :D :D
huh,darestaki keksiö irti...oli vähä ruosteinen ja nihkiä :D kaikki kierteekki o tallesa...
kingiki oli puhasku pulmunen...jos huomena sais hädli leekerit ni natsais taas...
soita hösö kimmolle ne laakerien mitat niin se voi tuua sinne niitä laakereita rätkän kontissa. Oulussa Tauno Tasanto OY. Sieltä mä oon ainaki hakenu hopeen laakerit ja oli suoraan hyllyssä.
Toivotaan ettei diilit lähe natsaamatta ryöstään ku hipopartzeja diilailet!Lainaus:
Originally posted by Tartzan-Timo:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Ville:
Luulen että tuolla sinun setillä natsaa!
KOKKISOTA!
...ei mulla muuta, ku että nostakaa käsi ilimaan, ne jolle voisin ängetä tollon jäsentenvälisien kisaviikonloppuna täyttämään parin lattianeliön alan öiseen aikaan! Lupaan olla siististi ja laittaa pölynimurin töpselin seinään!
-Timo </font>[/QUOTE]ensvuoje vuokatissa ei oo muutaku pöläreitä,kytkinlevyjä,roiskeläppiä,kumimatt oja ja savikiekkoja :D :D
ja valaskalastaja Mika :D
joo, kohta pohjosta kohti.. aika sweet [img]smile.gif[/img]
rok'än'roll!
goldie-hawn-boy havaittuu uusien harrastusten parista eilen... muotinäytöksessä mallina Sampparin rättikaupassa! Viileetä.
[ 01.10.2004, 12:06: Viestiä muokkasi: marco1 ]
ompas huiqea ilma...
pitäsikö tänään iltasella käyä jossain hurjastelemassa?
Tunnari-timppa,meillä on sohvan alla tilaa,aamulla voin kaataa kahvit lattialle...olisko paha?
En tuosta keskiön pituudesta ole varma, mutta ei mulla mitään mekakeskiötä siinä ole, yksi keskiörika vaan välissä, middleburnit, 40h ratas. hyvin mahtuu pyörimään eikä mene ketjulinja vituiksi [img]smile.gif[/img]Lainaus:
Originally posted by P-Joe:
Heeei.
Muonion Villelle kyssäri intensestä. Mikä siinä oli se mrp-keskiö-kampi-ratas kombinaatio, joka sopi heittämällä.
Oliko lähelläkään tämmöstä: MRP-slalom 1, 38h ratas, fsa 68/118 isis keskiö ja middleburn kammet.
Rupesin tekemään budjettia uusille osille. Ei kukaan tarttis XTR-kampia + keskiötä + 38 ratasta ja blackspire ohjuria. :rolleyes:
no ois palot oy:lläki ollu skf mut ois pitäny tilata ja ne makso 2kertaa enemmä ku nuo kompin hädlin omat laakerit :DLainaus:
Originally posted by Gärmä:
soita hösö kimmolle ne laakerien mitat niin se voi tuua sinne niitä laakereita rätkän kontissa. Oulussa Tauno Tasanto OY. Sieltä mä oon ainaki hakenu hopeen laakerit ja oli suoraan hyllyssä.
btw, kumma ku keksiö leekerit ei kestäny...luki kyljessä et only xc use, no dh,dg,4x,fr etc... :D :D
Toivotaan ettei diilit lähe natsaamatta ryöstään ku hipopartzeja diilailet!Lainaus:
Originally posted by Ville:
KOKKISOTA!
...ei mulla muuta, ku että nostakaa käsi ilimaan, ne jolle voisin ängetä tollon jäsentenvälisien kisaviikonloppuna täyttämään parin lattianeliön alan öiseen aikaan! Lupaan olla siististi ja laittaa pölynimurin töpselin seinään!
-Timo
no vois kyl...?!Lainaus:
Originally posted by Mechz:
ompas huiqea ilma...
pitäsikö tänään iltasella käyä jossain hurjastelemassa?
jos tarzani o kuosissa...
mei hözmä soittelen kun pääsen töistä...
mistäköhän sais tuohon bb7 sen lilluvan jarruhässäkän?
hmmm...
soita foxcomppiin...
se varmaa maksaa sit muutamia euroja :D :D
kohta!!!!!11 Jesh, soittakaahan sitte gyyt johonki toiseen suuntaan ku tohon välille :D :D
Tee tiizha ite semmonene lilluva takajarru?
bb7:skassahan on takahaarukassa se reikäki valmiina mihin tulee kiinnitys, nii ei tartte napaan laittaa kiinni, mikä vois olla meleko haardis!
sitten semmonen ½m tanko ja perään koneistat semmosen lätkän, eihä se nyt mahoton pitäs olla tehä, mitat kyselet joltain originaalin omistajalta.
TÄNÄÄN LOPPU TIMOLLA LUKIO, kirjottiin ruottin aineeseen ressu redfordista ja valokuvista.
Illalla kaliaa, huome illallaki.
-Tunnari-Timo
mie olen kovasti yrttäny pähkäillä miten mie sen tekisin,ei varmasti olisi iso homma tehä se.. :D
pitäisi vain nähdä originaali...
Poijaat vähän innostuneet rakentelemaan shoreja. :eek:
http://hairy-hippy-mtb.fotopic.net/c297881.html
jani "goldenboy" siivola-> rahaa, 45e-> 207920-56877
:mad:
tarmo o kunnossa... :D
huomena syväsee [img]tongue.gif[/img]
Hösö mikä sun mese osote o
hösö_rulez_the_earth_@im_the_fucking_king_off_th is_land.com
ahah
Tere,
Kolme viikkoa jo toissa... Aika menee nopiasti. Kavasin viime viikonloppuna tsekkaan Olumpiastadionin, ja siella oli yks wallride, jokon jossain Kranked-vilimissa. Sen mie tunnistin heti! Pitas kaya itekki ajeleen siella, oli vaikka mita.
Niijoo, pitaa viela leuhkia, etta kaveri tuntee Kris Holmin siskon. Seki kuulemma ajaa yhella pyoralla. Kai mie nyt saan rispeztia? :D
Eukko lahti vaelteleen. Taitaa tulla ehottomasti ajopainotteinen viikonloppu!
Porsche Carrera 4 korkattu.
[ 02.10.2004, 04:40: Viestiä muokkasi: Aatos Lokonen ]
Mone aikaa lähette syväseen