Kiitoksia hitaan lenkin seurasta - Rookie kuittaa kevään ensimmäisen 100km lenkin tehdyksi.
Printable View
Kiitoksia hitaan lenkin seurasta - Rookie kuittaa kevään ensimmäisen 100km lenkin tehdyksi.
300 km. Kiertosuunnan päätän edellisenä päivänä: Kuopio - Keitele - Viitasaari, josta vähän matkaa takaisin ja Vesannon ja Rautalammin kautta Koskelon Shellille Suonenjoelle ja sieltä reippain polkaisun Kuopioon. Aikaa tärvääntyy 15 tuntia tai toivottavasti hiukan alle. Vauhti on välillä tappavan hidasta ja jos virtaa ja alamäkeä riittää pyrin ajamaan perkeleen kovaa ;) Lähtö ehkä 28.4. klo 6.30 Niiralan ABC. Veikattu keskari on 22 -23 km/h. Kunto ei ole ajokavereilla yleensä loppunut, vaan aika tahtoo käydä pitkäksi minun vauhdeissa.
terve stan!voisin ajella lauantaina vastaan sinua ja muita hulluja joita saat mukaan,ajelen suonenjoelle päin ja voin käydä kääntymässä rautalamilla ja ajelen suonenjoelle saunomaan ja autolla kotiin,,,,vaimo ajaa:cool:
Jep. Tuu peesaamaan. Näillä tuulilla menen Rautalammin kautta.
https://www.kilometrikisa.fi/site/index
Toukokuun alusta syyskuun loppuun on jälleen kilometrikisa. Tein joukkueen (Liianlyhyenmatkanpyöräilijät) piensarjaan talvea pienemmin tavoittein. Mukaan voi liittyä ja pyytää minulta kirjautumisavainta. Itse pyrin ajamaan n. 1000 km / kuukausi. Siinä muillekin tavoitetta ;)
tuun joukkueseen mukaan jos otat:cool:
No otan. Vaikka oothan sää vähän laiskanpulska ja ajat enemmän, kuin minä. ;)
Lauantain 300 km siis lähtö 6:30 Niiralan ABC. Ja etelän kautta kierto suunta. Kuopio - Koskelo, Suonenjoki (56 km) - Koskelo - Viitasaari (110 km) - Viitasaari - Kinnulanlahti (100 km) - Kuopio (40 km). Ja nyt kerrankin tulee tuulet ja sää olemaan kohdillaan, joten mukaan vaan!
lähen messiin leväsen shelliltä ja ajelen mukana jonkun matkaa:D
Asia selvä.
Ja myös Vappuna eli 1.5. ajetaan, jos ei sada. Lähtö luultavasti klo 8:10 Teboil ja pohjoisen suuntaan. Tarkemmin myöhemmin.
Minä huilaan lauantain. Vaimo voi poikia millon vaa, ei pysty lähtee kauas pois.
Käy syyksi, kunhan ei käy tavaksi! :)
Lähden lauantaina Länsirannan kierrokselle Pitkälahden ABC:ta kello 9:15. Tavoitteena isomahaisten vauhti eli n. 25 keskari. Mukaan vaan, jos ohjelmaan sopii. Taitaa olla jotakuinkin 105km, jos mittailin oikein( n. 5t taukoineen). Ilma on ennusteen mukaan suotuisa.
http://www.mapmyride.com/routes/view/87186643/
Länsiranta koettu solona. Tuulista oli eikä aurinko paistanutkaan. 115km liitäntöineen... keskari himpun yli 25.
stantti lähti etuajassa ja jätti peesistä:D,mut ajelin perässä kuopio-suonenjoki-rautalampi-konnevesi-rautalampi-suonenjoki 170km ja ajoaikaa 7 tuntia.mennessä vastatuulta jonkin verran,kelikin lämpesi päivällä.
Ota ipi ensi kerralla illalla muutama grogi vähemmän niin ehdit mukaan;) Yllättäen satoi Keitele Maaninka väli ja rankasti. Ja ilman sadevarusteita olin.
otin illalla yhden vähemmän.tänään veryttelyt levänen-lossi-ritisenlahti-5 tien pää-saaristokaupunki.86km ja 3.15 h,kahvit takkabaarissa,tuulista oli.
"Ammattilaiset", jotka eivät amatöörien juhlia juhli, ajavat huomenna. Lähtö klo Teboil 8.00 ja suuntana pohjoinen. Ajetaan jonnekin kahville ;). Ja suhteellisen rauhallisesti.
Mukavasti oli porukkaa liikenteessä ja kädetkin nousi kiitettävästi, kevään eka satanen tuli kanssa kuitatuksi, aattelin että oisin kanssa huomenna lähtenä vappuajeluille, mutta kunto on niin nollilla vielä ettei huomenna varmaan jaksa, vaikka onkin tipaton jatkumassa ( yhden ykköskarhun juon kyllä tänään)
Mukaan vaan. Ei me kunnolla ajella.
duunarit juhlii vappua,mut eiköhän jossain vaiheessa päivää ajella.hauskaa vappua!:cool:
Hiihto-Niilon kanssa avattiin yhteislenkkikausi Vappu-ajelulla. Hamula ja ylikova tuuli. Meinas mennä kävelyksi. Kahvit Siilinhovissa. 21 km/h ja 75 km.
kuopio-leppävirta-kuopio,116km ja 4,5 tuntia.tuulta piisasi,myötäseen mukavaa.
Sunnuntaina klo 8:00 kolmen tunnin kevytlenkki etelän suuntaan (Jos Airaksela, niin menee 4 tuntia). Lähtö Teboililta. Pieni varaus: oikea jalka otti nokkiinsa viime lauantain 300 km reissusta ja tällä hetkellä käveleminenkin tekee tiukkaa. Mutta eiköhän sitä taas sunnuntaina.
Mro,
Su aamun yhteislenkit kympin maissa ovat elossa? Millaista matkaa ja vauhtia pidetään?
Eiköhän ne ole. Jos entiseen malliin, 3-4 tuntia 26-30 keskarilla.
lähen mukaan ja matkaan,,,,:cool:
Kolmeen mieheen ajettiin aikasempi lenkki. Lyhyt oli eli Vehmasmäki ja Ritisenlahti. Reipas tuuli, mutta muuten ok sää. Kahteen mieheen kahvit Takkabaarissa. Kympin lenkin nuoret oriit tulivat vastaan (olihan siellä kyllä yksi vanha ruuna joukossa ;) ) ja hienolta näytti, kun oli hyvin huomioliiviä (tms.) kuskeilla päällä. 65 km / 24 km/h.
Kilometrikisaan tarvitaa ainakin yksi kuski vielä. Otapa yhteyttä niin saadaan minimiajajamäärä (5) kasaan. Joukkueen kilometrit jaetaan viidellä ja meitä on nyt neljä. Sitä tonnia kuussa ei ole pakko ajaa, mutta säännöllisesti kuitenkin kilometrejä pitäisi kunkin kerryttää. Näyttää siltä, että meikäläistä tulee heikon lenkki, kun tuo oikea jalka on p###a :(
kiitos stanthe vaan siitä satula tolpasta,luulis biancin liikahtavan kesällä;).
http://www.randonneurs.fi/400-km-bre...-niiralan-abc/
Jos ajokunnossa olen, niin tämä sitten Flechen jälkeen. Mukaan pääsee ;)
moneltako sunnuntaisin lähtee hitaampi lenkki? 8:00 , 9:00?. klo 10:00:n lenkissä vähä liian kova vauhti...
Hitaammasta lenkistä sovitaan joka kerta erikseen. Jos minä ajan, niin ilmoitan ajan päivää paria etukäteen. Ja muilla taitaa olla sama tapa. Tulevasta sunnuntaista en ole varma pystynkö ajamaan. Jos pystyn, niin lähtö on silloin 8:00 Teboililta. Varmistan asian myöhemmin. Voit itsekin ilmoittaa oman lähtöaikasi ja paikan ja millä vauhdilla suurinpiirtein ajat. Joku tulee mukaan, jos on tullakseen. Tulevan sunnuntain jälkeiset viikonloput, jos terve olen, ajan 400 kilometrin reissuja. Ja sitten kesäkuun alussa on Kallaveden kierros ja sitten on 600 km ajo, joten minua ei juuri sunnuntaisin näy ajohommissa vähään aikaan täällä.
Ja kannattaa se kymppilenkkikin käydä itse kokemassa. Kyllä sielläkin perässä pysyy :rolleyes:
Kymppilenkin porukankin voi jakaa kahtia, jos on haluja hitaammalle porukalla. En minä ainakaan kasiksi herää millään polkemaan, unirähmät niin pahasti silmissä ettei mitään rajaa :D. Itse en kyllä taida uskaltautua vielä kovemman sakin mukaan, näin alkukesästä kunto on vähemmän rautaa :). Mukava yhteishenki siellä porukassa tuntuu kuitenkin olevan, vaikka vähän hitaampana olen joskus mukana roikkunut.
Tulevasta sunnuntaista en tiedä vielä, mutta kelit näyttäisi vähän siltä että voisi hyvinkin olla ajopäivä.
hyvin oli eka lossin temmossa ajajia ,taisi olla 20 kuskia ja vastatuuli,perus ajo ajankohtaan nähden.
Eipä tuo meikäläisen jalka taida tulla kuntoon, joten ajan tulevana sunnuntaina startaten Teboililta klo 8.05 pohjoisen suuntaan. Saattaa jäädä lenkki kesken, mutta tavoitteena vähintään Vartialaan Äitienpäivä-kahveille ;) Vauhti tällä kertaa normaaliakin hitaampi.