Olipahan tapahtumarikas lenkura :-) kiitos kaikille. Kapu, Ville vielä kotona ihmetteli että kuinka hyvä olet ajamaan ja mistä kaikista paikoista vedit läskillä. Lähtee toistekin mukaan.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Printable View
Olipahan tapahtumarikas lenkura :-) kiitos kaikille. Kapu, Ville vielä kotona ihmetteli että kuinka hyvä olet ajamaan ja mistä kaikista paikoista vedit läskillä. Lähtee toistekin mukaan.
Hei!
Sunnuntaina tuutte tietenkin kannustamaan naisia, kun naisten kansainvälisen etappiajojen kolmas etappi (90 km) ajetaan Rinnekodin ympäristössä alkaen klo 9. Kymmenen kertaa Rinnekodin mäki :rolleyes:
Kiitos ajeluista, tapahtumia tosiaa riitti ja Tracker kertoi että kilsoja kertyi 13 ja aikaa meni vaivaiset 3h 38min, sisältäen kalustohuollot... :)
^^Jos ei olis kaikkea muuta niin olisin varmasti paikalla, mutta elämä välillä vaan on. Virtuaalikannatusta sitäkin enempi.
Mitäs.äijät o ny käyny rikkomassa? Pelkkää kalustoa toivottavasti.
Onkos kellään intoa ajaa tänään perjantaina illalla joskus puol kuudesta eteenpäin?
^-- mulla välipäivä tänään, huomenna la aamusta jos ei tule vettä koska sokerista.
- yksi "haava" kyynärpäähän
- yksi burpannut rengas
- yhdet katkenneet ketjut
- yksi märkä jalka
- yksi hiilikuituinen vaihdevaijerin korvake paskaksi
- naarmuja ja hyttystenpuremia
Kivaa siis oli.
https://googledrive.com/host/0ByEUxc...HdqcjdudHFYNnM
^ ou jeah :)
Iltaa, juttelin just eki_boomerin kanssa ja oltaisiin lähdössä huomenna lauantaina klo 9:00 Tornarin parkkipaikalta ajelemaan. Suunta, ei vielä ihan selvää mutta jotain random häröilyä ja tekniikan treenamista(?).
Jep, mukana.
Okei. Mä mukana kl. 09 tornari.
Mä lähen kans
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...887b26a1d2.jpg
Älä Antti H ota koko pulloo, voipi puhalluttaa aamusella.
Yhen GT:n, okei kaks otin. Kyl Pohojanmaalt jotai hyvääki näköjään tulee.
Koitan heräillä. Jos mua ei nävy, niin ei tarvi odottaa.
Kyl ootte jokane kehittyny sillee, et vuode pääst ajelette kahdeksikkoo mun ympäril ja kyselette eiks vaari jaksa enää polkee :eek:
Lenkkidata mukaa siin vauhdikkaas alamäes ennen käännöst nopeus alko peräti 13 sekan ajan 3:lla. Tommosta vauhtii ne toiset ajelee tasaset pätkät ja alamäet sit pikkase kovempaa...
Yep oli tosi kivaa rallatella
Ihan toimiva lenkki oli. Jotenkin tuli nöösi olo, kun katseli Pietarinmäkeen sattuneiden "hullujen enskaukkojen" menoa :) Kroppa kiittelee tällä hetkellä ihan sopivassa suhteessa.
Ensiviikon on aamupainotteista duunissa, joten iltaisin voisi ajoja koittaa kehitellä.
Kyllä ainakin meikän kehitys ja uskallus ajaa "vaikeista" paikoista on pelkästään yhteislenkkien ansiota. Ikinä ei olis yksin ajellessa monia paikkoja edes uskaltanut kokeilla. Srami / Srami 01 kanssa oli puhetta 7 veljeksen reitistä + Sääksin kiertämisestä, millois ton toteuttais? Ens La menee töissä, mutta Sunnuntaina aamusta mulle vois sopia. Siitä kait tulee joku 4-5h pyrähdys.
Ja kiitos taas kaikille lenkistä.
Oli jeesjees lenkurat taas. Kiitokset sedille.
Ens sunnuntaina pelataan mitalipelit, en lähe sillo ajelee vaikka lupa kotoota tuliski.
Joo tosiaan 28 tai 29 olis noiden kisojen kannalta parempi.
Päivän palautusjuomat
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...83a6cc670b.jpg
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...293a53004c.jpg
Edit: Mulla seuraava vapaa vknloppu pitkälle lenkille vast joskus kesäkuun tokalla viikolla.
Mulla vaan Pilsner Urquell, A. Le. Coq, Lonokero, Fresita ja ehkäpä vielä jotain muuta avocado pastan jälkeen. Kiitos nam.
Ihme hifistelyä. Aluksi jallukola ja sitten kolajallua (***). Öitä =D
Alkoholiton Nikolain vaalee lager ja tuo lidlin Köffenwöffen alkoholiton lager täällä. Yrittäkää ees :D
@kotteberg, hyviä mohitoja ainakin tuli, en oo vielä 'raakana' maistanu ja viini nousee ku orava puuhun ainakin tähän kuivankesänoravaan (tm merkki tähän) ja on tuo ihan jiotavan makustakin.
@odottakaa, älä pilaa hyvää juomaa jallulla!
Pahoittelut Liitiälle, olen väkijuoman vaikutuksenalaisena... Kenellä niitä tarroja ois fillariin? Asianomaiset tietää mistä tarroista kirjotan.