Re: Kuka ajoi silloin siellä?
Kuka täytteli fatin gummeksia Haagan Shellillä tänään kun tulin siihen vaihtamaan sisuria cyclooni puhjenneen tilalle? Vaihdettiin muutamia ajatuksia paineista ja jatkoit minun tulosuuntaan.
/73 de fuuga
Re: Kuka ajoi silloin siellä?
Vanhaa Tuusulantien vartta pohjoiseen cc.llä ajellessa, lähellä mätiksen nousua, tuli Focus-mies (siniset peililasit) vastaan. Huusit kohdalla, että "hyvä Jari"! Kiitos vain, mutta mä oon Pasi. :D
Kuka ajoi silloin siellä?
Kuka kumma kävi eksymässä crossarilla Koisjärvellä Mäkkyläntiellä su 17.3. klo. 13.20 ? Tulit Somerontietä Turuntien suunnasta ja erehdyit kääntymään alusta auratulle Mäkkyläntielle ;) ilmeisesti mun aamuisten ajojälkien rohkaisemana jatkoit vielä kun auraus loppui ja liki umpihanki alkoi. Käännyit kuitenkin harmaan ladon kohdalla väärään suuntaan ja päädyit totaaliseen umpihankeen kun oikealle ladon ohi olis päässyt mun koirankusetuspolkua pitkin auratulle Hakulantielle ja sieltä edelleen takas Turuntielle.
17.3 etäältä näkemäni umpihankeen eksynyt crossaristi, huomio !!
Nyt on se pätkä, jossa ekan kerran juutuit aurattu ja harmaan ladon ohi oikealle menevä (kuva toisesta päästä otettu) reilun 500 metrin koirankusetuspolkuni ajettavassa kunnossa. Oon sen ajanut mennen tullen läpi muutamaan kertaan. Jos liikut taas huomenissa, niin piipahda kaffella valkoisessa 1,5 kerroksisessa puutalossa, jonka pihalla kaks farkkuvolvoa ja uisteluvene :)http://img.tapatalk.com/d/13/03/23/y8yva7a5.jpg