Mistä lähdetään liikkeelle?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Printable View
Mistä lähdetään liikkeelle?
Oisko se toi Isoniityn koulu, ja siitä johonkin mallia vesitorni-pietarinmäki vaikka.
Homma roger. Lähden nyt himasta kohti koulua
Kiitos vaan Andy lenkistä :D EI oikein ehtinyt alkaa, ennenkuin jo loppui. Rustailinpa alle toisen kiekon, kun muistui, että onhan mulla moinen jemmassa viime talven kiekkoepisodin jälkimainingeilta. Jos huomenna jaksaa, niin pitää lähteä kokeilemaan, kuinka red power asettuu alle. Sramin napa siis sanoi sopimuksen irti ja joutunee napalääkärille vilkaistavaksi.
Mä helistelin antille seiskalta ja käytiin vielä kiertämässä pietarinmäellä ja ajelin (eksyin) lämpövoimalan takaa kotio.
Dänks täältäkin
Jos tänään paremmalla onnella. Lähden 17.30 Isoniitun koululta johonkin päin. Parin tunnin kevyt lenkki siis.
Mää saattaisin ehkä tulla mukaan läskillä. Riippuu ihan siitä kuinka tööt olen IP kun yöunet jäi neljään tuntiin
Lähetetty iKälättimestä käyttäen Tapatalkkia kirotus vierheet ovat ohjelman vika
Suunnitelmissa olisi tulla iltapäivällä läskeilemään sinnepäin.
Olisikohan tuo Syrjälän kallioalue(?) suht varma valinta? Siitä voisi sitten mahdollisesti tutustua Tornariinkin.
Sellaista helpohkoa / keskivaikeaa polkua hakusessa.
Syrjälässä on polkua ristiinrastiin ajettavaa tunniksi-pariksi jos sahaa edestakaisin. Kalliota ja juurakkoa ja seassa neulaspolun pätkiä. Jos haluaa mennä ihan rennosti läskillä, niin menisin tuolla Aittakallion suunnalle. Alkuun pääsee vaikka tästä. Avolinjan pohjoispäädystä pääsee "haikalan ympyröille" jossa polkuja enempi ja vähempi mäkisessä maastossa.
17.30 olen itse lähdössä maastoilemaan Isoniitun koululta. Seuraan saa liittyä.
Joko Legsa on kokeillut kaikki tangot? Onko uusia ohjaustuntemuksia? Palautuksella ei edelleenkään kiire, vasta kun Puksu vaihteistuu niin silloin yhden tartten. Veikkaisin kun oikeat syystalvimärät alkaa niin sit.
Se 23 asteinen salsa on kiinni. Tykkään, mutta pitää vielä muita testailla ja koittaa tuora eri stemmillä.
Kuten Legsa^jo kommentoikin niin aittakallion suunta on enemmän sellaista fiilistely mestaa (toki sieltäkin löytyy niitä teknisiä juttuja) ja mukavampaa läskeily mestaa mutta ei täältä Klaukkalasta löydy sellaista paikkaa mitä ei voi ajaa läskillä ;P tai no jokunen löytyy missä renkaan leveys sanoo, että et voi ajaa tästä.
Toi Syrjälä on pieni mutta ihan mukava alue, että jos siellä sahaa edes takaisin niin mikä jottei. Tornari, hiekkatietä ylös ja laskee takapuolelle ja polkua pitkin ylös palomäelle (?) tai sitten Tornarin enska polkuja alas (ja sitten sama uudestaan).
Pietarinmäkeaä edes takaisin ja sitten Mustamäki ja sähkölaitoksen vierestä alas ja suunta kohti Isoniitun koulua/vesitornia ja pörrää siinä.
Kiitoksia. Sen verran kiinnosti, että kävin kurkkaamassa (tunkkaamassa :) )
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...%A4l%C3%A4.PNG
Ilmeisesti olisi pitänyt käydä myös lännempänä ja etelämpänä, mutta eipä sitä tollo kaikkea tajua... :o
Täytynee kokeilla jotain karttazydeemiä tossa duunikännykässä, kun käy vieraissa paikoissa...
Kiitoksia, mutta minun etenemistahtini on turhan vaatimaton kimppalenkeille :(Lainaus:
17.30 olen itse lähdössä maastoilemaan Isoniitun koululta. Seuraan saa liittyä.
Tuun myöhässä. Koodatkaa mihin päin meette.
Mä e kuullu mitä renkulat koitti kuiskuttaa.
(Pitää koittaa ^tommottis, ku Picasast ei vissii enää saa semmost linkkii, joka kelpais täll foorumil ja näyttäs kuvan het suoraa :mad:)
Kärrä vaan mukaan seuraavalle kimppalenkille.
@Kapu en myöskään kuullut mitään tänään kun laskettiin vesitorninmäkeä alas, alhaalla totesin, että takarengas tyhjä.
Kiitos lenkkiseurueelle pumppaus avusta :D Menee muuten läskiin ilmaa aika paljon ja sitä ei ole pienellä pumpulla kiva pumpata ;) + kiitos yleisesti hyvästä seurasta.
@Kärrä, kuten @mutanaama jo sanoi, mukaan vaan. Ei olla mitään kieli vyön alla menijöitä eikä mun tunnus turhaan ole mitä on ;P
Taas löytyy uusia lihaksia kropasta. Kiitokset koko remmille lenkistä. Hyvät rundit ja parhaat jutut oli taas kerran :)
Jep kivaa oli. Kiitos lenkistä.
Hyvä homma👍
Loistavaa!
Löytyiskö huomisaamuks ajoseuraa? Aattelin mennä kuraamaan uuden pyörän
Ou jeah, kannatti järkätä :)
Su aamu ehkä. Jos jaksaa viittiä rengashommia. Palaan aiheeseen.
Ei aavistustakaan. Klo 16 taaperouinti. Siiheks pitää olla takas [emoji4] Lähtö klo 10 vai 11? Suuntana Tornimäki vai Numlahden enskapolut?
Kello 11:00 tokmannin pihalta?
Klo 11 Tokmannin piha. Lukitaan vastaus
tuletule, kyllä me perässä pysytään, jos pysytään
Joo vois itekki lähteä mukaan. Millasta tahtia odotettavissa?
Kiirettä ei pidetä, se on varma
Kelpaako Haikala-Numlahti-Aittakallion mopopaana, noinniinku aluksi? Ei pitäisi olla ihan märintä settiä.
Mulla loppu läskisisurit. Tai no, on 1 Surlyn elephantin kortsu, mut sitä ei lasketa. Kellää yhtä 13f, Onza tms päivän lainaksi? Usein menee niin et jos se mukana niin sitä ei tarvita.
Jos mennään tuonne Haikalan suuntaan niin kannattaako @MaastoAndy ja @kmw tulla Tokmannille? Jos me muut treffataan Tokmannilla ja siirrytään siitä yhdessä tuonne Haikalan Alepalle? Oliko @Raumance tulossa myös ja onko ketään muuta joka on tulossa mutta ei ole vastannut mitään?