Tiedotus "tiimille": Arvontaan ilmoittautui kolme ajajaa. Arvonta pidetään maanantaina, kunhan löydän luotettavan persoonan arpojaksi ;)
Printable View
Joo, ei. Nyt Keitele 101 km.
Terwo, meni konttausvaihteelle, mutta eiköhän täältä kotiin tulla. 143km.
204 km ja 10,5h ovelta ovelle. 3 sisätaukoa.
Kiitos! Hyvä (hyvä ja hyvä ;) ) reissu oli. Eka satanen meni "heittämällä", mutta sitten Keiteleen tauon jälkeen ilmeni vastatuulta ja tietenkin niitä hemmetin mäkiä. Veto loppui, mutta tiesin, että kyllä tästä vielä noustaan ja Tervon tauon jälkeen lähes loppuun asti oli kevyt ajaa. Pihkainmäessä kyllä aika pysähtyi. On ne aika vittumaisia mäkiä nuo temporeitin viimeisen kympin mäet. On tuo 200 kilometriäkin ihan riittävän pitkä matka meikäläisen fyysiikalle, kun tässä ei mikään urheilija olla ja onhan tuota ikääkin jo ihan riittävästi.
http://www.sports-tracker.com/#/work...dt6cd6k8uhglre
Arvonta suoritettu: arpoja oli meikäläisen työpaikan sihteeri. Voiton lisäksi uhkana on illallisen tarjoaminen hänelle. Voittaja on telliv ja palkinnon haen tänään postista ja se on saatavissa yyveellä minulta. Onnea voittajalle!
Hiljasta on....Huomenna 9:00 Teboililta kolmen tunnin reissu jonnekin pohjoiseen kahville. Sunnuntaina taidan ajaa aamusta Kiuruvedelle kyläreissulle. Startti ehkä 7:00 l-aseman Shell. Mukaan pääsee. Pysähdyn tauolle Matilla ja Liisalla.
pitää yrittää tulla huomenna mukaan,nastat vielä alla mut yritän pysyä mukana,,,,,perässä.
Tuoreen suomenmestarin kanssa käytiin kahveilla. Onnittelut myös velipojalle suomenmestaruudesta.
62km mittariin ja 3 tuntia,kesäkumit vaihdoin illan mittaan ja jokunen asennus tölkki meni mut silleen.
Mää tuun huomenna maantiepyörällä. Kävi miten kävi.
Maantiekausi avattu. Ipi puuskutti vielä cyclolla. Vartialassa käytiin virpomassa. 22 km/h. Lyhyitä pätkiä jäistä tietä. Ei haitannut.
Jos kelit ei pahene, niin ajan Pitkänperjantain aamusta klo 7:00 Iisalmen kautta Oulun suuntaan maantiepyörällä. Startti l-aseman Shelliltä. Missähän kunnossa ovat Iisalmen pyörätiet Lapinlahdelta eteenpäin? Mukaan voi tulla roikkumaan, jos vauhdissa pysyy ;)
Perjantain reissu on peruttu. Maanantaina seuraava ajo meikäläisellä. Jos joku on kiinnostunut ajamaan 21.4. 200 km brevetin, niin ottaapi yhteyttä. Voin järjestää ajon, jos yksikin kiinnostunut löytyy.
Meikäläisen kesän ajot löytyvät ensisijaisesti täältä http://www.fillarikalenteri.fi/. Muutokset täältä tai täältä: https://twitter.com/#!/JR_AlwaysTooFar. Tervetuloa mukaan!
Täytyy taas lähtä mukaan, kun alkaa kelitkin parantua. Sen verran mukavuudenhaluinen olen ollut etten ole talvella ajellut muuta kuin satunnaisia pyöräilyjä kaupungille. Ensi viikonlopulle tosin vähän harkitsin että jos kävisi yksikseen vähän pidemmän lenkin ajelemassa, jotta näkee mikä on pohjakunto (veikkaan että huono...).
Huonolta näyttää viikonlopun sää. Tällä hetkellä pitäydyn kuitenkin sunnuntaiaamun klo 8.00 lähtöajassa. Ja sinä Värehän olet luonnonlahjakkuus, joten et sinä sitä kuntoa tarvitse ;)
Haha, syö kyllä vähän miestä kun oon ollut kipeänä varmaan viimeisestä 8 viikosta 6. Nyt kuitenkin alkaa nää flunssat hellittää ja raivolla lähtään kesää kohti. Tavoitteena olisi vetää noita pidempiä lenkkejä, esim. Kuopio-Oulu olisi tähtäimessä. Vielä pitäisi joku hullu saada mukaan kaveriksi :D.
Ensikertalainen vois yrittää tunkea mukaan jos jaksaa nousta. Tosin maksiminopeus niillä lenkeillä mitä oon ajanu on ollu 22 km/h. Jos toi SEO on se siellä Joensuun tien varrella sinne kyllä jaksan ja takasin. Jos jään jälkeen juokaa te kahvit saanpahan sitten vetää sen 3 tuntia putkeen ja syödä energiapatukoita... t Hanski
En sunnuntaina en pääse, olen Tanhuvaarassa...
21.4. on siis 200 km brevet. jos olet lähdössä, niin ota ajoissa yhteyttä. Yksin en lähde ajamaan, koska sen jo aiemmin olen tälle keväälle ajanut. Seuraava onkin sitten 300 km brevet ja se ehkä 28.4. Ja sillekin pääse mukaan. Aikaa tärväytyy siinä n. 15 tuntia max.
200 km brevetin ajajia ei ole ilmoittautunut, mutta kotoakarkoituksen johdosta olen lauantain pyörän päällä kuitenkin. Lähden klo 8:15 linja-autoaseman Shellilltä ja ajan noin 10 tuntia luultavasti Pieksämäellä käyden. Maantiepyörällä ja ei säävarausta. Ja jos ei ihmeitä, niin sunnuntaiaamuna normikahvilenkki 8 tai 9 aikaan. Tervetuloa!
Huomenaaamulla ei taida sataakaan, joten toivottavasti joku lähtee juttuseuraksi, vaikka Leppävirralle asti. Tarjoan munkkikahvit paikallisella huoltoasemalla.
Minkälaisen lenkuran meinasit 28.4 ajella? Minä saataa ehkä harkita mukaan lähtöä. Vaimo oon viimeisillään tiineenä, et en tiijä uskaltaako tuolloin enää lähteä kauas pois. Ja keliki pitää kahtoo. Ei taida kehata sateeseen ja tuuleen lähteä. Mitään brevettijuttuja en tarvii, jos satun lähtee.
Ikävä kyllä, jos jalat on kunnossa, niin 28.4. ajan 300 km. Muutenhan ajan vain jonnekin lähelle kahville ;) Sunnuntaisinhan on sitten ihan "virallinen" yhteislenkki klo 10.00.
Huomenna en aja mihinkään, kun avasin jo toisen vienettopullon. Onko Sunnuntain 'virallinen' se kovavauhtinen vai onko möhömahasarjaa? Rastaantieltäkö on lähtö?
Möhömahat su 9:00, jos olen ajokykyinen su-aamulla. Kympin lenkkiin en ota kantaa ;) Ja Teboil!
OK yritetään ysiltä.
Väre?
Moi,
Koska Kuopio-Oulu on sinulla mielessä?
Minulla on tavoitteena lähes sama: Kuopio-Muhos( sen verta mutkatellen, että 300km suorittuu), mutta menee heinäkuulle. Takaisin en ole tulossa, kun jatkan siitä Lappiin autolla. Siis jos alustavat suunnitelmat pitävät kutinsa.
Aikataulu on avoin. Tarkoitus olisi keräillä vähän pohjakuntoa alkuun, eli siinä mielessä tuo heinäkuu kuulostaa ihan järkevältä. Mulla saattaa olla sama homma tiedossa eli saatan jäädä Ouluun vähäksi aikaa. Olen tuota reittiä katsellut ja pari vaihtoehtoahan on, joista tosiaan tuo toinen menisi siitä Oulujärven vierestä ja Muhoksen ohi (vähän pidempi tosin, mutta en ole tuota väliä edes autolla ajellut. Pitää vielä varmistaa että siinä on asfaltti koko matkan :D). Mitään hirveää vauhtia ei ole tarkoitus tuota vetää, vaan enemmän kokemuksen vuoksi.
Satoi yli puolet matkasta ainakin jonkinlaista tihkua. Harvoin olen niin kuranen ollut kuin tänään. Märissä sukissa yli 10 tuntia piti mielen virkeänä. Pientä sähläystä matkalla, mutta tulipa ajettua tuokin reissu. Huomenna tavoite olla Teboililla yhdeksältä. Huomenna on sitten hyvinkin rauhallinen reissu!
Kevyt ysin lenkki ajettiin lähes kolmeen mieheen. Munkkikahvit Vartialassa. Alle 24 km/h. Loisto sää.
Turkista kotiuduttu lähes huippukuntosena:cool:,maantie kausi avattu tänään sorsakoski,ritisenlahti,levänen 73km ja 2,5 tuntia ,hyvä keli oli ajella.