Näin se on Hösö. Minkäs nimikkeen meinaat hommata?
Printable View
Näin se on Hösö. Minkäs nimikkeen meinaat hommata?
kone ja metallialan perustutkinto :D
ja jos sit joskus vielä pääsis amk:n... :eek:
meinastiko hössis oikiasti tulla amitsuun täysillä?
HIENO HOMMA! :D
siellä on kohta kaikki rollon fillarihemmot! :D
haha!
Ei kai nyt sentään kaikki. Teemu on turkkikuskina lihaosastolla ja minä täällä konekirjoittajana...Lainaus:
Originally posted by Mechz:
meinastiko hössis oikiasti tulla amitsuun täysillä?
HIENO HOMMA! :D
siellä on kohta kaikki rollon fillarihemmot! :D
haha!
joo amikseeha mie kans :D
susta tulee AMIS?! Huh, joudut ostaa Dimexet ja karjalan lätsän ja kaikkee :eek: Mie voin kertoa sitte mekavinkit miten käsijarrukäännös tehdään rehtorin ja matikanopen auton väliin!
nii mieki voisin lähtee... tai sitte tarjoilijaks :DLainaus:
Originally posted by Hösö:
joo amikseeha mie kans :D
Ja viikset kanssa.Lainaus:
Originally posted by HemmoP:
susta tulee AMIS?! Huh, joudut ostaa Dimexet ja karjalan lätsän ja kaikkee :eek: Mie voin kertoa sitte mekavinkit miten käsijarrukäännös tehdään rehtorin ja matikanopen auton väliin!
Lähetään siitä että "Hans Horst penentrates DH-Cup 2005" elokuvassa Hösö ei tartte niitä teippejä.
:D :D
jeah...rakennettii jetiä...vaihteexi masse jätti puolet osista pois... :D :D
ja se takajarru kusee taas :mad: haluakko hemmo rälläköjjä sinne 8mm haponkestävästä teräksestä uue adapterin...
ni ja hemmo, timo kaivaa sen rattaan huomisexi jos vaa mitenkää kerkiäisit hakia sen?
kuvaa kohta jetistä
voi vitun kyrpä nuita kallerioita...ei voi mikkää toimi!111
vitu huora kaljakori soitan yöllä ***** kaikille!!11 :mad: :mad: :mad:
spedekalleria pelastaa...
http://ridefree.fi/pics/rf1178.jpg
http://ridefree.fi/pics/rf1179.jpg
Kuka on sun rehtori???
Onneksi olkoon Buzbajussille uuesta Yetistä! Kantsii tsekata murtumat ja loppuunajetut leekerit, ku Massehan kävi sillä Norjassakin. :D
Hoosee-tä.
ville, jostaki oon aikanaan sosialisoinu toisenki keskiöavaimen, missä oli vähemmä materiaalia tiellä...sitä sit hoonasin sähköviilalla eile tunni verra et sen sai mahtumaan...
huu is da mään? sei mai neim
REHTORI!!111
onpas korea!
Otitko videolle?Lainaus:
ville, jostaki oon aikanaan sosialisoinu toisenki keskiöavaimen, missä oli vähemmä materiaalia tiellä...sitä sit hoonasin sähköviilalla eile tunni verra et sen sai mahtumaan...
Olis ollu aivan loistavaa materiaalia Hans Horst 2005:een. :eek:
Ja pitäisköhän mun rajottaa kahvinjuontia... :rolleyes:
Mites "Hans Horst in Narvik" ?
Olisko nähtävissä, vai haudattiinko se syvimpään kuoppaan :confused:
Jonkunlainen versio on olemassa, mutta sitä ei ole vielä pakattu nettikäyttöön.Lainaus:
Originally posted by MR D.i.r.t.:
Mites "Hans Horst in Narvik" ?
Olisko nähtävissä, vai haudattiinko se syvimpään kuoppaan :confused:
1 min / 250 mt :rolleyes:
Jokku ne ossaa :D :D
vanha :D :DLainaus:
***** et sain sapan komiasti ojanpohojalle....onnexi oli buxzba ja jukka pukkaamassa :D
lunta möllöttää...aamulla pääsee kolaan!!11 :cool:
Äijä ajanu rallia! :D :D
Buzballa tooooooosi hieni yeti!
kai ny rallia ajetaa ku o lupa siihe :D :D
ei nyt vaa sattunu taittuun siihe mutkaan ja puski suoraa :D :D
http://www.pinkbike.com/modules/phot...w&image=344107
oha tuossa pieni ero?! :rolleyes: [img]tongue.gif[/img]
Se on Hösö hartialukko, muista! Sit amitsussa voit häikässä kahvipöydän jengin puhumalla hartalukoista ja käsijarrukäännöksistä :D
missäs se 'tulispa kesä' sanonta viipyy????Lainaus:
Originally posted by HemmoP:
Möhkee lumisade :eek: Vihtu piti käyä tsekkaa Norvan taus, lunta oli ainaki 15cm, jos ei enempiki!1 Corollassa laahas pohja hangen pintaa [img]smile.gif[/img] Huomenna ajaan kelekalla!
onko vähä siistiä lumisae...
No ei sitä kesää ny viel..
Eile sääjettiin Mtn Lyneen kaasupurkausvalot! On muuten aika kirkkaat [img]smile.gif[/img]
Möhkee lumisade :eek: Vihtu piti käyä tsekkaa Norvan taus, lunta oli ainaki 15cm, jos ei enempiki!1 Corollassa laahas pohja hangen pintaa [img]smile.gif[/img] Huomenna ajaan kelekalla!
no jeah...pittää muistaa sit tuo hartialukko... :D :D
***** et tuo skuutti o lepposa vehe... [img]smile.gif[/img]
mukava rullata pitki oukun mäkeä sillä...
nii, 7 aikaa teatteri buzbassa alkaa näytökset...luvassa ainaki collective 19.4 äänillä ja flatwidespåtskRiinillä...
[ 20.11.2004, 17:32: Viestiä muokkasi: Hösö ]
TOMI JA TONI!!!!1111Lainaus:
Originally posted by Aatos Lokonen:
Kuka on sun rehtori???
Höösöe-tä.
jätkät on kyl nii paljo enemmän http://www.rocsport.com/ubb/icons/icon14.gif
ei saatana :D :D :D
mulla oli mailissa joku musiikkileike? :D [img]tongue.gif[/img]
No en tiiä... kyllä ne eilen aika lapasia, sun olis pitänyt olla niiden tukena. :D ;) [img]tongue.gif[/img]Lainaus:
TOMI JA TONI!!!!1111
jätkät on kyl nii paljo enemmän http://www.rocsport.com/ubb/icons/icon14.gif
jaa ne oli lapsia? :D :D
mitä tuota videoleikettä oon täsä aamupäivän katellu ni tuntuu et se yx nimeltämainitsematon artsi joka on samalla 2 valtakunnallisen lehden toimittaja, on aika lapsi...
***** se ei oikeesti VOI olla 26v...
ehkä illan paras: "pillupaska" :D :D :D :D
Ei ku ihan lapasia, semmosia vähän virttyneitä... :rolleyes:
En sit tiedä että onko sullakaan varaa kutsua ketään lapselliseksi. :D
no on, ainaki tän lekentaarisen episodin jäläkee :D :D
Voi voi sentään. Mä en kyllä tiedä mistä Höpsö puhuu - mä nimittäin en ole ottanut herraan minkäänlaista kontaktia. En soittanut tai viesteillyt missään vaiheessa, en omilla enkä toistenkaan puhelimilla. Mies itse sen sijaan taisi soittaa ja tekstata mulle kerran. En vastannut kumpaankaan.
Että tuota? Kannattaisiko tarkastaa faktat ennenkuin alkaa mesoamaan - sinunkin?
noni...tästä se lähtee :D :D
eli juttelin tompan kans ja pyysin sinua puhelimeen...olisi ollut aikusten oikiasti asiaa..huusit vaan et "khäske sen profarmari speden soithtaa mulle..." sain numeron ja soitin..ei herraa kiinnostanu jutella ku alako "huoraapasakaajaspermaa" tuleen luurista...nooh...ompa seki nyt nauhalla sitte :D :D
vissii aika pikkusieluja oletta siellä päin... [img]smile.gif[/img]
Niin - kuulostaa ihan vieraalta hommalta mulle kuten jo sanoin. Mä en ole tollaista huudellut missään vaiheessa sulle enkä kenellekään muullekaan. Meitähän oli siellä enemmänkin, que? Voisiko vahingossa ollut joku muu?
Enkä mä jaksa tästä asiasta spekuloida enää yhtään enempää. Se ei vaan ole mun juttu, sori.
hajottaako eiliset sekoilut silläpuolella ruutua?? [img]smile.gif[/img]
no eikai siinä...
soitellaan artsi taas täsä joku päivä? [img]tongue.gif[/img]
Arttu 26v :D