Otin allergialääkettä. Tuli puolipakottavatarve, kun noi läträs partaahdoilla. No kevät .. mut normaalisti saa suggeroitua ittensä. Mut nyt iski normi kaava: 1.silmäkulmakutina 2.alahuuli turpoo 3.niiskutus
Printable View
Otin allergialääkettä. Tuli puolipakottavatarve, kun noi läträs partaahdoilla. No kevät .. mut normaalisti saa suggeroitua ittensä. Mut nyt iski normi kaava: 1.silmäkulmakutina 2.alahuuli turpoo 3.niiskutus
^tuo annetaan anteeksi (kun poika pyysi) :)
Olin reipas ja kävin kyseleen töitä KVVY:ltä, kesti tosi kauan kerätä rohkeutta. No ei tietenkään ollut vastaavia henkilöitä paikalla, pitäisi soittaa. Voi vitsit, nyt tarvii kerätä uudellen rohkeutta...
Tulin sieltä poliisilaitokselta, pahus...eturengaskin meni ja vaihdoin sen, sitten oli niin kertakaikkiaan väsy ja yltiöhiki että uintireissulle ja sieltä just tulin.
Söin tuoreita mansikoita, hiven sokeria ja kevytkermaa ( ei sen keveyden, vaan monikäyttöisyyden ja säilyvyyden takia kevytkermaa...) ja join pienen kuohuviinin. Sillä olin ansainnu nää, on ollu niin heikko olo ettei ole uskaltanu mitään "oikeeta" ruokaa syödäkään, ja sitten oli se etukäteen jännittänyt poliisilaitoksella käynti, joten tuli myös ajettua mulle pitkä rupeama 52km. Plus uinti.
Täytin tuntilapun firman järjestelmällä.
Paistoin tikkumakkaraa juhannustulilla.
Kävin vessassa.
^miks ihmeessä?
Siirsin huomiseksi suunnitellun reitin gepsiin.
Kävin maksamassa maaveron.
Löysin euron kolikon mansikkarasiasta :)
^ mä löysin 20senttiä korttilompakosta ( "oikeet" rahat on yleensä toisessa kukkarossa) Mutta just äskön tein nukelle merinahkiaisen-suu-printtisen iltapuvun ( kravatista, asettui nätisti ja yllättävän nopeasti, kaksi saumaa piti ommella.) ja viimeistelin tyylin nahkiaisenmuotoisilla koruilla.
Noin 1,5 vuoden tauon jälkeen etsin fillarifoorumin salasanat ja päätin tulla kuluttamaan aikaa tänne.
Kirosin hellettä ja laskeuduin altaalle.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Eilen tuli pihaan 15*³ multaa, äskettäin aloitin sen levittämisen pitkin pihanurmikkoa.
Hoidin toimikorttiasiasta vaiheen 4 ( /6) mutta nämä vaiheet on sellaisia jotka piti ( osasi) itse hoitaa. Kun alunperin lähdin selvittämään miten kortin saa uusittua, niin se kokonaisuus on ollut jo nyt tosi monimutkainen ja hankala.
Parisataa metriä tuliterää pitkospuuta uudelle maastopyöräily/retkeilyreitille. Mahtava talkooporukka, hurttia huumoria ja ihania paarmoja :)
https://jiipeen.otokset.fi/kuvat/For...pg?img=img2048
Söin ja uuvuin.
Tuntilapun koneella.
Kasan muurinpohjalettuja.
Kävin kostamassa ruohonleikkurintappajakannolle ja vedin siltä niin sanotusti hampaat kurkkuun ja niskat nurin. Enää ei tuo heittele kapuloita ruohonleikkurin rattaisiin.
https://pic.useful.fi/u7IrMEDg1.jpg
Kävelin 3 kerrosta alaspäin, ostin vihreen EDin, ja sit kävelin samat 3 kerrosta takaisin tänne foorumin äärelle.
^Tottakai. Mun kotona ei ole kolmea kerrosta eikä (valitettavasti) löydy (ainakaan tällä hetkellä) ainuttakaan EDiä ekasta kerroksestakaan. :(
Offtopic: Harkitsen auringon paistaessa josko kävelisi lähimarkettiin ja ostas vihreen EDin niin sais vähän happihyppelyä (veemäistä kun ei vedä tupakkaa tunninvälein 15min niinku muut niin ei tuu ulkoiltua ollenkaan työajalla) mutta kun tuli jo aamuEDi haettua tuolta ruokalan kahviosta. Ei kait sitä nyt toista viitti... Varsinkin kun illalla ennen punttia otetaan hillitön kofeiini(plusmuut(lailliset)myrkyt) virkistävä pläjäys aina.
Istuin erinäisissä palaveeroksissa koko aamun. Nyt istun ns. pasaveeroksella
^ minä lomalainen katsoin "Sydämen asialla" ja naureskelin, totesin että Nickille sopii paremmin työ ratsupoliisina Kanadassa kun "ylikonstana" Aidensfieldissä, sillä näin tulee käymään.
joskus ennen muinoin joutui osallistumaan "kahvipöytäistuskeluun" ei ole mun juttuni ei...mä syön pienen eväspalani yksin omassa huoneessani ja juomaksi riittää ihan vesi.
^ myös mun fillarille on oma huone työpaikalla.
Ompelin nukelle "merinahkiaisen suu"- kesämekkoa. Vitsit vaikeeta saada kravattikangas asettumaan > Tulin koneelle levähtämään.
Kävin syömässä. Ateria nro 3 tälle päivää.
Tulin Jäämereltä kotiin.