^ Eieiei huomenna ku vasta torstaina.
Printable View
^ Eieiei huomenna ku vasta torstaina.
Mulla on tuo Torjantai vähän aikasempi meno röihin, joten skippaan varmaan pitemmän reissun silloin. Huomenissa varmaan aamusella johonkin omille huudeille siis pyörittelemään.
Doh, mun on oltava kotona 12.00, mut jos keskiviikkona käytäis tsekiditsek pari polkua, jotka löysin pari pv sitten Suontaankulman mettästä. Mihin aikaan Legsa olis meidän roskiksen kohilla?
Onko Kapun jäljet tuolla?
Siis huamenissa? 08.30 siinä tein kulmilla. Saan pikkusen nukkua aamulla.
Olikos klaukkalalaisia tulossa Lahti 24:een ens viikonloppuna. Ei välttämättä olla liikaa mainostettu
Tai siis on ainakin Minä, Kmw ja Sairanen
Milloin lisää ajoa? Huomenna? Ideoita mihin suuntaan?
No hemskutti, huomenna ei pysty kykenemään, mut perjantaina tai viikonloppuna kävisi jos sää on ees yhtään kohtuullinen
Lauantaina aamusella olis mulla aikaa ja intoa johonkin rullailuun.
Kiitos kmw aamun ympyröistä. Kroppa kiittää myös.
1) OK 2) OK 3) OK 4) OK
Eli huomenna tornarin parkkis 17:30.
Mukaan vaan.
Siit Isosuo lenkin alkupääst saa upeen alotukse Valkjärvekierroll. Matka suolaitaa Pitsillantiel o semmonen 1,6 kilsaa. Siit 900 metrii mä oon jo käyny kävelees läpi. Se o ny oikee upees kunnos ja siin o vahva vanha polupohja. Melkee neulaspolkuu :). Osittai siin o jopa eri ura mennes ja tulles. Seuraavaks o edes pikkase heikompi osuus, pitää varmaa vähä hakee parast reittii, mut sit taas helppaa. Loppuu pitää kyl vissii tehd silta oja yli. Siä toisel puolel ojaa en oo viä käyny tsekkaas mikä ois passelei paikka. Luulisi, et ekaks niity yli ja sit lado kohdalt pääsis jotai uraa Pitsillantiel. Tai sit se mäe yli, et tulis ees pikkase niit nousumetrei. Laudapätkät o jo siirtyny Syväojat Harjulaa, ans kattoo kerkeeks huomen tai perjantain taas poikkee tual.
No pitäiskö tänään mennä sillanrakennushommin?
Mulle käy sekin vaihtoehto kun olen tällainen joo joo nuori ;-)
Sent from my iPhone using Tapatalk
En tiijä johtuuko eilisestä otb:stä, mutta niskat ihan lukossa aamusta. 2x 1000parasetamoli+800purana heitetty huiviin tänään.
Uus stemmi tuli stemmikaupasta tänään joten testiä huutelis varmaan lauantaiksi, mikäli ei nyt mitään ikävämpää tule tuonne niskapuolelle.
Edellinen havainto siis noista kämmenlammen tulipaikan puista on luokkaa vettyneitä epäsyttyviä yksilöitä? Jos kurvailisi Rinnekoti-Reitti2000 akselille. 16.00 lauantaina oltava röissä.
Mä en millää ehi toho 17.30. Mut mä voin rimpuutel, ku pääsen liikenteesee
Mihin ehdit? Ei meillä niin tarkka oo toi timetable.
Kiitokset odottelusta 😊 Sääret ja kalustot oli taas kovilla, mutta löytyhän sieltä joku reitti Pitsillantielle.
Propsit Villelle, hyvin ajettu 👍