Vein kuusi (6) kasillista tyhjiä kalja- ja viinapulloja kauppaan.
Kesä taitaa olla sitten lusittu? :mad:
Printable View
Vein kuusi (6) kasillista tyhjiä kalja- ja viinapulloja kauppaan.
Kesä taitaa olla sitten lusittu? :mad:
Nuijin raakaa lihaa, elikkäs tein naudanfilepihvejä :p
Imuroin (tosin pikasellainen tässä helteessä)...
Hetkinen :eek: Vain jos käytit teollisuusimuria, ja imuroit alustamassan ja ruosteen kyllästämiä pellinkappaleita autotallin lattialta.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Reino Hoo
mee too. Ja moppasin sen jälkeen lattiat. Pyyhin pölyt kirjahyllystä, järjestin työpöydän siistiksi, tiskasin astiat ja lopuksi vein vielä pari pussia roskia roskikseen.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Reino Hoo
Söin pitsan, join kaksi kaljaa. Lisäksi ajoin punaisia päin ehkä n. 30 kertaa.
Ampunu haulikolla 100 paukkua. Kiekkoja meni rikki huomattavasti vähemmän, kuin mitä paukkuja kului! :eek:
Ajanut isolla pakettiautolla jonka persuksissa iso peräkärry 36 tuntiin 1600km, ja lastannut pakettiauton ja kärryn täyteen kamaa paikassa A ja purkanut ne paikassa B.
ja sain terassin portaat valmiiksi!:D :eek:
Postannut 2000. viestini. Kyseenalainen "äijä"-arvo kylläkin.
Heittelin yläkerran ikkunasta ( yli 8 mtr) vanhat keittiökalusteet osina pihalle. Kiva pauke kuului :D
Kävin hammaslääkärissä! Ottivat viisaudenhampaan poies, se väänsi ja käänsi sitä joku 20 minsaa, sit yhdes välis se sano et oho! sit rupes pelottaan..
Menee neitiosastolle jos oli puudutus :DLainaus:
Alkujaan tämän lähetti Eagerbear
Multa otettiin sentään kaikki neljä kerralla. Seuraava yönä alkoi haavat vuotaa, ja olin kuolannut tyynyn ja naaman aivan veriseksi. Olipa hauska näky aamulla peilissä.
tulin tekemään lopputyötä krapulassa, en tiedä onko kovin aijjää mutta perseestä ainaki!
Tuhlasin 50 euroa ulkomaalaisiin olueisiin.
Maalasin runkoa arkivaatteissa ilman minkäänlaista suojaa, hengitin vielä maali-/lakkahöyryjä läpi yön ku runko kuivu mun huoneessa:o
mulla meni 85min moiseen toimitukseen ja hammas otettiin rälläkällä kuudessa palasessa pois... pikkasen pelotti mennä toisen hampaan poistoon mutta se oli kolmen minuutin poisto:)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Eagerbear
Sahasin n.15cm läpimittasesta polulle kaatuneesta kuusesta metrinpätkän pois retkisahalla! Tuli hiukka hiki!!:p
Asioin puutavarakaupassa ja rautakaupassa
tulin töihin omalla autolla :eek:
Tämä sitten tonne neititopikkiin.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti KonaKuski
Torkuin duunissa.
Kannoin vanhoja valurautaisia ruosteisia ja paskaisia viemäriputkia ulos talosta
About noin, muuttohommia. Ei tollasta hel***** matkaa, mut silti hikee pukkaa.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti VesaP
Tein kaksi isoa kaatopaikkakuormaa peräkärriin. Paljain käsin tietenkin :rolleyes:
Söin uunilenkkiä, jossa höysteenä juustoa, sinappia ja ketsuppia. Hyvää!
Aamupalaksi vieläpä?Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti fob
Melkosen äijää!! :eek:
Jep! Jaksoi lounaaseen asti.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Polo
http://www.straightdope.com/classics/a3_095.htmlLainaus:
Alkujaan tämän lähetti fob
Postaus siirretty Mitä lapsellista teit tänään-säikeeseen :D
Edit: Minä en sitten ota kantaa siihen että saako Hotdogissa olla ketsuppia.