Fiskarsin 220 km lenkin siirto lauantaista sunnuntaihin?
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
Jari Kulmala
Olipa tuo reittilinkki jäänyt säikeessä sen verran kauas että lainasin sen tähän uudestaan.
Minulle käy sunnuntaikin (ja lauantaina taas maastoon eiks je?).
Sääennuste tarjoa lauantaiksi sadetta ja enemmän tuulta ja sunnuntaiksi poutaa ja vähemmän tuulta. Ehdotan Fiskarsin lenkin siirtoa sunnuntaiksi (Bemböle klo 10), jos lauantain sää ei ratkaisevasti muutu.
Fiskarsin lenkkii sittenkin lauantaina?
Norjalaisten lauantain ennusteesta on sade kadonnut esim. Espoon ja Lohjan osalta. Animaatiossa näyttää pilvialue vyöryvän alueen yli, mutta sademäärä olisi mukamas kuitenkin 0 mm.
Minulle tuo lauantai sopisi paremmin, kun sunnuntaina pitäisi olla heti klo 16 jälkeen kotona.
Noille iltalenkeille kannattaisi ihan suosiolla ottaa kunnolliset valot mukaan, niin ei tarvitsisi hyvällä säällä jättää lenkkiä turhaan kesken. Eilenkin illalla minulla tuli lähes 130 km erinomaisissa olosuhteissa (kaiken kaikkiaan sattui sopivasti, kun alkumatkasta sai vastatuuleen ison ryhmän peesin ja myöhemmin ei sitten tuulta oikeastaan ollutkaan).
Länsi-Uudenmaan ympäri ja takaisin
No tempaistaanpa nyt sitten niin, että tarjotaan lenkki molempina päivinä.
Siis:
Espoon tupalenkit tarjoaa viikonloppuna Länsi-Uudenmaan ympäri ja takaisin -lenkin.
Lauantaina ajetaan myötäpäivään ja sunnuntaina vastapäivään (huom muutos eiliseen ideaan), ei kuitenkaan ihan sama reitti, mutta Fiskarsissa pysähdytään kahvitauolla molempina päivinä.
Kilometrejä kumpanakin päivänä tuvalta tuvalle tulee noin 230.
Lisäsin lenkit myös fillarikalenteriin