Chainreactionin lähetystä, uutta Bkoolin moottoria:)
Printable View
Chainreactionin lähetystä, uutta Bkoolin moottoria:)
Lunta. Vaihtoehtoisesti kevättä.
Kesää. Loppuu tämä liukastelu.
Kevättä -> auringonpaistetta ja sulavia maanteitä -> kevään ensilenkkiä maantiepyörällä :cool:
Sturmfist 4:ia saapuvaksi tänään.
Jossain maailman äärissä jo yli kuukauden seilanneita paketteja ....ja
http://www.co2-raportti.fi/imagebank...a_Urbaniak.jpg
Lomaa .
Että mitä urheilulääkäri sanoo
Potkuja ja niiden jälkeistä vapaata.
Takatalvea tietenkin.
^takatalvi näyttäis olevan tulossa ainakin lämpöin puolesta, mutta onneks ei sateita ole luvassa ainakaan tän viimeisen ennusteen mukaan
Itse odotan kevään tuloa, ja niitä ekoja +15 kelejä, kun voi lähteä ajaan lyhkäsillä ensimmäisiä maantielenkkejä... Nautiskelemaan lämmöstä ja ottamaan väriä nahkaan , hankkimaan rusketusrajoja :o
:rolleyes: ^ jonkin aikaa saat odotella.
Sensijaan enää 11 päivää Nightwishin levynjulkistamiseen.
Single lupailee hyvää, ja tämä näytekappalekin: ( varsinainen HS.linkki ei halua kopioitua, niin täältä löytyy se sivu) http://nightwish.com/fi/news#2556
Olen kieltänyt itseltäni tuon kuuntelun.
^ ei kansii pantata! Minä olen kuunnellut Élan- ja Sagan -kappaleita miljoona kertaa elikkä tykkään tosi paljon. En vaan ymmärrä sanoja ( vaikka lukisin ne).
Yleensä Nightwish vaatii useemman kuuntelukerran ennenkun kappaleet "oppii", ja kohta saa oppia enempi :) ja nyt näitä on kiva kuunnella kun solistin ääni on näin upea, ja vahva ( toisin kun Anetten...).
FWIW edellinen kertoo mäkihypystä (lentomäessä) ja jälkimmäinen pyöräilystä (maantiellä).
Nyt odotan takatalven sijaan selvyyttä siihen onko tämä ahtauden tunne jossain keuhkoputkien tienoilla vain reaktiota maantiepölyyn vai jonkin hengitystietulehduksen ensioire.
Noo .. kuuntelen sitten kun levy tulee ;)
täytyy koettaa kääntää sanoja kunhan saa näppeihinsä (se on tietty vain 1 tulkinta, ei niistä ota aina selvää .. ei ole 15 vuoteen kaikista ottanut, ennenkö saa tietää taustoista jne. No ei sittenkään.)
^Opettelin Nemon ja Sleeping Sun, While Your Lips Are Still Red ( no nämä nyt tuli mieleen) suht helposti ( lenkillä opettelin) mutta nämä uudemmat on mahdoton oppia!
https://www.youtube.com/watch?v=8gNUjv1iB-0
Ok, ymmärsin "asian" mutta ei tota opi mitenkään, koska siinä ei ole semmoista "tarinaa".
Kuulin, ja haluan kuulla "Come, taste the wild" - eikä "wine". ..ihmettelen myös kun ".. guide your FROM the light" ?
Mutta alussa on niin tosi asia "Let the springtime talk". Vaikeeta sitä on sanoiksi pukea, Tuomaksen musiikki auttaa kyllä asiaa...
ei malttaisi odottaa! :)
Ny ei tarviikaan enää odottaa, kas kun levy tuli jo.. :eek:
?! Mä meen huomena ostaan ( jos on) kaupasta.
- mutta kuolemaa taas odotellaan, EI JAKSAISI elää -
Tsemppistä, tää levy jos mikä taas auttaa .. 78 minuuttia ei tunnu yhtään liialta.. huh huh..
:) hienoa. Nightwishin musa on aiemminkin auttanut ja inspiroinut tosi paljon.
( olisi kansinu tilata ennakkoon...)
lisäys: tai sitten ei, sain levyn 3euron alennuksella ja julistekin tuli kaupanpäälle. Odottelen huomista kun saa kuunnella levyn autossa.
Ja kesää odottelen, jäät lähtee ja tulee kuvauskelejä.
Juu nyt ei kannata kuolemaa odotella.
Ainoa harmi levyllä on oikeestaan se, että Marco ei ole paljoa äänessä - mutta Floor kyllä vetää hyvin. Ja pllipiipari ei ole niin suuressa osassa kuin kammosin.
Rankempi kokonaisuus ehkä kuin edelliset..
^ hieman OT, mutta ei tämä Nightwishin uusi levy ole mun mieleeni. Ikävä kyllä.
Singlellä oli ehkä ainoat mulle sopivat kappaleet; levy on liian raskas, vaikeita melodioita joista en saa kiinni, ja liian pitkiä kappaleita ja liikaa kitarointia - kun taas Troy the Piperista pidän.
Modulaatio on aika monessa kappaleessa, ja onneksi Anette ei jatkanu solistina.
Tämän levyn perusteella maailma on kyllä synkkä ja pelottava paikka ja taival raskas ja pitkä. Sitähän se on, mutta ei tarvisi muistuttaa.
Ei ollenkaan tule mieleen että tämä olisi ylistys elämälle ja maailman kauneudelle!
*** nyt levy loppui. En kuuntele uudestaan, ikävä kyllä oli turha ostos. Single riitti hyvin.
Ei kannata heti luovuttaa, jotkut levyt avautuvat vasta usean kuuntelukerran jälkeen.
No mitäpä tuohon sitten lisäämään- Suosittelen kuitennii kuuntelemaan uudelleen ja uudelleen.
Minä pidän tuosta levystä paljon, vaikka en välttämättä sen tekstien kanssa aina samaa mieltä ole. Siitä täytyy vain päästä yli, ja tarkastella taidetta taiteena.
Ettei odota taiteen vahvistavan omaa maailmankuvaa, vaan tarkastelee pelkkää laatua kuten Faidros. Levyllä on kunnon rytinää, kuten goottimetallibändiltä voi odotaakkin.
Se on aika hyvä kokonaisuus, mitä yhtyeen aikaisemmat levyt eivät mielestäni ole olleet, Nightwishin Powerslave.
Egotripin uudella on hieno biisi nimeltä "Ongelma". Laittaa hymyilemään koko päiväksi, hieno kertsi.
En yksinkertaisesti inspiroitunut, kyllä sen heti huomaa tykkääkö vai ei ja saako jutun juonen päästä kiinni. Yritin kyllä.
Sama juttu Sonata Arctican viimeisimmän levyn kanssa. Paitsi niitä kappaleita en jaksanu kuunnella kun korkeintaan puoliväliin ja asia kävi selväksi - liian raskasta, kun pidän melodisesta ja folk-henkisestä.
Et saa laittaa numerolapun rintaan [emoji471]
Sitä että pääsisi sen maantiefilon satulaan ja voisi oikeasti katsoa, mistä on tämä fillaristi tehty. Maltti on nyt vähän koetuksella.
Että parin kuukauden remontointi urakan jälkeen, muutto saataisiin suoritettua loppuun ja pääsisi vihdoin ajamaan.
Kesälomaaaaaaaaahhh....
Sitä että kello on 15.15.
Sitä että kello no 14:15.
Aurinkoista vapaapäivää, eikä myrskytuulta.
On se vaan kumma että 220 vapaapäivää vuodessa, ja täysaurinkoista kuvauspäivää saa odottaa ja kytätä.
Pitääkö seuraava aurinkopäivä ottaa sairaslomaa?
Mega-aterian jälkeistä elämää..
Lomaa, joka alkaa 10 minuutin päästä.
Pojan treenejä aina mukava kattoo.
Odotan sateen loppumista ja auringonpaistetta, että pääsis tänään vielä maastoon, jos ehtii. Taitaisi tulla kyllä melkoinen mutatesti renkaille, kun viimeyönä satoi aika rankasti, heräsin jossain vaiheessa sateen pauhuun kun ikkuna raollaan.
Toisen kerran heräsin aamuyöstä kun herra bortsu hyppäsi ilmapatjalle mamin jalkoihin piiloon ukkosta.