Once upon a time in Mexico.
Printable View
Once upon a time in Mexico.
Tieteen Kuvalehden Egypti-leffan. Ihan jees kuvamateriaalia, mutta ylidramatisoivat asiantuntijat/toimittajat nyppivät joskus.
Hieman pienelle huomiolle jääneen sotafilkan nimeltä "Dresden". Taisipa olla ihan eurooppalaista käsialaa. No, joka tapauksessa imelähkö sotaromanssi joka roihahti liekkiin Dresdenissä talvella 1945 - samanaikaisesti kaupungin massiivisten pommitusten aikaan. Katsoihan tuon.
"Death of a President", dokumentinoloinen elokuva jossa George Walker Bush on ammuttu 19.10.2007. :cool:
Michael Mooren Sicko.
Suosittelen.
Niin ja tuo nyt ei suoranaisesti leffa ole mutta rinnastettavissa kuitenkin.
Zorron Legenda tuli katseltua,ihan ok.
the ring 2
Just kävin Canesin katsastamassa
kill bill vol.1 En voinu kuvitella, että tuo olis ihan niiiiin huono ollut ku oli..
U-571, kohtuullinen, joskin ei realistinen.
Ganes. Yllättävän hyvä tuo oli.
Rotta-Tuille, vai mitenköhän tuo ny kirjotetaan :seko:
Muksut tykkäs - ja minä myös :)
Riot On!
Vähän meinas alkuun tökkiä se ylinopea leikkaus, mut kyllähän tuo oli ihan ookoo pätkä.
Jason Bourne kakkosen. Ihan jees, vois alkaa metsästää sitä kolmatta jostain.
Out For Justice, loistava Seagalin toimintapätkä.
Paha kehä, "ilman huonoja elokuvia hyvät ei tuntuisi miltään", tosin Shrek tuon jälkeen korjasi tilannetta kummasti:D
Spiderman 3:n. Nyt työn alla ratatouille.
Déjà Vu - Yllätti positiivisesti (joka sekin oli yllätys, kun odotuksetkin olivat jo korkealla). Parhaimpia elokuvia vähään aikaan. Piti koukussa alusta loppuun. Ja Denzel on aina Denzel.
American History X
Itse olin sen nähnyt kerran aikaisemminkin, mutta parempi puolisko ei, joten se katsottiin.
Erittäin synkästä aiheesta ja tarinasta huolimatta ehdottomasti yksi 90-luvun parhaita elokuvia. Ja jälleen kerran Edward Norton on laadun takeena. Ei tule oikeastaan yhtään miehen kuvaa mieleen, josta en olisi ensinäkemällä tykännyt.
Taisi olla tuo diiviidiinä. Uskomattomat käännösmokat lisäsivät entisestään humoristista otetta. :D
Kuolleiden aamunkoitto :D
...just sopivaa viihdettä yövuoroon...
I Am Legend tuli katsastettua teatterissa.
Olihan se aika niskavilloja nosteleva kokemus. :D
Meduusan sinetti. oli aika hyvää toimintaa alusta loppuun. Suosittelen;)
Flightplan bluray versiona. Kuvanlaatu huippu, itse elokuva PASKA. En suosittele. :mad: Tai no, idea oli leffassa ihan jees, toteutus varsin huono.
American pie 5. Ihan täys!! paska,ellei katsojana ole jatkuvaa masturbointia harrastava teini.tosin silloinkin kannattaa vuokrata ennemmin kunnon jytkettä.
Children Of Men tuli nyt katottua trainerilla ajellessa ... Ei voi kyll suositella. Pitkästyttävä raina kaikenkaikkiaan http://www.fillarifoorumi.fi/forum/i...ons/icon13.gif
Jep, sama eilen. Aika hyviä säikkyjä tarjoili, joskin loppu ehkä oli siiten hiukka pliisu... Mutta toisaalta en itse ainakaan keksi miten tuon ois voinu paremmin lopettaa joten en lyttää täysin :) Kirja on tosin nyt tilauksessa ja siinähän kait loppu on erilainen, saapa nähdä. Mutta kaiken kaikkiaan tykkäsin, ja jos 28 päivää/viikkoa myöhemmin olivat toimivia niin silloin tämäkin putoaa.
teatterissa viimesin oli, Röllin sydän ;)
Kummisedän katsoin äsken samalla kun pyöräilin keskellä olohuonetta.
The Simpsons Movie
Earthquake. Vähän semmoinen iältään väliinputoaja-amerikkalaisleffa; ei riittävän vanha eikä riittävän uusi, jotta siitä jaksaisi innostua.
I Am Legend : Eipä ollut kovin kaksinen raina. Muutamia yllärikohtia, mutta muuten varsin lattea kokemus :o
Taisi olla Koivusalon Kaksipäisen kotkan varjossa
Monsterman, kökkö kauhuleffa...
Harsh Times, ihan ok whitegettopätkä.
28 viikkoa myöhemmin.
...jälleen yövuorossa :D