Starttialueella tutkitte hissitolppaa? Jos olitte siinä mä olin se oranssiin sonnustautunu ja kypäräs gopro.
Yritin parhaani mukaan edustaa CCG:tä ja Klaukkalaa...
EDIT: Tossa vielä Strava linkki
Printable View
Starttialueella tutkitte hissitolppaa? Jos olitte siinä mä olin se oranssiin sonnustautunu ja kypäräs gopro.
Yritin parhaani mukaan edustaa CCG:tä ja Klaukkalaa...
EDIT: Tossa vielä Strava linkki
Hienoa että on ollut Klaukkalalla edustusta vaikka mää en tuommosiin seeseekeihin toistaiseksi kuulukkaan.
Mitenkäs huomenna Sunnuntaina illalla jos olis ujoa ajoa vaikka tuonne Haikalan ympyröille? Mäntysalon "bussikuskien wc:n" luona ainakin oli polku ihan "kuivan" näköistä.
En tainnut olla minä. Minä tutkin starttialueella vain oikuttelevaa GPS:ää siellä uimahallin puoleisella reunalla. Onneksi sain sen käynnisteltyä uudelleen ja löytämään satelliitit juuri minuuttia ennen starttia.
Huominen sopisi kalenteriin, mutta palautuminen tämänpäiväisestä sessiosta estänee osallistumisen. Pitää katsella huomenna miltä tuntuu. Mielellään sitä ajelisi kun vaihtoehtona on saman ajan käyttäminen pyörän pesemiseen.
Mäntysalossa on muuten suunnistuskisat huomenna, joten poluilla voi olla ruuhkaa ainakin alkuiltapäivästä.
Hianoo, CCG:n klaukkalan jaos!!
Onnet kisasuorituksen suorittaneille. Ootta te huimia.
Mää äskön kävin Aittakallion ja Haikalan Ympyrät kiertelemässä. Oha siä paikoin lätäköitä ja mutavelliä, mut tarpeeksi vauhtia ja rohkeesti vaan loiskutellen läpi :) Ei ne niin syviä ole. Huomenna mää ennen 09.00 meen johonkin pusikkoon jossakin lähellä (onko joku irtoamiskykyinen?) ja ehtoolla jtkn ihan muuta.
Pualen kuuven maissa loppuu ryöt mulla, niin enköhän miä kuuveksi kerkee. Kevyttä rullailua jos pari tuntii toteuttaa, ni eiköhä se oo iha hyvä.
Ok, jos tuun kuudeksi siihen teitin pihalle.
Jos eki_boomer mömmömmöö lätkä amtzia tarkotat ja vielä suamen pelii ni se alkaa 16oo
No katos kerpele. No eiköhän se oo jo kuuteen mennessä voitettu, eli pyörän päälle vaan. Voipa sit lenkin jälkeen saunoa ja ottaa palautusjuoman.
Jees. Kuuven pintaan tuossa "mein huudeilla".
Jatkos ei sit ain tartte ajel Valkjärvee ympäri, ku voidaa kiertää Isosuot. Siel o ihan makeit polupätkii siäl tääl.
https://lh3.googleusercontent.com/-j...508_162955.jpg
Siel tääl mä hukkasi polun, jotai peurapolkui ne tais ol. Pitää koittaa joskus uudellee, jos vaikk löytäs vähä paremmat urat ja merkkais ne. On se silti (melkee) ympäriajettavis :o
https://lh3.googleusercontent.com/-t...508_161737.jpg
Isosuon laidalla on käyty tuon naisen, ku asuu meillä kanssa joskus kävelemässä ja polut havaitsin silloin. Aika umpikujia vaan oli minun löytämäni. Lähtekäämme siis joku kerta tutkailemaan tarkemmin pyörien kanssa.
Kiitos Eki lenkkiseurasta. Hyvät oli ympyrät Haikalassa, vaikka muutama aikasen märkäkin kohta löytyi.
Onkos ketäkuta Keskiviiko-Perjantai akselilla aamuvirkkuna ajelemassa? iltaviikko joten jos aamusella saisin itseäni ylös, niin ajoseura kelpaisi.
@Legsa
Palaamme ketope-aamuihin lähempänä. Wahwa ehkä.
Kiitos myös Legsalle. Kotimatkalla yritin Canyon maantievehkeen peesiin, en pysyny perässä vaikka kaikkeni yritin. Hävis vaan castellin spandexit kaukaisuuteen. :)
Ne on just tollasia.
Mopo skootterit vielä pahempia. Niiden perään kun liimaa cyclon ei saa kun kivimuruja suuhun ja silmille. Tosin siinä vauhdissa katoo värit aika nopeesti muutenkin.
MOT, ei osaa olla kisaamatta edes moottoriajoneuvon kanssa
Ni ja noi nykyset härvelit kans kulkee pal kovampaa ku edeltäjäns. Reilu 30 v sitte niit pyst ees pikkase kiusaa, mut ei enää nykyää...
edit @ Mutis: nyl löytys käyttöö niil laudapätkil. Jos bygas pari metristä ja yhe pualtoist metrise ojaylitykse.
Olisko huomenna tiistaina jossainpäin porukkaa ajelemassa, vaikka siinä kuuden maissa?
Hienoo. Kaikki käy; tornari - palomäki on mulla vielä tänä vuonna ajamatta.Aloittaisko sieltä ja ajotuntuman mukaan sitten jatkot. Monelta meinasitte startata?
Ajasta ei ollut puhetta mutta eiköhän se tuossa 17:30-18 aikoihin varmaan ole? @eki_boomer kommenttia ajasta?
Voisi varmaan siinä Tornarin parkkiksella treffata ja siinä sitten päättää lopullinen suunta (tornari-palomäki siirtymä on kosteaa ja savista moton jäljiltä pienen pätkän :D)
Oisko vaikka 17:30 Tornarin parkkikselta?
17.30 on hyvä
Laudanpätkiä saa noutaa sen verran kuin noita riittää
@Legsa
Keskiviiko ei käy, mutta torstai 09.00 vois jonnenniin kruisailla. Olisko KeimolaPetasPetikko niin tarttis tunkata ku 1 mäki?
@kmw
Mun tulis olla 12 mennessä huomenna viimeistään kotona. 13.10 alkaa vuoro Kirkolla. Alotus vaikka tuntia aikasemmin ja joku 3 tunnin lenkki vois mennä mun pirtaan.