Huomenna voisi lähteä ajamaan, 2h ajo tai alle olisi sopiva.
Printable View
Mulle suositeltiin
29" rengas ==> 32t / 20t "poljin kierros vie pyörää n.3,7m eteenpäin"
mut ei löydy varastosta taakse 20t niin valitsin
29" rengas ==> 32t / 21t "poljin kierros vie pyörää n.3,5m eteenpäin"
vastaavia lukuja 26":lla
26" rengas ==> 32t / 18t "poljin kierros vie pyörää n.3,7m eteenpäin"
26" rengas ==> 32t / 19t "poljin kierros vie pyörää n.3,3m eteenpäin"
p.s. toivottavasti kalkusin oikein
http://www.surplace.fr/ffgc/ hyvä laskuri välityspähkäilyihin.
mun kesäsuunnitelmaan kuuluu makkaranpaistoretki JaSan peesissä. Aikataulusta osaa sanoa mtn vielä, mutta tulollaan on:)
Oliskos täällä tour te tampereel ny viikonloppuna lähtijoitä?
Minä ostin eilen virolaista sinappia maggarareissuja varten. Mihin se kesä nyt hävisi?
Kota tuli valmiiksi ja makkarat paistettua. Nyt ollaan taas Hyvinkäällä ja huomenna menossa mehtään ajeleen. Onko tulossa porukkaa mukaan vai tuuppaanko yksin metsän siimeksessä metsän eläinten kanssa rinta rinnan?
Periaatteellinen tiedustelu. Onko kiinnostusta viime vuotisten RondeVonVloppi ja Kärkölän Nuoli -tyyppisiin hiekkatien hienonnuksiin tulevana kesänä?
Olen salaa haaveillut Trans Iowan tyylisestä, mutta hieman lyhyemmästä "yhteislenkistä", jossa vihjelapun avulla ajetaan reitti läpi. Lauantaina RvV:n reitillä pohdiskelin, että noin kaksisatasen reitin saisi helposti vedettyä Hyvinkään ympärille.
Kiinnostaa kovasti kun männä suvena meni kaikki multa ohi. Jos saa toivoa niin semmonen sinkulaystävällinen reitti. Kunnääsnääs viittis kumminkaan läskillä lähteä.
ps. Keskiviikko 18.00 Rajamäen hautausmalta lähtö Sääksinkiertoon. Ohjelmassa mm. Märkiön Parempi Polku. Ks. ao. ketju.
Minä voin heti ilmoittautua Trans Uusimaa (pyydetäänkö sponsoriksi joku kuljetusliike vai Seta:p) hiekkatieajelun DNF-sarjaan. Näillä jäätyneillä pulkannaruilla ei ajeta 200 kilometriä putkeen millään alustalla.
Muuten kyllä hiekkatieajelut kiinnostavat. Nyt on krossikumit alla yhdessä pyörässä ja voisihan tuolla retkuepyörälläkin taas kihnuttaa jonkun lenkin. Aika vaan on rajallista kun emäntä on töissä koko kesän ja pääosin vielä iltavuoroja niin harvaan jää ajopäivät.
No niinhän se torsthai tulha jolhottaa ja maasthokuskhit volhottaa:(. Joko lähemmät metähän klo 18 tahi olemmat menemättä. Tapshan koulultha on lähtö ja parkikselha on tilhaa vikha ja miten. Mie sutashin kisa kumhit allensa ja Känhäri painaa reiphasti ale 12kg. Alha pyörhii rakhetti rhonit ja naapurin aithauksessa juoksee phonit.
Huomenna on ohjelmassa polkemista maastopyörällä ja suuntana metsä. Reitille sattuu polku poikineen juurien ja kivien kera. Onko niitä nyt sitten rittävästi vai ei? Se jää kunkin kuljettajan arvioitavaksi. Kettukin on omat merkkinsä jättänyt. Niitä seuraten ei minnen pääse mutta kun on niin hikikii. Lämmin tulee sen lupaan ja jopa janokin saattaa yllättää siis nestettä mukaan.
Josko tosta nyt mitään selvää saa. Jos jää arveluttaan notta mitä ihmettä??????? Kannattaa tulla viivalle.:cool:
Eilinen Sääksin kierto painaa jaloissa. Miettii .... josko lähtis tuurstain lenkille. Oiskos muita tuloos tähän ei-ajokoirat -ryhmään?
tyhjä laakiko
Nyt kun ehdin tarkemmin tutustua juttuun niin todella mielenkiintoista säätämistä. Lähden sunnittelemaan mukaan jos asiantuntemattomuudestani on apua. Tavoite voisi olla 007 sotkijaa. Ja jos mahdollista niin tipuille oma setti.
Noissa kuvissa tuo loppusafka on kyllä ehkä se tärkein juttu. Kunnon rillipihvi ja pyöräjuoma maistuisi kyllä reissun päätteeksi.
Aletaanko tusaamaan tapahtumaa? Mitä tähän heittää kaikkien pyorälajien asiantuntija?
Hei ja kiitos eillisestä setistä.
Meitä oli kaikkiaan 8kpl ja hauskaa oli. Lisääkin mahtuu mukaan.