Lähden myös mukaan. 1 mahtuu kyytiin jos jollakin tarvetta..
Printable View
Lähden myös mukaan. 1 mahtuu kyytiin jos jollakin tarvetta..
Yv män HAntille
Onk märk? Vesitornilla oli.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tää nukku pommiin ja menin sitten kastelemaan itseni petikkoon.
Pieni, vaatimaton ja ujo sadekuuro havaittiin. Muuten 4h mukavassa kelissä. Kiits koko orkesterille, oli oikke hubaa.
Kiitosta vaan lenkistä. Vauhtikin oli ihan sopiva, toivottavasti Pah ei turhautunut yksivaihteella. :)
Kiitos hyvästä lenkistä ja seurasta!
Tänääs meinasin viijeltä lähteä ajelemaan suuntaan vesitorni-haikalan ympyrät. Jos innokkaita mukaan, niin viijeltä Isoniitun koululta startti.
Mää voisin yrittää raahautua paikalle
Hyvä lenkki oli Odottakaa. Jalat ilmoittaa, että täällä sitä ollaan. Fillarikin pelasi ihan mainiosti. Iltahommia loppuviikon, eli jotakin aamulenkkimeininkejä voisi olla viikolla, jos jaksaa.
Juu, mukavaa oli ja kyllä täälläkin keho kertoo, että ei turhaan hikoillut ;-)
Olisko torstaina 17-18 alkaen ajointoisia. Huomasin varastossa käydessä että mulla on maastopyöräkin olemassa😊
Keskustelua aiheesta Lauantain aamupäivä. Ajetaanko silloin omilla kylillä. En ole muutamaan aikaan käynyt tuolla Tornari-Palomäki-akselilla, joten sinne voisi suuntailla. Radikaali aika 9.30 Tornarin parkkis. Sää varauksella toki.
Kuutio sai uutta ilmettä KMW:n lainatangoilla(hehehehehehehehehehtrololololololoo ooo) joten säätöä luvassa.
Mites toi tän päiväne. Onko muita lähtijöitä? Voihan sitä toki soololenkinkin tehä.
Yeba olisiko kl.1716 ortodoksi kirkon portti. nolla5nolla-3seitsemän kuusi8seitsemän9yhdeksän.
Mä en välttämättä tänään kerkee ja seuraavan kerran mahdollisuus sunnuntaiana. Laitan vaikka sramille viestiä jos yritän kesken kaiken liittyä mukaan
Vähän itselläkin tekee tiukkaa ehtiä asettamaani aikaan. Tuu mukaan jos kerkeet myöhemmin.
No skipataa tän päivän "kimppalenkki". Meen koittaa rotkolla pysyykö kumit paikoillaa ghettotubeless systeemil.
Jeba tähdätään tuohon
Mä oon kakalla. En millää kerkiä ort.kirkolle ajoissa ja polkimetki pitää laittaa kiinni. Jos mä nyt sit kuiteski jonnekki sinnepäin tuun.
Laita viestiä vaikka kun olet hoodeilla
Onko täällä jo Oktooperfiesta kalenteriinmerkitty? Wahwa suositus, hyvää settiä ja julmetun huonoa seuraa. Oon menossa ja jos täältä joku niin kyytiä voisin pummata, taas :)
Mä voisin olla se ken kyydin antaa
Tuo kyllä kiinnostais, pannaan mietintä myssyyn.
Täällä olis kans mielenkiintoa lähtee jos vaan aikataulut natsaa
Kannattaa lähteä.
Työviikonloppu vapaiden välissä tod. Näk :/
Kävin tos joku ilta, sateen hetkeks tauotess, kävelees Isosuolla ja merkkasin sen huonoimman pätkän. Eli se vajaa puol kilsaa suon lounaiskulmalta sin länsilaidan "sillalle". Jos siä joku ny käy, ni tiä vaikk sin rupeis joku poluntapane muodostuu. Kävin myös potkiis risui veks Torniksen itärinteest. Iha ku sitä ei olis ikin kukaa siivonnu aiemmin :seko: Palomäen nousuki erottuu ny taas vähä selkeemmi. Konkoosee asti e ehättäny, joskus toiste sit.
Oisko toi Konkoo sit het huome aamul?
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...e1a8c497a8.jpg
Palomäen nousu approved by maastonakki. Palaan huomisen osalta asiaan.