niinno, tarvithanko met ees mittään saunaa? Jos menniis perjantaina vaan ottaan härpäkettä johonnii ja la ajas rallia josaki?
Printable View
niinno, tarvithanko met ees mittään saunaa? Jos menniis perjantaina vaan ottaan härpäkettä johonnii ja la ajas rallia josaki?
kyrwä. minoon 12-14 kuusamossa, ei vielä niitä pikkujouluja jookoskookos :(
mitä sitä turhaa saunomaan? jonnekki vaa ottaa kuppia ja pelaa vaikka piljartia?
"20-luvulla miehet ja naiset löylytteli yhteisillä lauteilla. Myöhemmin tuli väliseinä, sitä ennen oli vaan säkkikangas. Pukuhuoneiden verhon välissä Lahtiska myi pääsylippuja onnikkakuskin laukusta - ja vaarinkaljaa. Leveetä kaljaa kuten silloin sanottiin. Lahtiska kaateli kaljaa peltimukeihin kymmenen litran pullosta. Iso muki makso vintsan ja pikkumuki piikin. Sillai sanottiin viittäkytä penniä ja kahtakytä penniä siihen aikaan. Vintsa ja piikki. Limonaatipullo makso markan, eikä sitä kaikki voinu ostaa, kun oli köyhää. Mää kyllä sain aika useesti kotoa juomarahan ja join Pyynikin Helmee, joskus leveetä kaljaakin."
Hösöki tarvis jonku limonaatin tai kalian sinne saunan lauteille houkuttimeksi :D
...ja siitä piljaartista:
Toisaalta biljardihan on perinteisesti ollut baarilaji; suurin osa biljardisaleista on varmaan vieläkin joko baareja tai baarien yhteydessä tai myyvät ohella kaljaa. Baareihin ei helposti pesiydy kirkasotsaisia nuoria, jotka harrastavat lajia sen tuoman nautinnon ja kilpailuviettinsä takia. (Toivottavaa olisi kyllä että tuollaisia tulisi enemmän ja enemmän!) Baareissa juodaan viinaa ja viinasta varsinkin miehet saavat uhoa ja haluavat todistaa itselleen ja muilleen erinomaisuuttaan ja mikä parempi tapa siihen kuin voittaa hieman rahapelejä. Suomessa tuskin kovin moni tekee merkkittävästi tiliä rahapeleillä; ilmaista rahaahan se joka tapauksessa, mutta täällä on niin pienet piirit, ettei kukaan voi kovin pitkään vedättää paisteilta rahaa.
Biljardin luonne suosii rahapelaamista, koska siihen liittyy aina tietyn verran tuuria. Todennäköisesti suosituimman rahapelin, eli ysipallon, yksittäinen freimi voi hyvin kääntyä huonommalle pelaajalle viime hetkellä, kun vastustaja jättää vaikkapa ysin luukulle. Parempaakin pelaajaa vastaan voi tuntua siltä, että olisi voinut voittaa (vaikka todellisuudessa ei ollutkaan mitään saumaa). Ja toisaalta biliksessä ei ole yhtä hyvää mittaria pelaajan tasolle. Vaikka kaikilla on jonkinlainen kuva omista taidoistaan, niin todennäköisesti itse kukin hieman liioittelee omassa mielessään taitojaan (ts. ei välttämättä niin herkästi muista huonoja pelejään ja muistaa hieman paremmin ne pelit jolloin pelasi hyvin). Väärä kuva mielessään voi helposti marssia rahapeliin kuvitellen että on hyvätkin saumat vaikka vastustaja oikeasti olisikin selvästi parempi.
tonihani o vissii päässy vaikuttaan ylexn toimitukseen, siellä tuli lappiläppää...mieleen jäi seuraavat lauseet:
"lappihan on suomen kanada"
"mitä jos lappi ois oma valtio"
"lapissa on paljon hyviä jääkiekkoilijoita, niinku oulunkärpät(lappia jeah right :D :D ) ja rops(jääkiekko?), joka pelaa jossain divarissa"
"jos lappi ois oma valtio ni sehä ois vähä niinQ pohjoisamerikassa on kanada. niilläki o omaa kieltä siitä mistä amerikkalaiset ei pidä, ranska. lapissa ois saamenkieli"
etc etc...
:D :D
***** et meikä repeili sapansisuksissa ku kaahasi torilla :D :D
ihan vitun möhkeetä :D
Mun puolesta koko eteläsuomen voiskin siirtää takaisin Venäjälle ja Lappi vois olla oma valtio(Suomi)
[img]smile.gif[/img]
hiijoheij!
mites nuo lauantain kruisit? mites ne pikkujoulu tunnelmat?
onko kaikki vain sillä kannalla että mennään jonku luokse istumaan ja juomaan kaljaa ja sitten kuppilaan?
HÄH?
la tai/ja su sonka?!
kuka on megesä?
entä juuaanko pe muutama olüs josaki piliaardin ohessa? Janiki lähtee messiin kouluttaan kakaroita :rolleyes:
Hmmm, timoa himottas taas tulla käymään lapissa.
Jos pongahtaisin rovaniemelle viikonloppuna, vaikka la tai su? Sonkhaan kiinnostas mennä!
Mie varmaan skippaan kaljottelut, jos ette meijän mökille tuu porukalla, ku aattelin sinne mennä pe ja sitte sieltä rovaniemeen ja jonnekki.
ostin äsken pizzan, huuliharpun ja vihreät housut! Pizzassa oli simo-simpukka ja kalle-katkarapu. Huuliharpusta lähtee "phuuphs"-ääni ja housusissa on taskuja, mihin voin laittaa pizzaa ja huuliharpun! NAM!
-Tervetuloa-Timo
tuota blåm!
meikä o ajoissa mukana jos mulla o etukiekko...jos ei kiekkoa ni tuun kuvaan ja spekuloimaan...
ja kaljaa jossaki iha sama misä mulle käy...
osta hösö multa se etukeikko, on rhynoliteä ja mustaa pinnaa. Kevytki on ku höyhen ämpärin sisällä!
mulla o jo hipokultanen kingi ja 729:t
Kimmon kanssa suunniteltiin:
Lauantaina kaupungilla jibbailua ja kuvailua ja värjöttelyä, illasta pari Olutta ja sitä sitä keppi peliä.
Sunnuntaina sonkhaan rellestään, kuvaileen ja värjötteleen. Illasta kohti tasasuuden guinesin maailmanennätystä.
Säät on mahtavat, aurinkoa ja kovia pakkasia.
Mieki oon tulossa, ainaki sunnuntain sonkhaan, riippuen nukunko mökillä syötteellä, tai tuun jo lauantaina rolloon savupiippujen viereen nukkumaan!
Mie pistän paremmaksi viimekertasta, ja lupaan juua 2 litraa mehua sonkhassa! Ja syyä muitten keksit!
-T
Lainaus:
Originally posted by Tartzan-Timo:
Kimmon kanssa suunniteltiin:
Lauantaina kaupungilla jibbailua ja kuvailua ja värjöttelyä, illasta pari Olutta ja sitä sitä keppi peliä.JA TARJOAN HÖSÖLLE ISON KEPAPIN LOHKOILLA JA 0.5L MAIDON! :eek:
Sunnuntaina sonkhaan rellestään, kuvaileen ja värjötteleen. Illasta kohti tasasuuden guinesin maailmanennätystä.MUTTA SITÄ ENNEN TAJOAN HÖSÖLLE ISON KEPAPIN LOHKOILLA JA 0.5L MAIDON :eek:
Säät on mahtavat, aurinkoa ja kovia pakkasia.
Mieki oon tulossa, ainaki sunnuntain sonkhaan, riippuen nukunko mökillä syötteellä, tai tuun jo lauantaina rolloon savupiippujen viereen nukkumaan!
Mie pistän paremmaksi viimekertasta, ja lupaan juua 2 litraa mehua sonkhassa! Ja syyä muitten keksit!
-T
siistiä hösö, toi on oikeesti möhkee!1 Heräs vaan sellanen kyssäri notta jos tekkiis mrp:n levyt tosta lexanista? Punnitteppa sellanen ohjurin levyn kokonen tsibale ja sit joku rokcringi?
Timon kans tosiaan pohiskelimma tollasta ralliviikonloppua?! Tiitsa lienee ainakin menossa mukana?
Niijoo, eilen kävästhin P-joen kans ajeleen 30km maantielenkki :D
Toi oli tyylikästä Hösö, aikuisten oikiasti. Onko muita suunniteltmia protopleksin tai muiden osien jatkojalostukseen. Sähä voisit pistää pystyy Hoso's high standard R & D:n :D :D
tuo lexi mitä mulla oli eilisen oli semmosta suhtsemikovvoo...et jos kolauttaa vasaralla,varmaan murenee...kysyn jos niillä ois vähän paksumpaa(6mm) ja pehmiämpää lexiä ni sit vois jokku rokringit toimiakki...
tai no jos kisoihin tekis kerralla jotain 20ringiä mukaan ja aina vaihtas ku hajoaa...
muuten, kaikki muistaa raaheakin ja sen rodeon...eihä sillä mitää rokringiä ikinä ollu ja rattaat/ketjut pysy ehjänä...
niinno, orangiin kato mietin niitä ringejä.. vois samalla tehä pienemmät 40:lle rattaalle..
900grammaa pitäs saaha siittä pois niin ois alta 17kg [img]smile.gif[/img]
nooh, renkaista näyttäs lähtevän aika vitusti painoa poijes..
http://weightweenies.starbike.com/li...?type=mtbtyres
jos mie saan ne pumerankit ja rattat ni katoppakö..ensvkolla voin askarrella ne kaikki jos vaa maksat leksit... n.10e? :D
kevenee vitusti... :cool:
24/7 slack = 610g/halvat
dmr v12 = 539g/58,57e
dmr v12 mag = 428g/65.90e to 73.22e
dmr v12 mag+ti akselit = 351g/65.90e to 73.22e+51.25e
jokoha pistäis tilauksen meneen :D :D :cool:
mie pahoittelen kun olen missannut kaikki nuo lauantai kruisit!
mie ilmoitin nyt jo töissä että pietän lauantain vapaata,tiitza on nyt tosissaan! :mad:
asiasta kolmanteen...mites se kuppila homma sitten?
lauantaina kellariin juomaan keppanaa ja bilistä hakkaamaan?vai?
juhon vois juottaa känniin! :D saahaan porukka nauramaan!
tsäp!
no kuka o kuskina? mie en ainakaa!Lainaus:
Originally posted by Mechz:
juhon vois juottaa känniin! :D saahaan porukka nauramaan!
ei saatana!!!! :mad:
tommihan ei hirveästi välitä nuista juomista niin sehän vois kruisailla?
mennee taas höpö hommiksi kun joku on sitten kuivin suin jossain nurkassa!
käyään ostaa vaikka pikkusen jotakin napsua alkupaloiksi ja pietään lystiä?
tähhähätähätäh? taikka tiitza RANKAISEE!
http://disko.irc-galleria.net/00/11/14/36/4828269.jpg
HAHAH
Oli muuten tosi hyvä kuntolenkki. Nyt oon varmasti huonommassa kunnossa kun eilen. Hyvä yskiä keuhkot pellolle heti aamusta. *****. :mad:Lainaus:
Originally posted by HemmoP:
Niijoo, eilen kävästhin P-joen kans ajeleen 30km maantielenkki :D
En varmasti urheile enää yhtään tällä viikolla.
\O/
iha sama, kukkaan oo kuskina, mennää jonku amiksen kyyillä takas kotio.. Kyllä mie jonkun "kaverin" nopeesti pongaan leksan parkista :D
mennäänkö jo la sonkaan? Vai millönga?vai ihan sama?
mennää vaa...ihamba sama! :D
tekasimpa tommosen joutessa...
http://www.ridefree.fi/forum/viewtop...=105156#105156
lauantai passaa...
pääseekö hösön kyytillä?
sapattila o täys mie luulen...
buszban tai samiwn kyyillä varmaa pääzee?
jos mie nyt jotenki jo lauantaina rovaniemeen eksyn, niin mun kyytiin tiitsa mahtuu.
Jos sokaisis hösön kebabilla ja menis vainvihkaa sen autotalliin nukkumaan, lexanin päälle! ois aamulla sitten mukavaa alkaa lämmintä lexxania työstään!
-Temppu-Timo
kylläpä tuo passaa...Lainaus:
Originally posted by Tartzan-Timo:
jos mie nyt jotenki jo lauantaina rovaniemeen eksyn, niin mun kyytiin tiitsa mahtuu.
Jos sokaisis hösön kebabilla ja menis vainvihkaa sen autotalliin nukkumaan, lexanin päälle! ois aamulla sitten mukavaa alkaa lämmintä lexxania työstään!
-Temppu-Timo
paizi et se o pölycarbonaattia...
hyvältä näyttäis.. Ville ja Jukkakin puhu että ois messissä lauantaina [img]smile.gif[/img] Nii ja tv- kans.. Muonionvilleki raahaa perseensä ja ton freerydepyörän Rolloon niin on aika möhkeet häppeningit Songassa [img]smile.gif[/img]
hyvähyvähyvä!
tunnari-timo,soitelemma tuossa loppuviikosta ja käyään pihalla keräilemässä pikkukiviä..
Mie en valitettavasti pääse viikonloppuna liikkeelle.