Maastolenkki, jonka päälle kaverin kanssa parit kylmät oluet itsetehdyn pitsan kera.
Printable View
Maastolenkki, jonka päälle kaverin kanssa parit kylmät oluet itsetehdyn pitsan kera.
Otettiin vihdoin lauantaina pojan uusi fillari käyttöön. Ja totuttelu sujui hienosti, poika pääsi nopeasti jyvälle. Nyt pitänee hankkiutua vanhasta juniorimaantiepyörästä eroon.
Päästään vihdoin eläinlääkäriin eikä tartte lähteä Vantaalle asti. Nyt uutta pissanäytettä koiralta metsästämään. Olen niin huojentunut että just nyt tuntuu kuin ei olis valvonut reilu 2vrk.
"Kärsin" tänään pyöräilijän eettisestä dilemmasta.
:D vitsit, kylläpä leveesti hymyilytti - sillä jo useampana aamuna uimarimummelit on jättäneet autonsa kiltisti parkkipaikalle ja kävelleet kylpytakeissaan pukukopille!
( kuvassa mun pikkumazda )
http://tempokisu.kuvat.fi/kuvat/Louk...pg?img=smaller
Oli pakko sanoa ( en tiedä kuuliko) että sillälailla, hyvinhän se kävellenkin sujuu..
( tarkennus: mummelit on ajanu tonne kopille autoillaan ja häiriköiny + uhkaillu kun olen matkan varrella ollu kuvaamassa enkä ole ihan heti suostunu väistämään )
Garminilta tuli takuuseen uusi sykevyö ja vaikuttais nyt toimivan :)
Minä taas ihan kirjaimellisesti kärsin pyöräilijän eettisestä dilemmasta. Nummelassa nimittäin lähestyi perse edellä joku 50v setämies pelkät pyöräilyhousut päällä, yläkroppa hiekeä valuen. Ohitin niin nopeasti kuin pystyin ja yritin hävittää mielikuvan yhtä nopeasti, mutta se oli jo palanut verkkokalvolle. Onneksi muistui mieleen eiliseltä eräs parikympppinen leidi mato-ongella eteen solmittu punaisella t-paidalla, farkkushortseilla ja korkkareilla varustettuna. Siinä oli jotain niin oikeaa, vaikka ei siltä kuulostaisikaan;).
Kuolaisella iPhonella tässä viestittelen. 12v kipeä, valvonut Bortsu on näköjään tarkempi kuin iCloud paikannus. Meinas epätoivo iskeä kotona, mutta Hessu rennosti nuuski luurin esiin keskeltä metsää! <3
Yhden Tyttären valkolakki, ne kolme muutakin, yksi Poika ja Vaimo.
Paikallisen kebab-pizzerian ikkunateippaus: "Soitta ja tilaa..."
a) Ironisoivatko pizzamiehet omaa, ei aivan täydellistä suomen kielen taitoaan?
b) Onko teippausfirmassa tehty teipit täsmälleen käsikirjoituksen mukaan kirjoitusvirheistä välittämättä?
c) Onko teippifirmassa töissä humoristi tai äärilinjan persu, joka on mokannut tahallaan tekstin?
d) Kävikö teippifirmassa tahaton vahinko?
e) Jotain muuta
En usko. Teippaukset olivat kirjoitusvirhettä lukuun ottamatta aika ammattimaista tasoa. Tai mistä minä tiedän pizzamiesten kykyjä teippausalalla.
Nehän on saattaneet olla ikkunateippaajia vanhassa kotimaassaan. Ei ne kaikki ole insinöörejä, lääkäreitä tai lapsia.
^aika noloa teippifirmalta, jos ei vaivauduta vedosta hyväksyttää .. Mutta jos asiakas noin on halunnut niin mitäs teet,, sitä saa mitä tilaa.
GARMIN puhelintuki yllätti tänään positiivisesti .. Edge 510 takunnut viimeaikoina eikä fit tiedoistoista huolimatta ole kuulunut mitään palautetta sen koommin. Puhelu tukeen toistamiseen tepsi ja RMA kutsu kilahti samantien .. Saas nähdä mitä keksivät vai pitääkö vaihtaa takaisin Polarin leiriin
Olen vieläkin vähän ihmeissäni tuon eilisen litkutuksen helppoudesta. DD Rara, jota voimani eivät tiukalla vanteella riittäneet asetella sentin vertaa käsin vanteelle rengastyökalulla, pyöristyi jo heti ekojen pumppausten jälkeen, vaikka ihan rauhallisesti jalkapumpulla pumppailin ja meni, napsumatta kylläkin, vanteelle asti ilman minkäänmoisia ponnisteluja. Ilmat ovat pitäneet siitä asti, olisivat varmaan pitäneet ilman litkujakin, ei voi valittaa.
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net...9b&oe=58038CD4
Yksi väsynyt pulu.
Nonni, koko päivän ulkoiluja lukuunottamatta nukkunut koira alkaa piristyä, kun kello lähenee 02 yöllä, otti jo lelunkin suuhun. Tämä vaikuttaa lupaavalta.
Pessimisti ei pety sanovat, mutta positivisti repii riemua sieltäkin, missä sitä ei ole, ainakaan ilman vaaleanpunaisia linssejä sateenkaarikehyksillä.
Siksipä toteankin, että tässähän on asiat vallan mallikkaasti: Pyörä kiiltää, koira on melkein rauhallinen ja saatamme melkein nukkuakin tänäyönä. Kaikki on siis melkein hyvin.
Ensi viikolla saattaa tarvita jo tuplapinkityksen noihin linsseihin.
Hullun huvit ovat halpoja: mä en harrasta karaokea enkä (syystäkään) yleensä laula, en edes suihkussa. Eilen illalla joky kuitenkin nytkähti (edelleen univajeisissa) aivoissa ja aloin saunan pesuhuoneen loistavassa akustiikassa laulamaan Eurythmicsin "There Must Be an Angelin" introa. Saunan jälkeen vedin koko kappaleen kolmeen kertaan YouTube-karaokena.
Eräs foorumilainen kantoi minulle äsken duuniin kaksi herkullista pulloa olutta!
Parin ruuhkaviikon jälkeen pääsee taas kunnolla treenaamaan ja kävinkin heti töiden päätyttyä järvellä melomassa. Aamupäivän vääntö pomon kanssa päättyi siihen lisäykseen vapaa-ajan menetyksestä mitä lähdin hakemaankin (tosin pyysin bluffina tuplasti:D) ja vielä sain kaupan päälle lisää vapaata. Kohta tulee pari vierasta iltaa viettämään, joten täytyy alkaa grilliä lämmittämään. Kalijat on jo kylmässä:cool:. Ja sitten vielä kesä.
Hain matkailuauton pihaan, pikkuhiljaa lastataan ja maanantaina jonnekkin pohjoiseen, kelien mukaan itään tai länteen..
nih..
Vaimon kanssa käytiin kattomassa kansainväliset markkinat Lahdessa. Italialaista pizzaa, Saksan mainioita wursteja curryllä ja ilman, Ranskan croissantteja, kielten sekamelskaa ja muutenkin mainio tapahtuma.
Ei ollu tänään kuumetta, joten huomenna matka jatkuu kohti Berliiniä. Tosin aika rauhassa pitää ottaa eli varmaan huomenna ~30km linnuntietä. Nostetaan pikkuhiljaa takasin satasen seutuville kun kunto paranee seuraavan parin viikon aikana.
Provinkki: ei kannata sairastua pyöräreissulla. On perseestä
Ensi viikko kesälomalla. Mitähän tekis? ;)
Jep, niin on ja väsyneenä ei jaksa välittää kuuleeko/näkeekö joku (jos nyt muutenkaan välittää).
Itse olen yöllisten/aamuöisten koiranpissatussessioiden ajaksi kytkenyt välillä luurin kuulokkeisiin ja laittanut Youtubesta soimaan It's Raining Men tms fiilistä nostattavaa ja tarpeeksi väsyneenä se luo hetkellisen illuusion hyvästä meiningistä. Toki päälle pitää itsekin laulaa ja vähän tanssiakin.