No voihan... ihan tuohon ei tänään ehdi kun pitää viedä tyttäriä myyrmäkeen harrastamaan, 18.30 vois just olla mahollisuuksien rajoissa. No , seuraavalle lenkille sit
Printable View
No voihan... ihan tuohon ei tänään ehdi kun pitää viedä tyttäriä myyrmäkeen harrastamaan, 18.30 vois just olla mahollisuuksien rajoissa. No , seuraavalle lenkille sit
Onkos kelläkulla huomiselle mitään suunnitelmia?
Meinasin, jos aamulla heräiltyäni lähtisin johonkin suuntaan rullailemaan, kun pyöräkin kotiutui pajalta.
Mä voisin ehkä vaikka lähteä messiin.
@smpsa tänään keskiviikkona en taida jaksaa lähteä polkuilemaan
Sent from my iPhone using Tapatalk
Rauhallinen aamulenkki kiinnostaisi. Ei pidä väsyttää itseään liikaa kun illalla on vielä suunnistusta jälkikasvun kanssa ja lauantaina olisi edessä 60 km maastoilua numerolapun kanssa Rajamäellä.
Tää vois lähteä kans aamulenkille. Klo9?
Mäkin pääsen aamull hetkeks liikenteesee. Klo 9 vois ol OK. Ajot jostai jonnekki? Vai kiinnostasko ketää semmonen tekniikkahöntsäily? Siis alotettas vaik Syrjälänmäes ja hierotas jotain paikkaa ja pohdittas kimpassa miks se ei mee tai mite se oikeestaa pitäs ajaa. Sit vois siit jatkaa vaik Torniksen kautt eteepäin
Mä äänestän siirtymäajelua. Toki höntsäily voisi kehittää..
Päätin sitten niksauttaa/venäyttää selkää niin huominen epävarmaa, pitää aamulla tunnustella kestääkö selkä.
Mua tämä kikkailu kiinnostaisi (ja lyhyt matka kotiin jos selkä ei kestä). 9:ltä Tornarin parkkis? Jos muita ei kiinnosta niin meetkö sitten siirtymäajoa (kyllä mä sellaseenkin lähden mukaan)?
Jos herään ajoissa niin lähden myös mukaan ja jos en niin en
Ääni siirtymäajelulle, mutta tekninen kikkailukin käy. Kokoontuminen ysiltä Tornarin parkkiksella ja päätetään siellä mitä tehdään?
Ysiltä Tornarilla käy mulle. Etenevää nyhläilyä ja jotakin sen suuntaista mun puolesta. Tuo Valkjärvi on vielä kiertämättä mulla.
Tornari ysiltä on jees. Katellaan siellä sit mitä tehdää ja min mennää.
Ja viä yks tiiseri :rolleyes:
https://lh3.googleusercontent.com/-w...kiekot_012.JPG
Meil on Kapu yhteisii tuttuja :)
Mullaki tollai tarra :)
Laiskottaa, ei siis tarvi mua odotella. Hyviä ajoja!
Viikko sit aukes hämäläisilläki. Nyt nuo yrittää jotain kävelyn tapasta harrastaa ja ärsyttävää ääntä pitävät.
@mxv, meinasitko tosissaan lähtee kisaamaan vai rauhallisesti omaa vauhtia maaliin? Muista ottaa saunakalja. Viime vuoden Luukki mtb:n jälkee maistu aika hyvältä...
@kmw, onko Jarkko ollut suhun yhteyksissä?
Olihan siinä taas kierros. Kiitos Kapu mukavasta tissiposkipyöräilijöiden tekniikkatunnista Syrjälässä ja koko porukka seurasta. Tuli taas jokunen uusi paikka päästyä ylös tai alaspäin. AIka laiskat lopun puuskutukset jaksettiin rullailla Palomäessä ja doupparikin jätettiin seuraavaan kertaan.
Lenkin tietää onnistuneen, koska huoltoa lienee tiedossa. Huomenna korvakekaupoille mars lienee suunta mulla.
Kyllä mun kisailuni ovat sitä kuuluisaa itseään vastaan taistelemista setämiessarjassa, mutta ei tarkoitus ole sinällään mitenkään rauhallisesti ottaa. Sen verran mennään mitä kuskista irtoaa, mutta ei kuitenkaan liian vakavalla mielellä. Ja täysi matka tietenkin ettei lopu kipu kesken. :D
Aika pahasti kyllä painaa jaloissa tämänaamuinen lenkki, mutta hauskaa oli ja muutenkin hyvä että tuli tehtyä. Tekniikkakikkailu tuli tarpeeseen pitkän talven jälkeen (mulle vasta toinen maastolenkki tänä vuonna) ja loppua kohden alkoi taas löytyä uskallusta maastossa ajamiseen. Kyllä se kausi tästä taas lähtee käyntiin maastonkin puolella.
Kapun tekniikkakoulu vol.1 oli jepa. Dänks opelle. Semmosia spotteja et jos yksin liikkeellä niin no go.
Mää vähän viä palauttelin lapsenkuskailun ohessaa. Keksuspuisto Munqq->Aida->Munqq. Jalat o ny pehmeähköt.
@AnttiHoo. Eipäs ole J. ollunna yhteyksissä
Vaihdoin uuden korvakkeen, kun Ridemorekin sattui olemaan auki tänään. Niinkutsutun V1*****sen nyhläämisen perään en saanut vaihteita toimimaan ihan priimana. Liekö uusi vaihdevaijeri päättänyt että tässä sitä asetutaan kaikessa rauhassa paikoilleen. Wanhakin kovake oli mielestäni ihan ok kondiksessa, joten jätin varan varan varaksi, mikäli sattuu louhuamaan uudempaan kertaan.
Kiitos myös täältä mukana olleille ja hyvästä seurasta.
Katsoitko takavaihtajan limiitterit kuntoon korvakkeen vaihdon jälkeen? Vaihdevivusta (siitä barrelista tai mikä mahtaa oikealta suomenkieliseltä nimeltään olla) voit hienosäätää sitä vaijerin kireyttä jos siitä kiinni vaihtamisen pelaaminen.
Yksi mikä saattaa kyllävaikuttaa on myös se fakta, että sitä takavaihtajan asentoa säädettiin siellä metsässä niillä hienomekaanisilla ja kalibroiduilla laitteilla :D eli saattaapi olla häkkikin vinossa(?).
Tän päivän palomäen saldoa. Ja doupparin tasoittavan jälkeen oli vielä takarengas tyhjä.http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...4b9b4d1e05.jpg
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
^-- Ouch! Tota ei kyllä enää pysty säätämään ;)
Olisit tullut aamulla meidän messiin niin mekin oltaisiin sitten ehkä päästy douppariin.
Kiitos toisesta mahtavasta lenkistä. Jossain Palomäen päällä kävi mielessä että voiko tästä lenkit parantua vaikka lentäisi (lentokoneella) minne. Vielä pääsi ihan kotiovelta ja asiantuntevaa opetustakin oli tarjolla.
Juurikin siis limitterit ruuvailin kohdilleen, mutta mietin kanssa, että kun noilla nanotarkoilla vehkeillä metsässä ruuvaili vaihtajaa, niin voi olla että on pientä klappia jäänyt sinnekkin suunnalle. Ongelmat alkoi ns. päivityspalikan jälkeen.
Ilta-ajoja varmaan loppuviikosta itselä, jos ajamaan lähden, niin kuulee kilinän ja kolinan paremmin.
Kiitokset porukoille, taas vierähti aika mukavasti lähimäissä.
Klakelaisille tsemppiä kisaan! Tuokaa poika kotiin ;)
Ei ihan podiumille 60km:llä mut maaliin kuiteski. Epävirallinen aika 3:35.
Maaliin pääsin minäkin. Oma ajanotto sanoo loppuajaksi 03:24. Ei huonosti kun tavoite oli alle neljän tunnin.
Ennen starttia numerolappujonossa vähän jännitti ehditäänkö ajoissa starttiviivalle. Eipä ole ennen mennyt yli puolta tuntia jonossa yhdessäkään tapahtumassa. Onneksi olin jonossa jo tuntia ennen starttia niin ei tullut edes kiire, mutta Pivottien tarkempi tutkiminen piti skipata.