Kevennetään synkkää tunnelmaa: prkl eksyin eilen Pirkkolan laduille, tuli pyörittyä hyvä tovi kun oli niin eri reitit kuin kesällä. Tulipa kerrankin tarpeeksi pitkä väkisinhiihtolenkki.
Printable View
Kevennetään synkkää tunnelmaa: prkl eksyin eilen Pirkkolan laduille, tuli pyörittyä hyvä tovi kun oli niin eri reitit kuin kesällä. Tulipa kerrankin tarpeeksi pitkä väkisinhiihtolenkki.
Ai tästä tuli "kuka on ollu vähiten kipee" kilpailu :D
*Elmeri - Prkl tarttuuko tän foorumin välityksel muutkin taudit, kuin vaan pyörä taudit :eek:
Juu u hitsaus hommaks menee vanha kommari. En edes päässyt puhumaan puhelimeen Tarmonkaa, mutta puhelimeen vastannut Hi5bikes myyjä välitti tiedon et ei ole mitään jatko takuita jne. Huomen runko hitsaukseen ja mahdollisesti jo kasaukseen uudestaan samana päivänä. Saa nähä miten käy.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...0&d=1360913005
Kerrankin joku asia sujui kuin elokuvissa. Hitsaus onnistu täydellisesti ja satulatolppa menee paikalleen \o/ Ny pyörä kasaan ja ajamaan :) Aika näyttää miten kestää.
Tuossa on ihan käsityön leima ja tuskin ratkeaa samasta paikasta. :) Zipolta vielä vinkit ja ohjeet, niin kohta sulla on
koko Kommunisti ihan nakuna eli bare alumium.
Siistit saumat tuli,hiano!:D
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...1&d=1360929154
Siin se taas odottaa uutta rikkomista :D
Olisi kyllä hauska nähdä nojapyörä enskahenkisessä maastossa... :D
Kyllä niillä taidetaan ajella vanhempien herrasmiesten rauhallisemmissa tapahtumissa. Yksi vähän nuorempi hurjapää ajaa Kanadassa tollasella extreme-kisoissa... itsellä ei ole kokemusta kuin viime vuoden paksukumipolokasusta.
Toisaalta 90-luvulla tuli ajettua jonkin verran maastossakin "kilpaa" kuntosarjassa Manitou-etujousitetulla (liian jäykkärunkosella) Kuwaharalla, niistä reiteistä selviän leikiten tällä laitteella ja varmasti paremmalla tuloksella näin 20v vanhempana.
On varmaan reitit, kalusto ja kuskien huimapäisyys parantunu niistä ajoista, silloin kun tämmönen kokematonkin pysty jopa voittamaan kisan.
Huomenna metsäilyä n. kl.11 Tiileri/Munqqis?
Oli kyllä komeet pannut tänään espoossa :D
Sellaset 5-6 metriä tuli kynnettyä umpihangessa enneku vauhti loppu kesken.
Voin tulla kaffemunkittelemaan kun luulen että tuohon aikaan mää jo lopettelen ajosessiota.
Eli sitten varmaan mestana on munqqis
Sopii mulle.
Juu, laitoin kännykän videolle, mutta ei ollu enää mitään tapahtumia :)
Mitäköhän vittua tota mun RockMachinen Mavic EX 823 takakiekkoa vaivaa? Loppu syksystä huomasin yllättäen että 2 kehässä kiinni olevaa nippeliä oli mennyt poikki, äsken kun siivoilin säätämössä kuului *pling* ääni ja taas siitä on kaksi nippeliä poikki, siis WTF? onko tuossa pinnat liian kireellä vai mikä siinä on?
Mä oon yleensä tottunu että vehkeet hajoaa metsään mutta että sama takakiekko hajoaa itsekseen kahdesti varastossa...
Mulla sattui vastaavaa pari vuotta sitten kun vuoden ajossa olleiden kiekkojen alumiininippelit alkoivat yksitellen antautumaan niin ajossa kuin varastossa seistessäänkin. Olivat ottaneet itseensä ja hapettuneet sekalaisessa ajossa aika pahasti. Vaihto messinkisiin auttoi. Tosin ei ne olleet Mavicin kiekot.
Pinnojen nippeleissä ei ole mitään vikaa vaan http://www.sicklines.com/news-images..._inserts1s.jpg
kehien alumiini nippelit jotka näkyy kuvassa napsahtelee.
Purku ja uudelleenkasaus vois olla paikallaan.