Alkujaan tämän lähetti
kontio
Lienemme Tunkkipuolikkaan kanssa siis ärsyttäviä sönköttäjiä? :rolleyes:
Tästä nyt voidaan olla montaa mieltä. Kuten todettua, suonensisäinen nesteytys on yksi, mutta sehän on menetelmänä kielletty vaikka "terveydellisistä syistä" herkästi sitä käytetäänkin.
Hemohesin ja Haes-sterilin tutkimista oli KP Kyrö selvittäny, ja Ingard Lereim& co olivat kaiketi sanoneet ettei tutkita. Noh, Hessiä suoneen ja Petäjä televisioon.
Ruotsalaiset taisivat mennä albumiinilla,mutta siinä on isommat terveysriskit kuin noissa muissa litkuissa.
Astmalääkkeet on periaatteessa anabolisia aineita, muistaakseni ainakin Bricanyl ja Symbicort. Pulmicortissa ja Symbicortissa on taas sen verran kortisonia, että piikkinä laitettuna saisi hyvät satsit kaikista. Ja aina voisi viitata erivapauteen. Isometsä otti muistaakseni Ventolinea tabletteina kun erivapaus oli inhalaatiojauheeseen, selvisi varoituksella. Sitä en tiedä, miten jäi kiinni.
Mikä helv*tti on testosteronibuusteri? Joku mömmö, joka ehkä sisältää jotain kiellettyä, ehkä ei. Ehkä vaikuttaa suoritukseen jotenkin, ehkä ei. Ehkä kärähtää, ehkä ei. Mutta mites jos vaikuttaa positiivisesti eikä kärähdä/mömmö ei sisältänyt tarpeeksi kiellettyä ainetta käryyn tai ei ollenkaan? :seko: Mä tulkitsen varsin harmaaksi alueeksi, anteeksi jos olen ärsyttävä sönköttäjä...:cool:
Mutta ei nyt tartuta tähän, mä kestän olla ärsyttävä sönköttäjä jos joku niin haluaa mua kutsua, ja ehkä Tunkkipuolikaskin,uskoisin :D