Huomenna on luvattu vähän kuivempaa iltapäivää...
Löytyykö halukkaita 2-3h suht kevyelle polkujen kiertämiselle XC-hengessä?
Lähtö joskus 14:00 pintaan pesäpallostadionin parkkipaikalta. Laittakaa tänne viestiä jos haluatte liittyä joukkoon.
Printable View
Huomenna on luvattu vähän kuivempaa iltapäivää...
Löytyykö halukkaita 2-3h suht kevyelle polkujen kiertämiselle XC-hengessä?
Lähtö joskus 14:00 pintaan pesäpallostadionin parkkipaikalta. Laittakaa tänne viestiä jos haluatte liittyä joukkoon.
Ei millään pysty venyttää ennen klo 15:30 lenkille. Mutta jos ei satele, niin ajelen 16 aikaan montun läpi kohti Puijoa pikku lenkin merkeissä. Hyyvin rauhallista tahtia luvassa.
Pitänee tässä itsekin ryhdistäytyä ja yrittää tulla jarruttelemaan kevätkiimassa kirmailevia kuntokoneita. Mulla on ollut tapana roikkua kaukana viimeisenä, varsinkin Puijon nousuissa. Kiitettävästi on odoteltu ja kun olen saanut tauolla huilaavan kärkiryhmän kiinni, on ajo päässyt jatkumaan. Vain pari kertaa on porukka vuosien mittaan kadonnut, mutta eipä se ole tahtia haitannut. Olen sitten jatkanut yksin, kuten yleensäkin ajelen. Mutta muistakaa, että se hännän huippu on voinut mällätä itsensä puun kylkeen, saada nousussa sydärin tai on ensimmäisiä kertoja paikallisissa metsissä, eikä tunne reittejä metsästä pois. Joten kaveria ei saa jättää, ellei hän itse sitä halua.
Nyt sataa siihen malliin, ettei metsä meikäläistä houkuttele.:(
Olisko jollain kiinnostusta lähteä Puijolle n. klo 16 maissa pyörimään. Tarkoituksena olis saada jalkoihin vähän voimaa, ylämäkeä tiedossa :)
Minä voisin lähteä. Nähdäänkö klo 16:00 montussa.
Jees hyvä lenkki oli, nyt taas elävien kirjoissa kun sai syötyä :)
Kiitos seurasta Hapa!
Jihaa, sain taas vanhan ruoskan läjään, joten perinteiselle keskiviikkolenkille vois ehkä tuas yrittää vääntäytyä peränpitäjäksi.
Kesä sunnuntaisin oli meininki pelata klo 18 Pohjantien koulun (Saarijärvi A-alue) kaukalon tekonurmella rentoa potkupalloa. Innokkaita mahtuu mukaan. Sateella pysytään kotona.
Kyllä se varmaan pitää huomenissa raahautua mestoille kokeilemaan vieläkö sitä itsensä saa pystyssä pysymään. Taisin eilen pongata Hezeliuksen juoskulenkillä (tai ehkä se oli harhaa)...mutta siinä oli jo varma keväänmerkki vanhallekin :D
Pitteepä lyöttäytyä huomenna matkaan myöskin vaikka meinaa lentsu hieman vaivata.
Hienoa keliä on pukkaamassa torstaiksi. Pitänee käydä ajamassa. Ke ilta menee junassa pyöräilystä haaveillessa.
Tietääkö porukka täällä onko Kurkimäessä tai välittömässä läheisyydessä maastopyöräilyyn sopivia maastoja/reittejä?
Hyvät ajot, ja kiroilut.
http://www.traxmeet.com/traxmeet/sho...eid=3889533430
Kiitoksia lenkkiseurasta. En ollutkaan vielä kesäkelillä neulamäkeen koskaan ehtinyt. Nyt alkaakin työt odotella Lieksan maalla. Tavataan sitten syksymmällä taas porukkalenkeillä. Miksi ei toki Ruunaan poluillakin kesän aikana.
Onko joku menossa ajamaan maraton-kisaa Valkeakoskelle ja haluaisi mennä samalla kyydillä? Mulla on auto ja voin mennä joko perjantaina tai la-aamu. Kisahan on vasta klo 14. Jos kiinnostaa niin soita 050-5731378
Onko kukaan lähös aamul metsään?
Millaista maastoa ja kuinka haastavia reittejä kaipaat? Jos Kuopion Kurkimäkeä tarkoitat, niin kannattaa lähteä liikkeelle alueen pienistä sorateistä. Ainakin kylän pohjoispuolella on hyvää maastoa ja osa talven latupohjista kelpaa pyöräilyynkin.
Kartta
Kiva, että joku vastaili sentään. Olen Siilinjärveltä polkuja tuonne Maaningan suuntaan lähinnä ajellut, joskus Kuopiossa Puijoa risteillyt. Mitään ihan tolkun hankalaa maastoa en kaipaile mutta vähän luonnetta voisi kuitenkin olla. Olisi muutto nähtävästi edessä Kurkimäkeen päin (Kyllä juuri Kuopion, jota kartalinkkikin osoittelee) ja en rakasta henkireikääni maastoajelua haluaisi jättää tänne Siilinjärvelle. Pääseehän siitä toki Kuopioon päin ajelemalla mutta jos lähistöltä löytyisi reittejä/maastoja, parempi olisi.
Oiskos porukkaa lähdössä Tahkon poluille? Ensi viikon viikonloppuna (2. tai 3.6.) voisi olla itselle sopiva ajankohta.
Muistakkeeha täälläki pistää ilimottautumisia sissään Syötteelle, halavimmalla osallistumismaksulla ehtii vielä reilun viikon ajan. Hyvvää paanaa luvassa läjäpäin!
http://www.syotemtb.fi/ilmoittaudu.php
Tänään joutuu jättämään kuuden ajot väliin. Käyn ajelee iltapäivällä niin ei tarvii tinkiä yöunista fillaroinnin takia :)
11 miehen voimin valloitettiin metsiä eilen. Vähä oli hapokasta mutta hauskaa :)
Ylämäkeä piisas sen verta et ei tarvii viikkoon ajellakaan!
Eilinen lenkura
Sunnuntaisettiä tarjolla. Jorkki ja Jokkeri starttaa tänään Särkiniemen ponttoonilta Särkiniemen kautta Neulamäkeen (tai jotain) klo 12:00. Halukkaat mukaan ja matkaan...
Minkäslaista lenkkiä Tahkolle on järkevää lähteä ajelemaan.
Itse en juurikaan ole Tahkolla muuta ajanut, kuin 25km:n lenkkiä ja porukkaan en nyt pääse mukaan. Olisiko mahdollista jotain helppoja nuotteja antaa siitä mistä löytyisi ihan Tahkon retkeilykartan avulla ajettavaa lenkkiä.
Lähtiskö joku Tahkon kiertäjä opastamaan 60 km lenkin ympäri lauantaina? Ilmatieteenlaitos lupailee sateetonta.
Tarjoan lähtökahvit lisukkeineen ja päätteeksi sapuskat maalissa.