Kirkasta Juhannusta kuitennii! :p
Printable View
Lossin tempo oli vuorossa tänään. Vastatuuli oli osin reipas. Ajajia 12. Vauhdit olivat Suomen huippua - 12 km alle 15 minuutin lähes 50 keskarilla.
Ja myös loppuverryttely mentiin "sopivaa" vauhtia...:rolleyes:
Tartteeko kenenkään tilata mitään trikotexpressistä... isi haluu punasta nyt...
Stani ja TKT kypärän noston arvoinen suoritus teillä ollunna:eek:.
Onnittelut Juholle SM-kisa-avauksesta! Paljoa ei ole ensikertalaisella matkaa Suomen kärkeen. Sarjahan on M-18.
Ajeltiin Riston kanssa kahteen pekkaan Räimän kierros 80 km. Muut taisivat olla SM-kisoissa Sulkavalla?:seko:
Huomenna aamusta siinä yhdekseltä noin satasen lenkki? Rauhallinen vauhti.
Siinä yhdeksältä oli puoli kymmenen. Kävin Vehmersalmella ja kahvittelin Milli-baarisssa. Huomenna lähden 8.08 TeeBeeltä kohteena Ritoniemi. Vauhti on erittäin rauhallista, koska mulla on jalka pipi. Hitaasti kiiruhtavat saavat tulla mukaan.
Mites huominen? Olisiko lähtijöitä aamusta? Lupailee aika samanlaista keliä kuin tällekin päivälle, vain hiukan viileämpää.
Tietääkö kukaan missä ois vehmerin lenkillä pärhaat uimapaikat? Tarkoitus ois ajaa lossin kautta. Onkohan millibaarilla hyviä uimapaikkoja? entäs särkijärvellä? ritoniemessä ois tietenkin ,mutta siitä tulis vähän liikaa kiertotietä.
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UT...27fe47f57c96d7
Millibaarin rannassa viime reissulla näin uimareita (lapsia kylläkin), joten kai siellå uiminen periaatteessa on mahdollista. Puutossalmen kylän eli lossin toisella puolen taitaa olla jonkinlainen uimaranta. Minä olen uinut matkalla vain kylmässä hiessä, joten ei tätä tarkempaa tietoa ei ole.
Huomiseksi suunnitteilla kevyt aamulenkki. Pitkäkin voi olla, mutta rauhallinen muuten. Olen jalkaa potenut ja ollut nesteyttämässä itseäni muilla mailla, joten ei kiirettä. Esim. kello 10.00 sopii minulle.
Tässäpä kartalla jo mainittu ranta, joka on mielestäni yksi Kuopion parhaita uimarantoja. Huom! ei pukeutumiskoppeja!
Näin hienolla kelillä kannattaa ajaa pieni lisämutka Ritoniemeen, jossa on myös upea uimaranta.
Lisäksi Vehmersalmen uimaranta. Kaikki kaupungin rannat täältä
Tämän sunnuntain porukkalenkki ajettiin Vehmerin suunnassa. Kahvit juotiin Millibaarissa ja lossin kautta pois.
Vauhdin pitäjä oli SM-tasoa, joten kuuteen pekkaan 100 km:n lenkki meni 30 keskarilla. Keli suosi ja pyörä kulki. Voisiko olla parempaa sunnuntaita?
Yhteislenkillä ajettiin kuuden miehen voimalla myötä- ja vastatuuleen Airakselan lenkki. Kahvit juotiin Airakselan terassikahviossa!
Matkaa kertyi hiukan yli satanen. Mukava lenkki :)!
Ryhmä "tukevat, mutta komeat" ajoivat kolmeen mieheen Ritoniemeen ja takaisin. Olosuhteista johtuen kahdet kahvit nautiittiin matkalla. Vauhti oli minulle mieluinen. Isojen poikien mukaan meikäläisestä ei oikein ole, mutta muuten mukana sotken.
Ajaako Tukevat, mutta komeat -ryhmä tällä viikolla enemmänkin? Minulla olisi muutama päivä, eli TI ja TO vapaata, joten voisi ajaa jonkun vähän pidemmänkin lenkin.
No, periaatteessa huomenna illalla on aikaa ja torstaina päivällä. Torstaina taidan olla taas kellon varressa kellottamassa tempoa klo 19.
Olisiko torstai mitään? Jos vaikka vähän aamummasta lähtisi, kello 9 tai jotain sellaista?
Yhdeksän käy, jos torstaina pääsen ajamaan. Sovitaan yhdeksän. TB. Jos jotain muutosta, niin ilmoittelen.
Moi,
onhan tämä vähän aikaista suunnitella kun on vatsassa aika tuore reikä ja sääennuste lupaa Sunnuntaille sadetta mutta jos toipuminen ja sää olisi suosiolliset loppuviikon niin ehdottaisin tasaista noin 3 tunnin PK lenkkiä.
Voin luvata että kiriherkkä olo ei ole enkä varmasti yhtään isompaa ylämäkeä nouse putkettamaan :)
Pasi