:D :D
no mikäpä se siinä!!11
huomenna ruka!
Printable View
:D :D
no mikäpä se siinä!!11
huomenna ruka!
Huomenna Ruka. 12h riemua auton takakontissa neljän pyörä kanssa...ReiluTomi ilmoitti mut vapaaehtoiseksi matkustamaan auton takakontissa.
arvaappa kuka kiihyttellee sapalla yxin rukalle huome aamuna :D
jos joku tahtoo rollosta lähtiä mukkaan huomenna rukalla ni callme...
tonid! se pokseri on vitun tarkka öljymäärästä että saat sen paluuvaimennuksen toimimaan.. Ainaki meillä oli yks sellanen yksilö jokei toiminu yhtään jos oli väärä määrä öljyä.. Ja paska keulahan se on, senhän tietää kaikki. Ranteet hajoaa ku roppailet tuomiokirkon portaita flätille...
huomenillasta sitten olutta Rukalla, eikö ois aika pro idis [img]smile.gif[/img]
No siltä tuo vehje vähän kuulostaakin että olisi liian vähän öljyä. mittasin sinne rokkarin sivujen ohjeiden mukaan 2dl öljyä, ja vielä tippasen päälle. Laitetaan vaikkapa...ööö... 7dl? [img]smile.gif[/img]
Mutta keksitkö mitään syytä miksi myös toiseen putkeen pitäisi laittaa 2dl öljyä, kun siellä ei ole mitään vaimentimiakaan? Toihan kevenee hurjasti ku laittaa vaan muutaman tipan sinne toiseen putkeen voitelemaa :D .
ois!!11! :cool:Lainaus:
Originally posted by HemmoP:
huomenillasta sitten olutta Rukalla, eikö ois aika pro idis [img]smile.gif[/img]
no periaatteessaha se keula "vaimentaa" ku sielä on nestettä hidastimena :confused: Archie varmaan vois selventää tän paremmin :D
Eipä oo hajuakaan miten se toimis ilman öljyjä, voitas vaikka kokeilla huomenna :D
Mutta Wolfgang on marsun insinööri, eihän marsuilla ole mitään tekemistä poxujen kanssa. Sitä paitsi tuskin wolfgang tietää vaimennuksista, eiköhän se oo vaan liukuputkiteflonexpertti...
äijät on kyl kohta yhtä pihalla ku kaikki lappalaiset yhteensä
Kohta meidän pihalla on musta marsun pakettiauto, ja Bourdon sekä Wolfgang vievät mut tuntemattomaan paikkaan teflnopinnoitettavaksi ja anodisoitavaksi...
toivottavasti saat valita värin, ne marsun oem värit on aika nihkeitä
Huh, pitäsköhän se itekkin ängetä rukalle perjantaina, nukkus audin hanskalokerossa...
Jos sitä kaliaa tulis ottamaan ja soitteleen kitaralla kannustus piisejä reitin varrelle...
-Teknotin
ois kyl möhkeetä Timppis [img]smile.gif[/img]
Hmm, pe-la yön voisin nukkua jonku asumuksen lattialla ja la-su yön petterin sängyssä. Menis aika putkeen.
no pirskatti.
isket jonku maturen ja mötmötät yön sitä. Aamusta oot freessi uus timo
:D
Toki, ei mulla siellä muutakaan tekemistä ole.
En kyllä ota mikasta mallia vuokatti tyyliin. Mihinkään valaisiin ei kosketa, ja muille mökkiläisille annetaan nukkumis rauha... ...eikä mitään elinikäsisiä traumoja lätinästä ja hmmm.... hyi.
-T
ainiin, voe helevetti :D
Mikäs lasketaan illaksi? Me ollaan siellä varmaan joskus 1-2 aikaan aamusta, minne tullaan?-)Lainaus:
- petri
kauampa meinasitta tuhurata matkaan.. Oulun jäläkhin vaan kaasu pohjaan, son suora tie Kuusamoon asti [img]smile.gif[/img]
No toi paku menee suunnilleen 110-120 kaasu pohjassa, eikä sitä mekkalaa kyllä kuuntele kukaan. Lisäksi löpönkulutus nousee suunnilleen toiseen potenssiin...
Sellanen 80-90km/h on passeli matkanopeus tuon kanssa.
- petri
Perskules..! :mad: Voi olla että en rukalle pääse!???!?!?!!?! :mad: perkele, kuski alko jotain valittaa että ois kädet muka kipeet, prkl... :mad: Tomi: ootteko menossa vitolla rukalle? mahtuuko sinne takakonttiin vielä yks pieni ihminen ja yksi pieni pyörä?
Äijät on ihan täpinöissä.
Oonpa kyllä minäkin. :D Enää 23,5 h ja viikonloppu alkaa. [img]smile.gif[/img]
Eiköhän Timo perjantaina johonkin sohvalle mahu. Kuhan ei raahaa mitään valaita kämpille tai mattamusta-spoilerigolf tyttöjä...
Parit kyssärit. :confused:
1. Kuka ne kisat järjestää?
2. Pitääkö ilmoittautua vielä etukäteen vai vasta paikan päällä?
3. Kämppä??? mä tarvitsen pe-la yöksi paikan nukkua enkä aio nukkua autossa. Jos joku haluu messiin niin hommataan joku mökki tai huone jostain? Tai jos jollain jo on sellainen ja haluaa minimoida kustannuksia niin tässä olis minimoija.
Niin mä olen rukalla sitten perjantai illalla joskus vasta 10 aikaan aikasintaan. menee kuitenkin sinne 12 asti. ***** ku on niin pitkä täältä. stna!!
Neljäs kysymys: Aikooko porukka jäädä sinne Lauantai-illaksi/yöksi kaatamaan/Örveltämään/kaljoittelemaan/muuten vaan?
:confused:
Hmm. ruska ainakin on hienoimmillaan. eiköhän se tästä jos ei lunta tule. [img]smile.gif[/img]
***** jätkät son semmonen homma et mulla loppu työt ja lähen kaasuttaan rovaniemelle....Joulukuussa taas takasin tänne...siihen asti kait lomaa... Ylläs hiljenee...minä en... :D
1. RBC
2. Olis pitäny ilmottautua jo. ;) Soita Makelle, tai ilmottaudu paikan päällä.
3. RBC:n mökeissä saattaa olla tilaa jos Timo I menee matkailuautolla. Tai muutenkin ehkä. Huomenna selviää.
Se on semmosta kun joutuu nuilla vanhoilla romuilla kulkeen :rolleyes:Lainaus:
kauampa meinasitta tuhurata matkaan.. Oulun jäläkhin vaan kaasu pohjaan, son suora tie Kuusamoon asti [img]smile.gif[/img]
8 tuntia ja 56 min näytti ajoajaksi 80kmh keskarilla, siihen pari pakollista taukoa niin ei kauas mene tosta Petrin arviosta
Onneksi olkoon Hösö! [img]smile.gif[/img]Lainaus:
Originally posted by Hösö:
***** jätkät son semmonen homma et mulla loppu työt ja lähen kaasuttaan rovaniemelle....Joulukuussa taas takasin tänne...siihen asti kait lomaa... Ylläs hiljenee...minä en... :D
Oon ihan hermona täällä...
Anzi, ei taida mahtua enää. Mennään sellasella pienemmällä pakulla ja siinä on 3:lle paikat ja neljä on jo lähössä.
Ok.
Voi olla että pääsen omallakin kyydillä, tosin lähdettäis vasta huomen iltapäivällä...
Keitäs teitä nyt on lähössä? sinä, Ari, Toni, kuka vielä?
Meneekö muuten -03 deemaxi geminiin heittämällä? Eli siis kysymys kuuluu saako 03deemaxia 12mm akselilla?
Tony on se puuttuva lenkki.