Entinen vaihtoi omistajaa, uusi vielä hieman hakusessa.
Kyllä niitä kuvia joskus tulee, ainakin valmiista pyörästä.
Printable View
Lapinreissu tuli heitettyä. Hiihtoa joka päivä, mutta kahtena perättäisenä päivänä ei pystynyt vapaata puskemaan kun pulssit siinä olivat niin korkealla.
Paitaporukkaan tulen mukaan. Kuka hommailee ja millaiset?
Nyt vaan Leolta kinuamaan sponssia noihin paitoihin;)
Joo.
Paitoihin rintaan teksti Shimano ja hinta olisi vai ja ainoastaan "special for you" 98€.;)
Kuopionpyöräilyseuran paita tais olla 60€ ja on jotain sponsseja.
Tuumaillaan paidoista ja tilataan vaikka saksasta jos koot tietää ja silleen.
Eihän se haittaa jos saa jonkun työnantajan tms. mukaan painatuksineen, mutta voi olla hankalaa.
Ai niin ja tuohon shimano paitaan vielä plus alv:rolleyes:
Kuka ajoi Kasurilan rinteen ohi siiliin päin vähän vaille 11 tänään?
Millainen lenkki oliko kylmä kun tuuli aika vinhasti?
Minä ajoin vasta illalla mutta keli oli loistava. Tienpinta oli sopivan rapea eikä tarvinnut liukastella. Mahdollisesti tänä iltana uudestaan.
larunpyörässä näyttäs olevan Focus ennakkotarjousta, esim. cayo ja cayo expert, pitäs vaan päättää tämän kuun loppuun.
tuo cicli b carbon ultegra vois kanssa olla, paljonkohan siihen tulee posti kuluja?
kannattaakohan kysyä pyörähuolto.comista jos ottais ciclib sieltä
Muistaakseni tuota CicliB:hen sai myös C-osilla varustettuna. Olen kyllä väärä henkilö suosittelemaan mitään tiettyä merkkiä tällä vähäisellä kokemuksella. Kannattaa keskittyä oikean kokoisen pyörän löytämiseen eli ensimmäinen vaatimus on kunnolliset geometriataulukot rungosta. Ainakin Focuksen maastokoneista geometriat olivat kiven alla.
Oletko ilkka kotosalla perjantaina päivällä, jos töiden lomassa ehtisin piipahtaa lunastamassa omani pois?
Oiskoha kukaan lähössä huomenna pyöräilemään puolenpäivän jälkeen?
Täytyy funtsia huomisen ohjelmaa. Aamulla ainakin mäkeen ja kolmeksi on jouduttava lapsenlikaksi. Miten mic millä mallilla maantiepyörä yms. hommat? Miten pyörien porukkatilaus Saksasta? Scotti näyttää kyllä aika kalliilta. Minkä kokoinen on Hannun Bianchi.
Mun Bianchi on 58 cm korkia ja minä olen 187 cm pitkä ja painan nykyisin aivan riittävästi.
Pyörien yhteistilaus ei taida tulla sen halvemmaksi kuin yksittäistilaus kun on ne pakkauskulut.
Nyt on sellainen tilanne, että luistelu maittaa tuolla Siilinlahden jäällä. Edellinen vastaava keli taisi olla 15 vuotta sitten.
Jaloissa tuntuu, ettei tänään pyöräillä. Mutta Kevättömän jäällä on ainutlaatuinen keli, joten potkukelkkailemaan sinne.
Olisiko ensi lauantaina mahdollista ajella yhteislenkkiä ? Hiihtokelitkin näkyvät viipyvän.
Jep, huomenna näyttäisi olevan liian viileä pyöräilysää minullekin. Suksia tässä on lähdettävä etsimään ullakolta....
Minäkin löysin sukst ,pitäisiköhän niitä tuulettaa.
Oisko viikonloppuna hiihtämään mänijöitä?
Jokohan Pataskilla on baanat siinä kunnossa et vois ajatella 'luistelu' lenkkiä?
Jos, niin eiköhän sunnuntai sovi?
Kuulostellaan!
Pertsankin ladut ovat hamulaan asti kunnossa
minulle kävisi sunnuntaina puolen päivän jälkeen.
Taidan laistaa vielä tälläerää. En uskalla lähteä kylmiltään noin kylmään. Jos tulen, niin klo. 12.
Arvatkaas missä tää sattui?.......... Eei, en ajanut! No en varmaan!
Mainitsin vain eräälle isännälle et oisko sulla ohraa kun tuo vaimo tekis taas sitä rieskaa! Sanoin kyllä ettei sitä nyt paljo tartte, eikä sillä nyt mikään niin hoppu ole!
No, niinhän siinä sitten kävi!
( Laitoin kuvia Galleriaan pariinkin otteeseen mutta näköjään katoavat sieltä sen silijän tien! Laitan vielä uudelleen pari kuvaa, mut jos niitä ei siellä näy niin en voi mitään! )
Onkos kukaan miettiny sitä paita-asiaa? Itselläni kun on senverran huono maku noihin tekstiileihin niin jättäisin mielellään paitavalinnan muiden tehtäväksi. Laittakaa ainakin ehotuksia!
No jo minä ajattelinkin, että nyt tämä flunssa jumittaa pahemman kerran kun jutun juoni ei avaudu....
Nopeampi paita ensikaudelle on ehdottomasti asiaa. Minulla on tunnetusti huono maku, joten kuoseihin&väreihin en ota kantaa.
Sinivalkoinen voisi olla hyvä, onkohan fillarilehti hommaamassa paitoja?
Kato ilkka kuvat niin aukeaa.
Mites juttu jatkui?
Komea kuorma, miten se nurin meni?
Tuostahan olisi leiponut 10-vuoden leivät.:D
Vähitellen alkaa aurinko paistaa risukasaankin. Paino putoaa hissuksiin ja kunto nousee vielä hitaammin. Nousee kuitenkin. Niskan kulumat vain vähän haitaavat.
Siinä on käyny ohrasesti.
Naapurikylän nuori-isäntä päätti 'oikaista' tämän meidän asutusalueen läpi kulkevan tien kautta. Ajoi aika reipasta vauhtia tonttimme kohdalla olevaan mutkaan, jolloin kärri luisui matalaan raviojaan. Siinä se kulki kymmenisen metriä ennekuin törmäsi meidän tien 'liittymään' ja kaatui. Toinen traktori avuksi. Kärri 'pystyyn' ja jyvät etukuormaimella, lapion ja kolan avustuksella, kyytiin! Ja matka eikun jatkui.
Tällainen paita alkukaudesta. Loppukaudesta eroa ei huomaa vaikka ajaa ilman paitaa! :rolleyes:
Bob shop:sta voisi löytyä jotain kiinnostavaa?
Tuo luurankopaita ei olisi lainkaan hassumpi, minua miellyttää mainosinformaation vähäisyys.
Minun pakko todeta päinvastaista kuin Hannu, paino nousee ja kunto laskee. Sain pahasti stressanneen työkeikan päätteeksi vielä flunssan, joten liikunta on nyt vähäksi aikaa poissa laskuista. Ei vaan tunnu millään helpottavan, 1 viikko on jo kärsitty.
Hiihtokin on tähän mennessä ollut vain eräsuksilla etenemistä, mitä ei oikeaksi hiihtoksi sivistyneessä maailmassa lasketa.
Vielä kun olisi heijastavaa valkoista nuo luut, niin hieno pimeässä.;)
Taitaa olla hiukan huonosti saatavilla tuota paitaa. Rosella on vielä XL&XXL-kokoista jäljellä. Bobshoppiin mahdollisesti tulee myöhemmin lisää sikäli kun babelfisun käännöksestä asiaa ymmärsin.
Olisipa noissa NW:n luurankoasuissa heijastavavalla värillä luut, niin jopas tulisi lisää motivaatiota pimeille syysiltojen lenkeille;). Aivan verrattavissa kuutamolla hiihtämiseen lumipuku päällä....
Joo 9.3 paitaa tulee lisää. Jos niitä haluaisi ne pitäisi varmaan tilata ajoissa.
Hiihdin tänään Pataski-Hamula-Kumpusella kaikki mitä oli höylätty. Yhteensä 21 kilsaa. Mummovauhtia. Yritin pitää pulssin alle aerobisen kynnyksen. Kelikin oli kyllä huono.
Onneksi lunta tuli ja pääsee ensi viikolla hiihtämään vielä 4 kilsaa pidempääkin lenkkiä.
Kunto on surkea, mutta eiköhän se siitä. Pitänee hankkia lämmitettävät pohjalliset, jotta pääsee huhtikuussa pyörän selkään.
Tääkin olisi hauska.:Dhttp://www.bikepalast.com/images/pro...ges/5747_0.jpg