Pohjoispuolella Märkiön Paremman jatke Märkiön Mökiltä Astrakanin suuntaan on hauska. Muuten polkuja on siellä melko vähän. Herusissa ja Kupurinnummella on ajettavaa jonniin verran.
Printable View
Pohjoispuolella Märkiön Paremman jatke Märkiön Mökiltä Astrakanin suuntaan on hauska. Muuten polkuja on siellä melko vähän. Herusissa ja Kupurinnummella on ajettavaa jonniin verran.
Kiitos tiedoista, pitänee toistaiseksi pysyä noilla perusselvillä reiteillä ja laajentaa reviiriä pikkuhiljaa.
Tänään valopäälenkkille. Oon jossakin n. 20.00. Onko kukaan kuulolla?
Ei kerkiä, kun olen lenkillä jossain päin Hyvinkäätä. Pojalla on painitreenit ja sen aikana koluan sitten asvalttia uudelleen henkiin heränneellä:eek: Inserallani.
Ei vaan kyennyt/jaksanut. Töissä meni pidempään kuin päivällä arvelin. Jos kotiovelta alkaisi polut niin sitten ehkä, mutta liian työläältä tuntuu ajatus autoilusta jne.
Illan ulkoilut ja urheilut on tänään koiran pissitys ja Ajax vs. AC Milan :)
Valopäälenkit onnistuu meikältä tänä talvena viikolla vain tiistaisin. Muut illat menee sorvin ääressä sen verran myöhään että tuskin viittin lähteä.
Äsken kävin kiertelemässä Sääksiä/Märkiötä ja prkl vieköön Simon silta (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...371643&lang=fi) on rikottu:mad: Kyllä siitä pyörän nostaa yli ja matka jatkuu, mutta ihmetyttää kuka on viittinyt:seko:
Mitenkäs sitä oli rikottu? :seko:
Pitää vissiin mennä tekemään tukevampi jonain päivänä. Laitetaan sellaista parrua, ettei ihan heti saa vandaali palasille. Vedetään vielä pikeä ja hiekoitussepeliä pintaan niin ei ainakaan ole liukas, ettei sen takia tarvitse sillalle suuttua.:eek::D
Enää on yksi tukki ojan yli.
Terve Rajamäkisille Järvenpäästä. Meitä on sunnuntainana 10.10. tulossa jokunen järvenpääläinen maasturimiäs tsekkaan Rajamäen seudun polkuja. Meidän foorumille http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...=35026&page=49
heitin asiasta ehdotuksen juuri.
Olisiko teidän porukassa joku halukas muutaman tunnin sessiolle oppaaksi. Itse tunnen ihan vähän hiihtokokemuksella niitä hiihtolatupohjia ja maastoja, mutta todellinen alueen tuntija varmaan voisi suoda meille harhailuvapaan ajorupeaman.
Ollaan paikalla varmaan n. klo 10.45. Voisimme hakeutua vaikka Märkiön grillin parkkikselle, tai sit mihin vaan, mitä oppaaksi lähtevä ehdottaa.
Suostumisesta voipi ilmoitella täällä teidän tai J:pään foorumilla, yksityisviestiäkin saapi laittaa, jos haluaa pysyä tuntemattomana.
jyrkkä ehkä. Normisti su aamupäivät onnistuu hyvin. Koitan pidellä 10.10 perhevelvotteista vapaana. Joskus onnistuu, joskus ei:cool:.
Hyvä lähtöruutu on hautausmaan parkkis http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...375379&lang=fi Katuosoite on Astrakanintie jtkn.
Palataan aiheeseen lähempänä H-hetkeä, mutta tervetuloa jo nyt:D
Argh. Minulla on silloin lastenkaitsentavuoro, joten vähän pahalta näyttää. Iltapäivällä taikka illalla onnistuisi paremmin. Itsekin pitäisi päästä ajamaan vähän enemmän omaan tahtiin, kun nyt on syksy mennyt aika paljon juniorin lenkeillä mukana roikkuessa (on se leppoisa PK-tahtikin ihan hyväksi).
Tänään oli firman puolesta kuntotesti Vierumäellä. Taisi viime viikonlopun Haanja100 (oik. minulla 65 +paluusiirtymä) painaa jaloissa kun testin mukaan oli kunto huonontunut vuoden aikana. Tahkokin meni tänä vuonna tunnin viimevuotista nopeammin, joten pakkostihan sitä on kunto rapistunut.:eek::D
Jeh, lähtekää lansiven kyytiin. Oli äsken hikka aivoissa tai jtkn kun edellisen postauksen laitoin. Äsken sain aha-elämyksen että prkl, 10.10 onkin nyt eikä joskus. Ohjelmassani on Kontulan Cyclo SM-kisa. Me bad, sorry.
Jos ei nyt opasta löydy niin palatkaa aiheeseen. Ja saa tulla toistekin:)
Hautuumaan parkkis on OK. Aamusta kuitenkin ollaan liikkeellä. Omasta porukastakin löytyi yksi Rajamäen tuntija, joka ehkä pääsee tai ehkä ei mukaan. Eli alkuasukasapu on kuitenkin tervetullutta...:p
moi.
Hautuumaan parkkis kl.1045 ?. Olen pyörinyt jokusen lenkin asiantuntijoiden perässä joten lähden näyttään. 4h ?
Kiitokset Sramile ja JaSalle(?) opastuksesta jäkeläisiltä. Oli hienot polut ja meno vauhdikasta. Ehkä tullaan toistekin. Niin.... ja tervetuloa tännekin, jos kiinnostaa "ei- kangasmaastot".
Hyvä että viihdyitte. Täytyy seurata viestiketjuanne. Tulen mielellään kun saa ajat sopimaan.
@FillaRilla
kiitos kutsusta. Seurailen minäkin Jäkä-ketjua ja saatan poiketa tutustumaan siläläisiin polkuihin.
NYT mettään con lansive:):)
Meidän vakiolenkkiajat on ke. 17.30- valojen kanssa tietty tähän aikaan vuodesta- ja su. klo 10.00. Kokoontumispaikka on Varastomaalin edessä Jäppilänkadun ja Pohjoisväylän risteyksen liepeillä. Tarkka os. on kait Jäppilänk. 40.
Jäkessä ei siis juuri kangaspolkua ole, vaan enempi sellasta teknistä.
Lähtö LA 6.11 klo 7:00 Rajamäen uimahallilta
Ajetaan rauhallisesti ko reittiä hyvinkäälle ja tarpeen mukaan hyvinkäältä takaisin polkuja/tietä pitkin.
Ajoaika 4h +-2h
Ei tarvii valoja, 7:30 näkee viimeistään poluilla.
Jaaha. Kun pitkästä aikaa on jotakin lenkkisysteemiä, niin juuri silloin pitää olla lasten harrastusten vuoksi muualla.:( Noh, Hyvinkäällä kuitenkin, mutta ei se paljon auta. Ehkä sitten sunnuntaina jotakin muuta, kun käsikin ehkä paranee maastoajokuntoon siihen mennessä.
Eipäs onnistu lauwantaina kun on rästiin jääneitä duuneja, isosti iskähommia ja kahdet synttärit jo buukatuna.
Komppaan veli lansivea että sunnuntaina ehkä jtkn, ehkä.
Lauantaina lasten kanssa kun se toinen on töissä => ei pääse:mad:
Melko aikasin on lähtö, mutta enköhän mä kykene. Näillä näkymin siis tulossa.:cool:
Hienoa että ees jokku pääsee.
KMW:llä on aina synttäreitä juhlittavana!
Ei se oo aikasin ku kelloja siirrettii?
Olisko torstai-illalle tarjolla opasta sääksin kierrolle, jota liian hidas vauhti ei sais pimeää pelkäämään.
Tällä viikolla saattaisi tuo torstai onnistua kun lastenhoitoon on silloin tulossa apuja. Tosin vasta 19.30 tienoilla pääsisin lähtemään, mutta ei kai se haittaa. Pimeä ei tähän aikaan vuodesta lopu kesken.
Täytyy huomenna palata asiaan. Ja vauhti ei sitten tosiaan huimaa päätä, jos minä ole vetomiehenä.
Mites huominen Sääksjärven kierros?
En vielä tiedä 100% varmaksi, kun en olen ehtinyt kotiin asti. Ennen yhdeksää tänään tiedän lopullisesti, mutta näyttäisi ettei mikään tuota nyt uhkaa kotirintamalla.
Huomenna 19.30 lähtö hautausmaan parkkikselta (Astrakanintie). Sääksin ympäri rauhalliseen tahtiin, eli vähän yli kaksi tuntia.
Siellä siis!
Hjuu, siellä nährään.
Moikka, voisin liittyä seuraan,mikäli sopii? Paikkakin on hiukan tuttu, kertaalleen kmw:een kanssa kierrettiin Sääksi ja taisi siinä Märkiökin tulla kierretyksi.
Tervetuloa, kyllä noille poluille mahtuu.
Täällä aIkatauluongelmia. Ehkäpä liityn seuroihin Röykästä tai jstkn. Pientä epävarmuutta on vielä ilmassa ...
jos kerta tilaa on niin tuun kans...
Näkemisiin klo 19.30...Yön tässä työmaalla tehnyt "litkukokeiluja" saattaapi olla että illasta on sisurit käytössä :)
Mä lähden kans jonon jatkoksi.