Neljä paria ulkoilusukkia hankittu, ja tänään testikäytössä. Pitkävartiset sukat ovat tällä kertaa todella pitkävartiset - nilkasta mitattuna 43 koon sukissa on vartta noin 30 cm.
Printable View
Neljä paria ulkoilusukkia hankittu, ja tänään testikäytössä. Pitkävartiset sukat ovat tällä kertaa todella pitkävartiset - nilkasta mitattuna 43 koon sukissa on vartta noin 30 cm.
Tänään oli tullut liiteriin myyntiin vaellus kamppeita yms. nappasin takin ja kengät mukaan.
Takki on sitten mallia hiostava!! (ainakin eka kokeilun perusteella)
Kengät ainakin minun jalkaan pirun HYVÄT!!!
Parit sukat, takki ja kengät sekä pohjalliset tuli ostettua.
Haha .. piti erikseen sanoa :) .. vaelluskengät miesten koot 42-45, naisten 37-40? Sen kokoisia siis saksalaiset? Mun koko on 41 Perkele
Maanantaina on taas pyöräilykamaa LIDL:ssä. Hymyilin Lezyne-pikkupumpun kopiolle, jossa on kiinni ruuvattava letku.
Mainoslehti 20.3.
http://mainoslehti.lidl.fi/2407892a-...de3/index.html
Minkähänlaisia nuo tämän vuoden pyöräilyalushousut mahtavat olla? Kuvasta on ainakaan vaikea päätellä mitään pehmusteen rakenteesta.
Harmi että on vaan shortsi ja capri mittaisia pehmustettuja trikoita, onneks ne edelliset on vielä ehjät, toimii hyvin viileiden aamujen työmatkapyöräilyissä..
Minä en taida tarvita muuta kuin pyöräilyhanskoja. Nuo Lidlin geelihanskat ovat todella hyviä. Kannattaa hakea. Koot olivat viimeksi aika hakusessa, mutta ne vähän venhähtivät, joten kannattaa ottaa mieluummin vähän tiukka kuin iso.
Mulla liiidl geelihanskat kestivät muutamia ajoja, sen jälkeen geelit kääntyivät ikäänkuin sivuittain/kyljittäon omissa lokeroissaan. Seurauksena melko epämukava otetuntuma.. En onnistunut puristelemaan niitä takaisin paikalleen. Alkuun olivat kyllä hintaansa nähden oikein mukavat.
Lidlissä taitaa olla erilaisia hanskoja. Minun ostamissani mustissa hanskoissa ei geeliä kyllä saa käännettyä mihinkään. Kokeilin äsken. Lähes parhaat hanskat, joilla olen ajanut.
Lidlissä on erilaisia hanskoja (ym.) vaikka kaikki myytäisiinkin saman nimikkeen alla, vaikkapa sitten pyöräilyhanskoina. Voisi melkein sanoa, että jokainen erä on hieman erilainen....
Lidlin (urheilu)kamoissa pätee rahastoyhtiöiden vastuunkiertolause: "aiempi menestys ei ole tae tulevaisuuden kehityksestä" tai jotain sinnepäin.
Lidl:n H2port-tuotteet (mm urheilualusasut) ovat olleet tosi laadukkaita laidasta laitaan, kestävät kyllä vertailun. Mitoitus on hoikalle sopivan napakka ja materiaali pitää ihon kuivana. Ainoastaan pitkähihaisen paidan hihat voisivat olla hieman pidemmät pitkäkätiselle. Suosittelen kokeilemista, jos mitoitus on kohdallaan.
Jep, taannoin myyty pyöräilykerrasto on ollut kerrassaan mainio. Ja irtolahkeiden hinta/laatusuhde erinomainen (5e tarjouskorista..)
Sen siitä saa kun ei lue mainoksia kunnolla, kävin siis tänään ihmettelemässä että missä ne fillarikamat oikeen on kunnes katsoin mainosta hieman tarkemmin. :)
Pitää kai maanantaina mennä kattomaan millaset ne ajokalsarit on ja niitä hanskoja.
Kävin penkomassa laaria. Perus kuraa rätit ja lumput. Takki puristi hartioista, hihansuut ja helma aivan liian väljät. Paidoissa ja housuissa taas värit niin karseet että en edes harkinnut. Minipumppu lähti mukaan kun en tohtinu tyhjin käsin kassan ohi kävellä. Vaikuttaa ihan ok paitsi pumpun päässä kierre- osa muovia kun letkun päässä jotain metallia. Voi olla että ei kovin pitkäikäinen.
Ostin kolmet akushousut. Niissä on melko vaatimaton pehmustus. Sopivat vaarmaankin melko lhyyille matkoille shortsien kanssa.
Pumppi painaa 101 gramaa kiinnikkeen kanssa, mutta ilman ruuveja. Ruuvithan on pullotelinettä varten joka tapauksessa.
Pumppu on enimmäkseen muovia, mutta uskon sen kestävän ainakin muutamia matkapumppauksia. Jalkapumppua ei ollut näkynyt myynnissä.
Kokosuosituksia noista alushousuista?
Kiitos, eli aika normaaleja tällä kertaa.
Minkälaista / väristä ne Caprishortsit oli? Mökiltä olis aika matka polkea flunssassa mutta saisin ehkä muulin käymään kaupassa ..
Kävin hakemassa ajohanskat ja aluskerraston. Hanskat ovat selkeästi huonommat kuin edelisellä kerralla, mutta kaippa niillä ajaa. Minulle on tärkeintä, että on geelipehmuste torjumassa kämmenhermon kipua. Aluskerrasto on ihan ok kylmille keleille ajoasun alle. En ole koskaan käyttänyt bibsien alla housuja, mutta näitä voisi tilapäisesti käyttä kun tuntuvat niin mukavilta.
Kävin katsomassa työmatkoille softshelliä kun oli puoli ilmainen. Takki ei istunut yhtään (hirvee teltta ja pienempi koko hartioista tiukka vaikka mua ei hyvällä tahdollakaan voi harteikkaaksi sanoa :)) joten jätin kauppaan. Mitään muuta siellä ei oikein ollutkaan mitä olisin ollut vailla. Eurolla saa euron kamaa, joskin lasit jotka viime vuonna ostin on olleet ihan ok.
Ihan yleisenä havaintona: Lidlin kuitit kannattaa säästää. Mulla hanskoista (pari euroa maksoivat) hävisivät pehmusteen 200 kilometrin ajon jälkeen. Vein hanskat takaisin ja sai rahan takaisin. Ei siis taloudellinen kysymys, periaate.
Sain rahat takaisin myös oksasilppurista, kun sen alumiinivaluinen runko halkesi.
Onko joku hakenut jalkapumppua? Onko tällä kertaa kelvollisen oloista laatua?
Lähetetty minun C5503 laitteesta Tapatalkilla
Ostin ja kokeilin 29:n prestaventtiileihin pumpata. Hyvin toimi. Tosin pysähdyin 3,5 bar:in, enempää en kokeillut. Hinta-laatusuhde vaikuttaa tähän mennessä erinomaiselta.
Ostin takin. M-koko oli passeli tämmöiselle 184 cm ja 86kg ukolle. Vaikuttaa ihan jers takilta keväiseen työmatka aamuun..
Sent from my RM-825_eu_finland_290 using Tapatalk
Hain tekniset kalsarit 7,99. Eihän niissä ole minkäänlaista pehmustetta. Palautan.
Kävin aamuysiltä Rauman myymälässä ihmettelemässä pyöräkamppeita ja meinasi hymyilyttää kun keski-ikä laarien ympärillä olevilla ihmisillä oli varmaan kuusikymmentä, Raumalla taitaa olla eläkeläiset kovia polkioita ja vielä naispuolisia.
vähän niitä metässä vastaan on tullut, vissiin maantietä kuluttavat...
Omaan koriin eksyi parit kalsarit ja takki.
Kävin tsekkaamassa mutta muuta järkevää ei ollut kuin nuo tekniset alushousut. Ostin kokeeksi.