Aki tulee kuitenkin täysjäykällä, Kuti täysjoustolla ja mä puolikireellä. Valitse vapaasti :o Onko lähtöpaikka tuttu?
Printable View
No jäykällä sitten. On vähemmän muuttujia. ;) Salen osoite on hakusessa vaikkakin kuvittelen tietäväni missä se on.
Sinne siis kello 10. Roikun vähän keuhkotautisena pari tuntia mukana ja sitten suuntaan kotiin.
Määki sit jaksan samaa tahtia ku muut. Keli söi kone-enduron nastarengaskelit joten voisin sittenkin lähtee poljettavalla versiolla ajamaan...
EDIT: vielä löytyi mesta missä pääsee raapimaan viimeiset nastat irti, joten taitaa sittenkin lähteä monttukone käyntiin aamulla...
8 lähtijää taisi olla startissa? En muista noin paljoa olleen kertaakaan. Hiukan harhailtiin ja ihmeteltiin mutta 2-5h taisi ajoaikaa kertyä ukosta riippuen?
Hyvä reissu! Ohessa reitti.
http://www.arkitiede.fi/pyoraily/201...nkki220314.jpg
Erityisesti tuo kartan alaosasta löytyvä Paskolahden ja Kuusistonkärjen välinen järven ylitys oli jännittävä pätkä. Ei ehkä olis kellunu ilman läskiä...
Taikurit eivät paljasta salaisuuksiaan.
Oo. Jäin paljosta paitsi. Noh. Kyllä limaa irtos sitä tahtia jo ekan kahden tunnin aikana että ois voinut viisi tuntia olla liikaa. :)
Kiitokset mukavasta seurasta. Vesilahti kiittää ja kumartaa. :)
Tiistai-iltapäivänä on hyvä auringonpaiste ja sopivasti myötätuulta. Ajattelin silloin ajella töistä kotiin (Tampere Koskipuisto - Vesilahti, Pirkan uraa pitkin). Saa liittyä seuraan. :)
Jotta ääritaitava väärennös ei jää aiheuttamaan hämmennystä, todettakoon vamuuden vuoksi, että tässä on päivän todellinen jälki allekirjoittaneen osalta. MTBwb tais ajaa reippaasti enemmän.
--> Juha
Tiistai lienee ensi viikolla ainoa päivä, jonka vietän Koskissa. Tuskin oon siis tiistaina mukana. Mutta kunhan kelit tästä vähän lämpenee, Valkeakosken jaos vois tehdä pyöräretken Vesilahden parhaille poluille.
Tuolla pitäisi talkoilla muutama runko polulta pois, jotta saataisiin huippulinjaa mastolta Lotilan pikkusillalle asti ajettavaksi koko matkaltaan.
Off topic. Kaveri tulee kesällä norjasta tahkolle. Oisko kellään lainata (vuokrata) pyörää? Runkokoko 17-18". Joku alu täysjousto ois passeli. Laittakaa vaikka privana viestiä, jos pystytte jeesaan. Tusen tack.
Sent from my RM-846_eu_finland_204 using Tapatalk
Mulla olis varmaan tollanen mahdollisuus lainata -->
http://www.flickr.com/photos/55953175@N08/5174867748/
Nopeeta toimintaa😊palaillaan kun kotiudun Ranskasta laajakaistan luvattuun maahan. Nyt menee tapatalk sulki ✈
Lauantaina voitaisiin taas yhteislenkkeillä. Keli näyttää komealta joten siitä ei pitäisi jäädä kiinni. Käydään samalla tekemässä hiukan sahahommia Lotilan rinteessä, niin saadaan yhtämittaista polkua mastolta asti.
Sale 10.00 la.
Mä en pääse tällä kertaa mukaan, oon lauantain muualla. Ajakaahan hyvä lenkki!
Tuli hiukan päällekkäistä menoa joten koska innokkaita ei ole ilmaantunut niin suunnistanen toisaalle. Joku mahdollisesti tänne suuntaava voisi korottaa ääntään, jotta mahdollisesti "ensikertaa" paikalle tulevat tietävät saapua. Itse tulen jos saan menot järjestettyä, en ala niitä kuitenkaan "tyhjän" takia siirtelemään.
Mulla kans liikaa ohjelmaa huomiselle, samoin sunnuntaina menot suuntautuu kone-enduron puolelle...
Mäkään en taida aamulla suunnata Salelle, kun porukkalenkki vaikuttaa epävarmalta. Saatan kyllä lähteä salaharjotteleen omin päin. Just vaihdoin illalla ice spikerit pois. Eihän siellä enää luikasta oo, korkeintaan pitojäätä :D
:) alkaa vastuu painaan täällä ;) ois pitäny rakentaa talo sinne puolen kylää.. tai sitten sale tänne puolelle. no katotaanpa aamulla monelta kukko kiekasee...
Tuli yllättävä mutka matkaan ja taitaa jäädä huomisen lenkit mun osalta kokonaan 😓viikon päästä uus yritys🚲🚲🚲