...hold your horses!
Eikai se DVD nyt ihan lähiviikkoina vielä postiluukusta tupsahda, kai siinä hetkinen menee tekiessäkin. Veikkaisin että elokuun lopulla voisi alkaa odotella...
Printable View
...hold your horses!
Eikai se DVD nyt ihan lähiviikkoina vielä postiluukusta tupsahda, kai siinä hetkinen menee tekiessäkin. Veikkaisin että elokuun lopulla voisi alkaa odotella...
Tänään tupsahti Tahko DVD postiluukusta :p
No hemmetti, toivottavasti mulle olisi kanssa tupsahtanut...
...tulipas yhtäkkiä kauhia kiire töistä kotiin.
Mulle oli kans dvd postin mukana tullut. Ei vaan ruokatunnilla ehtinyt tuota alkaa katsomaan, mutta täytyy illalla katsella, että minkälainen tuosta on tehty. Ensimmäistä kerta Tahkolla olleena piti dvd ottaa tuolla omalla maaliintulolla.
Oho, niimpäs näyttää, että tuli luukusta. Pitääkin illalla katsella.
Jep, tänne tuli kanssa tänään :)
Mun mielestä laadukkain Tahko dvd tähänastisista.:)
Onks siinä taas sellaista kamalaa hissimusaa taustalla? Eihän XC-videosta saa ikinä yhtä mediaseksikästä ku DH-filmeistä, mutta sen viimevuotisen DVD:n musiikit oli kyllä ainakin mun mielestä ihan järkyttävät.
Oli mielestäni ihan hyvä lätty (taas), kuten viimevuotinenkin. Jonain vuonna taisi olla se virolainen tiimi DVD:n tekijöinä ja jonain vuonna (2006?) ei tainnut tulla DVD:tä lainkaan?
Kypäräkamera oli uus juttu ja ihan jees, mutta sitä oli jo vähän liikaa. Vielä kun ne nousuSARVET heilu siinä ruudulla koko ajan...
DVD välittää hienosti kuvan leppoisasta tapahtumasta, mutta olisi jonain vuonna todella hienoa nähdä kärkimiesten etenemistä maastossa. Sen ihailemisesta ei yhdelläkään DVD:llä ole vielä päässyt kauheasti nauttimaan.
Ens vuonna HD Blueray versio myös?
6 kuukautta vielä ja sitten päästään naatiskelemaan savonmaan maisemista ja hyvistä ajopoluista.
Onkohan tälle vuodelle suunnitteilla yökisaa?
T Antsu
Voisihan sitä moista harkita, jos kunto ei enää tästä aallonpohjasta alemmaksi laske :D
Kiitoksia runsaasta DVD:n palautteesta. Useista kyselyistä johtuen ilmoittelen vielä, että levyä on tilattavissa ensikesän tapahtumaan saakka.
Tilausohjeita: http://studioreplay.fi/5
Terveisin Jukka / Studio RePlay
Kimi Räikkönen on valmis Tahkolle! Ainakin hän satsaa kunnolla tapahtumaan :eek:
Ja perjantaina pääsee kiireisimmät ilmottautumaan .
Mutta miksi puuttuu listalta virallinen 240km sarja? :(
Olen valmis. Maastapakoon Tahkon ajaksi. Valmistelut hyvällä mallilla.
Pitää laittaa harkintaan, osallistuakko ensimmäistä kertaa..
Pitäiskö lähtee DH:ta kattelee ja toimitsiaksi,majoitustaki olis tarjolla.:rolleyes:
Vai lähtiskö ajaa rinkiä...:rolleyes:*hmmm*
Pitäisköhän "tehdä tilaa nuoremmille" ja jättää väliin... :rolleyes:
Joo ja viime kesänäkin sanoivat, että menee harkintaan. Jos ymmärsin oikein, oli jonkinlaisen ajatuksena ajaa vuoro vuosina 180 ja seuraavana 240 sitten taas 180, jne ...saapi nähdä kuinka käy, mutta kaikki käy. Ootellaan rauhassa, ei tässä vaiheessa taida vielä olla kiire ;)
Ilmoittautumisten pitäis alkaa tänään....
http://www.tahkomtb.fi/fi/Etusivu.html
Pakko sinne pitäisi ilmottautua että ei pääse enää perumaan tuota 120matkaa...
Viimeyönä näin melko kipeän unen.
Olisin muuten voittanut tuon 120 matkan mutta toisessa huollossa toisella kierroksella tuli Aki Korpela Scotillaan ja hautasi muin pyörän mättääseen piiloon... Tulin sitten 2. sijalle...