käytä Chrome selaimen käännösominaisuutta. Sillälailla saa ihan ymmärrettäväksi englanninkieleksi.
Bike Components on päätoimittajani. Tilaus helppoa, varastosaldot paikkansapitäiviä. Nopea toimitus kotiovelle asti. Halvat hinnat.
Printable View
käytä Chrome selaimen käännösominaisuutta. Sillälailla saa ihan ymmärrettäväksi englanninkieleksi.
Bike Components on päätoimittajani. Tilaus helppoa, varastosaldot paikkansapitäiviä. Nopea toimitus kotiovelle asti. Halvat hinnat.
Juurikin näin. Alkuun oli iso kynnys tilata kielen takia. Myös tuotesorttaus on kömpelömpi, kuin monessa muussa paikassa. Mutta alkujännityksen ja monen hintavertailun jälkeen yhteensä 9 tilausta on lähtenyt tänne ja löytäneet moitteetta perille. Bike24 ja Actionsports ovat sitten paikanneet sujuvasti rinnalla muutamia kertoja.
Sivun ihan alareunassa on valikko, josta kielen voi vaihtaa. Tuotetekstit eivät käänny mutta helpottaa kuitenkin tilaamista. Hyvä toimittaja ja hyvä valikoima, pieniäkin nippeleitä löytyy, myönteiset kokemukset, siis BC.
Pienempää sälää laatikon pohjallinen tilaukseen su, posti kiikutti ovelle tänään eli pe iltapäivästä. Ei voi moittia .
Maanantaina tilailin vähän tavaraa mm polkimet. Värin kohdalla joustin ja tilasin ne joiden kohdalla oli merkintä:
"In stock", jonka minä tulkitsin tarkoittavan että ne on heti saatavilla ja nopeasti lähetettävissä.
Tiistaina tuli viesti että he saavat polkimet 22.1.2016. Ei siis tainneet ollakaan "in stock"
Varmaan kaikkeen on joku ymmärrettävä syy, mutta luulisi nettikaupan saldojen päivittyvän heti kun joku ostaa viimeiset.
Ilmoitin että haluan purkaa kaupan. Tämä onnistui helposti ja suhtautuminen ja viestittely oli hyvin kohteliasta joten asiakaspalvelussa ei ole mitään huomautettavaa.
Turhaa hommaa ja ajanhukkaa aiheutui kuitenkin ja vaivattomuushan on yksi nettikaupan keskeinen ominaisuus, joka ei nyt kovin hyvin toteutunut.
Tästä kaupasta on tullut minun luottopuulaaki. Saavat todella nopeasti ihan uuttakin tavaraa myyntiin enemmän kuin sen yhden kappaleen. Toimitukset olleet aina nopeita ja laatikoissa sitä mitä on tilattukin.
Varauksetta voin suositella.
BC:n online asiakaspalvelu on kyllä mahtava. Sama kuin Wigglelläkin. Bike Discountin antifennomanismi saa kyllä tehokkaasti pankkitilini sisällön ohjautumaan kahteen ensiksi mainittuun virtuaalikaubamajaan, lisäksi olen viime aikoin tehnyt Alltricksistä parhaat ostokseni.
Tää on kyllä ollu mullekkin se The toimittaja, joskin Saksalaisista myös bike24 on ollu lähiaikoina käytössä, Suomessa on sitten bikeshop.fi ja paikalliset, mutta näissä on vähän huonommin komponentteja.
- Tilauksia on kaikkiaan kertynyt 11 kappaleitta, joista jokainen on saapunut luvatusti. En edes uskalla laskea, että paljonko tänne on tullut sijoitettu rahaa, yhtään alle 100€ tilausta ei listalla ole ;)
- In-Stock tuotteen on ollu mulla aina In-Stock
- 2-7 day tuotteet on 90% varmuudella ollut saatavilla parissa päivässä
- Jos tuotteen kanssa on kestänyt pidempään (5-7 päivää) on siitä tullut ilmoitus sähköpostiin. Tällöin olen saanut vaihdettua tuotteen toiseen asiakaspalvelu chatin kautta ja olen tarvittaessa maksanut erotuksen paypallilla
- Pari kertaa on heti tilauksen jälkeen huomannut, että jotain on unohtui. Tällöin olen aina saanut lisättyä tuotteita samaan tilaukseen/toimitukseen chatin kautta, erotuksen olen maksanut paypallilla.
- Myös epäselviin tuotetietoihin ja yhteensopivuus kysymyksiin on aina saanut vastauksen chatilla
- Hinnat usein netin edullisimmat, postikulut kohtuulliset 10€
- Pari reklamaatiota on hoitunut takuuajankin jälkeen mallikkaasti ja mitään kuluja ei ole itsele noista koitunut, uusi tuote on tullut aina ilman mukinoita tilalle.
- Myös osittainen toimitus on onnistunut, jos jonkun tuotteen toimitus on viivästynyt. Kerran jäi uuden fillarin komponentti tilauksesta yksi minipumppu uupumaan, mikä lähti sitten n. viikon viiveellä tulemaan muiden osien jälkeen. Tästäkään ei tullut mitään lisäkujuja
- Sivuja on todella mukava selailla, kun sitä mainos/alennus paskaa ei vilku joka bannerissa. Hinnat ja tuotteet on täällä 99% kohdallaan, joten on aivan mahtavaa, että tällainen hillitty "pro-ilme" on saatu säilytettyä. Harvoin menee paljoa pieleen vaikka täältä tilaus suoraan sokkona ilman vertailua.
Miinuksina tulee mieleen ainoastaan
- Isompien tuotteiden tilausta vältän, kun vanteista, telineistä jne. menee täällä korkeampi toimitusmaksu
- Tekstiilipuolta on hieman rajatummin
- Kuten nimikin kertoo kokonaisia fillareita ei juuri ole
Kokonaisarvosana 10/10 ja iso peukku
Kannattaa valita sivun alareunasta kieleksi English niin saa sivun rakenteen muuttumaan Englanniksi. Tuotetietoihin tämä valinta ei vaikuta, mutta kun tietää mitä hakee niin tuotteet kyllä rupeaa löytymään ihan mukavasti, loput sitten vielä Chromen translatella. Itse selaan usein vaan hinnan mukaan ja ottaa sitten sen mallin mikä mikä on 20% kipurajan yläpuolella =)
Yhdyn edelliseen! Niin on samat kokemukset BC:stä toimittajana vaikka sekakäyttäjä olenkin. BD, CRC, Planet X, Poison ovat toimineet yhtälailla hyvin, on tämä ihanata kuten eräs lajitoveri täällä sanoi. Ei ole moitteen sijaa kotimaisissakaan toimittajissa, joita pieni tiimimme on käyttänyt muihin kuin fillarihankintoihin liittyen.
Tästä mullekin valikoitunut pääasiallinen toimittaja. Kaikki vaan pelaa.
Sent from my iPad using Tapatalk
Pari kertaa tullut tilattua ja hyvin toimii. Viimeksi tilasin sunnuntai-iltana ja paketti annettiin lapaseen Tampereella torstaina ennen puolta päivää :)
Itse olen myöhäisherännäinen näissä ulukomaan puljuissa mutta jostain 2009 alkaen tuonnekin olen vähäisiä eurojani tupertanut. Laatufirma, ja onhan tuossa versendersaksani matkan varrella parantunut... Toki jos emailia pitää lähettää niin ihan keskivertosakemannienglannilla vastaavat.
Sen olen oppinut ettei kovin koukeroista englantia kannata käyttää.
Taas tuli paketissa sitä mitä tilattiin ja toimitus siinä ajassa kuin luvattiin.
Lauantaina 16.1. illalla laitoin tilauksen sisään ja maanantaina 18.1. tuli kuittaus, että paketti lähetetty. Meinasin tipahtaa perseelleni tänään (21.1.) kun postikuski kiikutti paketin ovelle. Mielestäni erittäin vikkelää toimintaa. Olin siis varautunut, että joskus ensi maanantaina tulisi. Sisältö oli mitä pitikin.
Tuntuu kyllä nopeelta, PE puolen päivän jälkeen tilaus, viiden maissa lähti ja nyt näyttää olevan Hannoverissa jo tulossa.
Juu, nopeesti tulee täältä näköjään toimitukset. Itse tilasin 10.1. sekalaista tavaraa, josta osaa ei silloin vielä ollut BC:n varastossa. Tästä syystä paketti ei tietenkään lähtenyt silloin vielä matkaan. Sain sitten lähetysilmoituksen ti-iltapäivällä 19.1. ja satuin olemaan paikalla kun lähetti perjantaina 22.1. puolilta päivin kurvasi pihaan. Jostain syystä lähetti oli liikkeellä DPD/Postnordin autolla - paketin tarrat ja seurantakoodit oli kuitenkin DHL:n. Ei sinänsä väliä jos homma kerran toimii näin sujuvasti.
kauppaan sinänsä olen hyvinkin tyytyväinen mutta toimituksiin not so much..
la 23.1 tilattu paketti, vahvistus la ja lähetetty ma, eilen tullut suomen puolelle ja lajiteltu 15:40. valitsin DPD toimittajaksi tällä kertaa kun sivun mukaan toimittavat myös lauantaisin, kuitenkin seurannan mukaan (posti) toimitus on ma 1.2 ennen klo 14.
ei pitäis valittaa mutta onhan tuo hidasta matkantekoa paketilla!
jenkeistä prätkä kamoja tilattaessa saa valita kuinka nopeasti paketin haluaa ja hinta sen mukaan. 14p ilmainen, 5-7p 10e 1-3p 25e
tämän vaihtoehdon haluaisin yleistyvän muuallakin vaikken juuri muuten amerikan touhusta perustakaan.
Mulle tuli DHL:llä paketti, tilaus pe ip. Paketti kädessä ti aamulla, olin tyytyväinen.
Sent from my GT-P5110 using Tapatalk
Hyvä ensikokemus tästä liikkeestä. Aiemmin Saksan tilaukset menneet Bike24:lle ja B-D:lle.
Maanantaina tilaus sisään. Maanantaina lähetys ja paketti postissa perjantaina. Eli nopeampaa kuin kahdella edellä mainitulla liikkeellä. Tilasin poikkeuksellisesti työpaikan sijaan kotiosoitteeseen. Paketti olisi tullut kotiovelle asti mikäli olisin ollut vastaanottamassa.
Pelkkää hyvää sanottavaa itsellänikin BC:n toiminnasta. Maksan etukäteen suomalaiselle tilille ja viikon verran on aina vienyt tilauksesta paketin saapumiseen. Suuremmat kotiovelle ja pienemmät lähipostiin.
Kokemus muutaman päivän takaa: tilasin hyllystä löytyneitä osia keskiviikkona, maksoin luottokortilla, paketti lähti noin 24h tilauksesta, lähetyksen seuranta päivittyi ihan ok DHL:n kautta, maanantaina aamupäivällä posti toi paketin ovelle, vaikkei postilaatikossa eikä ovessa vielä ollut nimeänikään, toimittaja soitti ovikelloa ja kysyi olenko oikea vastaanottaja, sain oikeat tuotteet, hyvin pakattu lähetys, ensimmäinen kokemus BC:stä, olen erittäin tyytyväinen palvelun laatuun ja toimituksen nopeuteen.
Olin viikko sitten vahingossa siirtänyt kotitaluteen liittyvän koht tuntuvan summan bikecomponentsin tilille (hiiri vapisi).Tänään huomasin sen, sähköpostilla pyysin summan palauttamista. Siihen vastattiin nopeasti ja raha laitettiin käytännössä het takaisin, vaikka perjantai myöheinen iltapäivä jo oli. Ystävällisesti ja jämptisti. Peukku BC:lle!
Vähän ehkä ot tähän ketjuun, mutta laitetaan nyt on kun kyseisestä kaupasta tilattu. Eli saako tuon seurannan Suomen sisällä näkymään postin sivulla? DHL siis kuljettaa.
^ Täytyypä kokeilla!
Voi surkeus, Bike-Components on alkanut veloittaa hinnat suomalaisen alv:n mukaan. Huomasin että on hinnat nousseet parissa päivässä, saksan hinnat näkyy kun ei ole kirjautunut.
niinpä näkyi tosiaan verotus homma muuttuneen. Eilen oli jonkinlainen kasa romua ostoskorissa ja valmiina tilalattavaksi, tunnarit sisään ja hinnat nousi. Laitettiin uudestaan mietintä myssyyn tilatakko mistä, ku hinnan ero on olematon suomi hintoihin enää osassa tuotteista ja paikallisilla ne eurot enempi lämmittää kuin saksalaista.
ja ainakin hi5bikes suomalaisista verkkokaupoista pukkaa romua ulos välillä tiukkaan hintaan. ( en tosin ole vielä tilannut tuolta)
verkkokaupasta kans renkaita saa väliin aika edullisesti tosin varastot olemattoman pienet :(
Sunnuntaihin saakka kaikesta 5% koodi pyörii bike-components sivun yläreunassa.
Huomasin kanssa tuon saman alv kannan muutoksen, mutta tilasin silti koska jokseenkin tuntuu haastavalta ettiä kotomaan kauppojen verkkosivuilta samoja osia ilman että tilaat 7 eri kaupasta ja jokaiseen postit, paikallisilla taas samalla lailla sitä sun tätä valikoimassa joten ei huvita rallata kaupasta toiseen taikka yrittää soitella että löytyykö mitään hyllystä.
Ei auta kuin maksaa kunnes joku " "kauppa hoksaa jonkun muun kiertojutun näille verojutuille :)