Ei oo tankoa, mutta ootko kokeillu ergotuppeja? Mulla ollut nyt pariviikkoa ja ei oo kädet puutunut enää. Valmistajia lienee useita
Printable View
Ei oo tankoa, mutta ootko kokeillu ergotuppeja? Mulla ollut nyt pariviikkoa ja ei oo kädet puutunut enää. Valmistajia lienee useita
Oisko Harjula / Syrjälä tunkkaus eka, sit siitä Syrjäläntien puistosta juurakkoalamäki ja Pietarinmäkeen, tavoitteena hakkuuaukeamäki polkumalla ylös, ja Pietarinmäki kokonaan ajamalla läpi, enskalasku raajoja rikkomatta. :) Sen jälkeen vois vaikka ajaa Mustamäkeä ylös, siinä on ylimääräinen haaste sähkötöiden takia. Sit jos virtaa riittää niin vaikka Vesitornin mäelle vielä.
Toki muutkin paikat käy.
Joudun sittenkin passaamaan lenkin tänään... ja eihän tuo kelikään ole kovin suosiollinen🤐
Tupet on mulla aika kovat joten niitäkin vois koittaa tosiaan vekslailla.
Aika uhkaavasti näyttää keli siltä, että olen sokerista. Jos tuo nyt taukoaa ja näyttäis "Kuivuvan" niin tulen paikalla, mutta ei kannata jäädä odottamaan, jos minua ei nävy.
CCL tollasia neitejä varten! Minä tulen paikalle. Jos ei miut lähe, meen yksin prkl!
@Legsa
Mullon Salsa 23°, Kona ~40° tällä hetkellä ei-käytössä. Kokeilulainaan saa, mut en myy. Palailen kot'konnuille ma ehtoolla myöhään niin sen jälkeen jatkamma aiheesta.
Oliko tämä AnttiH haaste? :D
KMW kokeilulainaan voin ottaa tankoja joo. Tuo 23 asteinen kiinnostais, jos asettuu tuohon mun stemmiin. 31.8mm taitaa olla, eli ihan vakio.
^ Juuh, normi os, http://salsacycles.com/components/ca...ars/bend_2_bar
Leqsa, jos oot huomen menos ni xt pakka.
Oli ihan jees jees lenkki vaikka vähän meinas olla liukasta.
Kiitos lenkistä!
Rengaspaineet olivat lopulta 1,2/1,4 bar. Lähdössä 1,7/1,8. Parempi pito, hitaampi siirtymä.
Jees, kiitos seurasta. Seura oli hyvää ja kalliot ihanan liukkaita!
Leqsa, älä osta! Sakemanni myy liian halvalla, pakko tilata.
Juu en hae. Pitää kasailla vähä ihtekki, että mitä tekee tuolle kuutiolle.
Ostikkonää jonkun täysjuuston?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Onko hän hommannut jäykkäperän rinalle täysjyystön?
Btw; huomenna olisi tarkoitus parin naapurinmiehen kanssa lähteä mäntysalosta kolmen maissa kohti Harjula-Syrjälää ja sieltä Pietarinmäen jne kautta takaisinpäin. Olisko mukaan lähtijöitä?
Vai että sohvan se Antti H on hommannut, nyt voi sit vaan pyörittää perse penkissä!
Duunikaverilta lainassa vaan. Radon stage 120, 140mm edessä ja takana vissiin 165mm juustoo ja 26" renkaat.
Jaa että sellanen retro vekotin. Olikos huomenna siis iltapäivästä jotain ajojuttui? Kolmelta vaiks Tornarin parkkikselta johonkin mettään?
Sorry, kun tungen teidän ketjuun :o mutta täysjoustollahan voi sitten ajaa näin :seko:
https://www.facebook.com/Downhill24h...9130939284380/
Edit: Hienosti kuski seivaa tilanteen...
Tää ei huomen pääse. Joku kesäjuhlajudenssi veikkolassa.
Kelpaa toki. Katellaan siellä.
Jeba. Yritän saada nuo naapurin ukkelit liikkeelle vähän aiemmin jotta ehittäis jopa kolmeen. Tulossa ollaan / olen kuitenkin
Lähetään tästä meiltä liikkeelle sinnepäin klo 14:40, joten ollaan kolmen pintaan lähtöpaikalla. Tullaan tornarille kun sinne aika varmasti osataan
Ok, eli 15 Tornari. Kaikki mukaan!
Mää sulle pokestopit näytän! :)
Justnii 😊😊
Ai, onks siä Tornikses niit pokejotain? Mä voisin kans tul kattoon milt ne näyttää.
Oliskohan niitä Valkjärven hoodeilla kans. Mentäiskö sinne kattelee tänään?
Tulossa tornariin
Sulla on 8 minuuttia aikaa :-D
Me oltais nyt lippaluolakalliolla. Vattupuskassa jäätiin kun Villen takavaihtajaan takertu koivunoksa
Pääsin kuin pääsinkin kotiin vaikka jalat loppui ihan kesken😊 Iso ja hyvä porukka ajelemassa, kiitti seurasta
@ Odottakaa: mä luulin teen jättäneen vattupuskan väliin ja lähteneen takasinpäin. Sori, että ei odoteltu. Ville ajo kyllä taas komiasti ja vauhdikkaasti.
Pokemonei ei tällä kertaa silmiin osunu ja mehutki loppu vähä keske. Mut kiitti kaikille, mukava lenkura toi oli kuiteski.