joo kiitos vaan teille runkojen siirrosta.
lansive: ilmeisesti ainakin tiistaina ois tarkoitus käydä reitti läpi. itse menen varmaan jo aiemminkin. vappuksi tuo kuullostaisi fiksulta toiminnalta. Ministä en tiiä selvitän. Kato yv.
Printable View
joo kiitos vaan teille runkojen siirrosta.
lansive: ilmeisesti ainakin tiistaina ois tarkoitus käydä reitti läpi. itse menen varmaan jo aiemminkin. vappuksi tuo kuullostaisi fiksulta toiminnalta. Ministä en tiiä selvitän. Kato yv.
Vappuajo eli marathon reittiin tutustuminen huomenna lauantaina klo 13.00.
Lähtö Rajamäen uimahallilta. Ajovauhti hidas.
Aika saattaa vielä muuttua, mutta lähtö välillä 12.00-14.00. Vahvistuu illan aikana.
Viimeiset kaatuneet rungot pois reitiltä ja loput fiksailut, sekä reitin läpiajo.
Tiistaina 17.30
Lähtö: Rajamäen uimahallilta.
Haluaako huomenna joku ajella aamupäivällä? Olisin menossa hidastelemaan pitkin nummia. Ei aikainen lähtö, kun vaimo lenkkeilee aamuvuorossa. Ehkä 10.00 tai mahdollisesti 9.30 sopisi.
Ehkäpä, paljon on kiinni siitä mitkä ovat tuntemukset tämän paivän setälenkkeilyn jäljiltä. Laita vaikka tekstaria @lansive
Pahasti on päässyt ketju upoksiin.
Ajaakos täällä enään kukaan? Aattelin tässä iltapäivän mittaan käväistä Sääksin kiertämässä. Löytyykös täältä ajoseuraa?
Ajamattomuutta on tosiaan esiintynyt, kun aika on ollut kortilla. Juniorin maastopyöräkoulun kanssa on tullut käytyä lenkeillä, mutta juuri muuhun ei ole aika riittänyt, kun kaikki työt pitäisi tehdä ennen lomaa:mad:. Viikonloppukin meni painikisojen ja sosiaalisen elämän pyörteissä, joten eihän sitä mihinkään kerinnyt.
No valitettavan vähän on Rajamäen metsissä tullut tänä kesänä ajeltua. :o
Viime vkloppuna kuskasin pitkästä aikaa maasturin mukanani kotiin ja kävin metsässä. Viikot menee tosiaan Turun suunnalla ja täällä oon sentään ennättäny lenkille. Laitan kyselyä foorumille jahka oon taas seuraavan kerran menossa kotimetsiä koluamaan. Se taitaa tosin tapahtua vasta joskus Tahkon jälkeen :seko:
Pientä nostoa.
Tänään olen sinkuleeraamassa Röykkä-Käpylännummi-akselilla 19.00 alk. Anyone?
@Vim
Pysyisit kotikonnuilla, täällä on turvallista, ekkä menis rikkomaan renkaita kaiken maalilman Hirvensaloihin:rolleyes:
Tänään ois tarkotus tulla huudeille pyörän kanssa, mutta aikataulut vähän auki.. Mutta täytyy sitä kotiseudulle päästä kaveria ulkoiluttaa.. =]
Ei oo pariin vuoteen tullu ajeltua missään niin tää nyt vähän hakee tää ajaminen.. :/ mutta kyllä se tästä pikku hiljaa... =]
Oppista, itte ketjun alottaja paikalla, teretulemast. Kertokaa teitsille sopiva lähtöruutu & -aika niin kattellaan missä mennään.
Täytyyhän sitä palata ruotuun ;) minkälaista lenkkiä olet ajatellut? Reilun vuoden lähes kahden tauko on tehnyt kuskista rapakuntoisen.. :/ lähtö ruutu on kyllä itsellä vasta kuuden jälkeen... Minkälaista polkua siellä röykässä olisi tiedossa?
Siis toi aikahan on loistava.. En vaan osannut lukea tosta viestistä :D
Sitä samaa siloista neulaspolkua:) Onko 19.00 Röykän uimarannan P-paikka (Kotolahdentien päässä) http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...371283&lang=fi ok?
Mä voisin tulla perässä keräillen sinkulasta varisseita osia.
Näyttää hyvältä!! Varmistan vielä, että lähteekö yks kaveri beesailee..!! Vauhti on kyllä sitten lähes etana luokkaa!! :/
Jepa.. Frendi lähtee kans tutustuu mestoihin =] eli me tullaan kyllä ainakin allekirjoittaneen osalta ihan turisteina.. :D
Hyvän lenkin KMW vetäisi. Ehdin hyvissä ajoin kotiin ennen vaimon ja saunan sammumista:D. Kiitos kaikille ajoseurasta, mukavaa vaihtelua tuollainen äksee.
on se hyvä, ettei vaimokaan sammunu =]
kiitti KMW mutanaama hyvästä lenkistä!!! :D
Mukavat kruisit, kiitokset ajoseuroista.
Minä säätelin muiden poistuttua takajarrusatulaa ja äkkäsin että 1 pinna on poikki. Mulla on toinen sinkulatakakiekko joka odotteli veli lansiven säätämössä ja sen haettuani kruisailu jatkui Käpylännummella. Hieno oli yö!
Ai sitä on yötä myöten paineltu menee ;) hianoa!!!
faktoja perjantain lenkistä:
24,91km
2h 22min
avg speed 5:44min/km
uusi lelu on aina kiva =]
Ajettujen osuuksien kn oli 13,3km/h,
matkaksi antoi 26,7km
Nousua vain 165m, eli melko tasaista polkua
Ajoaika taukoineen (n 10 min) 2:15min.
Kaloreita kului 1770, eli ihan reipas tuntikulutus.
GPSät näyttää yleensä vähän vähemmän matkaa maastossa, ne kun ei ymmärrä pienen pujottelun päälle, toisaalta taas korkeuskäppyrät on paremmin hanskassa, ilmanpaineeseen perustuvassa tulee helposti kymmenien metrien heittoa sään muuttuessa
Joo toi vehje laski ajan sii kun päräytin sen käyntiin siihen kun sammutin sen kun tultiin takaisin.
Toi pituus on kyllä jännä... Voi kyllä heittää siitäkin, että mittaus väli oli 5sek nyt se on tiheämpi 3sek. Ja toi yksi niistä syistä, miksi ei ole niin tarkka pujottelulle... Tosin tän mallin palikan pitäisi pestä taas esmes kännyköiden gepsit mennen tullen...
Joku on käyny siirtää polkuja sääksissä!!!!!
Tai sitten mä en vaan osannu ite sitä reittiä xD
tuli sellaset n. 1,5h sotkettua vanhoja ja nyt uusia polkuja.. =]
Tietääkö kukaan täällä reittiä joka hissin märkiön paikella menee jatkua pitkin ja molemmilla puolilla on wodaa?! Joskus nassikkans siellä ajanut ja sillon se oli makee pätkä!!!!!
Meinaakko tota Märkiön ja Kakarin välistä kannasta http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...72699&lang=fi? Se oli hyvä pätkä, mutta pari v. sitten siihen ajettiin haketta joka on vieläkin aika pehmoinen.
jeb. sitä meinasin =) yritinkin siihen tähdätä, mutta meninkin väärälle puolelle näköjään.. oli kyllä sellasta seikkailua tänään :D
Kukaan ajelemassa polkuja missään päin nurmijärveä viikonloppuna? Olen torstaista eteenpäin vapaalla joten kaikki ajat käy, pois lukien torstai iltäpäivästä alku iltaan kun toimitan appivanhemmat satamaan..
Katsele 50/60 threadia kanssa, vois olla ajouraa likempänä
Täytyy katella ;) te vaan meette siellä niin kovaa ja niin vaikeista paikoista niillä teijän über hienoilla täpäreillä, niin mä en tiijä miten tällanen alotteleva norsu pärjää tollasella jäykkäperällä xD
Yksikään ei oo metsään jääny
vaimo löi suunnitelmat mun puolesta lukkoon eli tänään siirtyminen Rajamäelle jossa vietetään loppu viikko.. eli ajo seuraa halukkaista =] käy mitkä ajat vaan!!!
vaikka huomenna aamupäivällä ;)
ja olihan lizard skinit ihan ok ku tunnin kävin pyörittelee :D mutta ei musta parempaa kuskia tullu :(
http://pics.kuvaton.com/kuvei/larppaajat2.jpg
Tota... josko nyt kuitenkin uskoisitte hyvällä, ettei siitä tule mitään ja kaivatte ne fillarit varastosta ja takas käyttöön. Vai mitä?
(tsorry, tää on wanha!!!1)
Tänään ei larpata vaan ajetaan pöörällä. Aattelin jossain vaiheessa iltapäivää käydä normisääksinkierrossa. Anyone? Vilkuilen tänne vielä päivän mittaan.
Missäs kaikki Rajamäkiset pyöräilijät nykyjään huseeraa kun tämä ketju vaan upoksiin painuu?
Aika satunnaista on tällä hetkellä pyöräilyt ja usein tulee lähdettyä aika lyhyellä varoajalla ajelemaan...
Eilen kävin ajamassa sääksin ympäri ja yhytin uimarannan parkkiksella Järvenpääläisen porukan, jotka oli kans ajaneet sääksin ympäri. Kyllä siellä metsässä liikettä riittää vaikkei foorumilla huseeratakaan.:)
Tjooh. Lähdempä tästä kattomaan onko siellä joku:)
Kävinhän siellä minäkin sunnuntaina Reinon kanssa Sääksiä kiertämässä.
Ei ole oikein kerinnyt foorumille katsomaan viikonloppuisin olisiko jotakin tarjolla, ja viikolla on pahasti illat kiinni kun toinen perheen moottoriajoneuvoista on käyttökelvoton.
Ensi viikonlopusta tiedän jo varmaksi, ettei ainakaan valoisaan aikaan ehdi kierrokselle. Jos vaikka sunnuntaina sitten iltahämärässä?
Meitsille ei tämän viikon illat onnistu ollenskans ja ensi viikonloppuna olen Vimpelissä SSSM:ssä (ja moni muu Lohjan Oktoberskaja fesztifaalilla).
Normiviikon aikataulut ovat semmoset että ti & to saattaisin ehtiä n.19.30 valopäänä kiitämään pitkin mettiä.
Heips!
Oon tässä lähipolkuja körötellyt Hangonväylän/Rajamäentien/Sääksin/Kiljavantien sisällä olevassa boksissa ja katselin että Hangonväylän pohjoispuolellakin olisi jotain polkuja. Huomasinpa silti että siinä vieressä olevassa "ylimenokohdassa" lukee että "kaikenlainen maastoajo kielletty"
Uskaltaako tuonne lähteä seikkailemaan vai tuleeko joku kirveen kanssa häätämään poies?
Kyltti tarkoittaa konevoimalla päristelyä, eikä siis koske fillareita.
Pohjoispuolella on myös "Märkiön parempi polku", joka on parhaiten ajettavissa reilujen pakkasten jälkeen, tosin tänä vuonna en ole käynyt katsomassa vaikka kuivaakin on ollut (tuolla on yleensä märkää vaikkei muualla olisikaan).