CC-Leppis tiistaina 1.2.2011 klo 18.30 ???
Minulle ei keskiviikko käy, joten tarjoan huomiseksi otsikon ja alla olevan mukaista lenkkiä (tosin Kivenlahti nyt tuntematon, joten muutos siellä päässä mahdollinen). Palauttelulenkki vai miten sen voisi ilmaista, että rauhallisesti.
Eilen väylä oli hyvä tuonne Kaitaalle saakka mihin ajoin. Siitä eteenpäin arvoitus. Oletettavasti kuitenkin ok. Modataan jos tarvetta.
Tiedossa olisi hyvää väylää, kapeeta polkua (vähän) ja tietä. Toivon, että huominen nollakeli ei muussaa väyliä vielä. Sit meikällä on vaikeempaa.
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
Tassu
... löytyykö kiinnostusta urbaaniin polkaisuun jotakuinkin näin:
leppis-tapiola-westend-haukilahti-koukkuniemi-nuottalahti-Fortum-hyljelahti-kaitamäki-soukansalmi-soukanranta-laurinlahti-espoonlahti-sammalvuori-nöykkiönlaakso-pisa-puolarmetsä-olarinniitty-kehä2-laajalahti-leppis
Tapiola-Olarinniitty n. 26 km. Itse olen lähdössä hitaalla fiksillä, joten maltillisesti ajetaan. Tuohon päälle siirtymät ja alku- ja loppupätkä leppis, niin tuleehan sitä näille keleille ihan hyvästi.
Lähtöpaikkana voisi olla myös tuo Westendin bussi"terminaali". Ainakin meikäläiselle sopisi paremmin.