Avara luonto TV 1
Printable View
Avara luonto TV 1
Mikä #$@!% kaksintaistelu? Oletko sinäkin niitä pölvästejä, joille keskustelufoorumit ovat paikkoja, joissa saa näyttää muille miten kova heppu oikein onkaan ja joille ei ole tärkeää oikeastaan mikään muu kuin se että onnistuu mielestään vastaanpanemattomasti osoittamaan että joku on väärässä ja muutenkin typerä tai luonnevikainen yksilö ja itse tietenkin oikeassa ja se, joka ei koskaan vingu, saivartele, itke, jankuta, pahoita mieltään jne jne?
Jos olisi olemassa jonkinlaisia edellytyksiä jatkaa tätä keskustelua tavalla, jossa olisi edes jotain mieltä, kysyisin nurelta miksi ihmeessä minun olisi pitänyt antaa niitä konkreettisia esimerkkejä tai ylipäätään nimetä sarjoja? Enhän minä tässä mihinkään väittelyyn ollut lähtenyt enkä yrittänyt käännyttää ketään yhtään minkäänlaisten sarjojen faniksi! Olen vain esittänyt kommentteja, jotka seisovat sellaisinaan, ja ne voi ottaa tai jättää.
Mutta Fillin Ari voinee jatkaa jostain otsikkoon liittyvästä aiheesta ja samalla kohentaa keskustelun tasoa!
Kunnolliseen keskusteluun tarvitaan kaksi ja tässä ei sitä iloa ollut, kun nure koko ajan vastasi kommenteihin, joita ei oltu esitetty, ja jatkoi sitten perään jollain oudolla väitteellä.
^Topicin aihe on "Minkä TV sarjan katsoit viimeksi", mainitsitko yhtäkään?
Täh???!!!
En voi olla kysymättä oletko ihan varma ettei kenkä nyt purista jostain ihan muualta:rolleyes:?!
Mitähän nyt kengän kanssa tekemistä? Selkeä kysymys: Minkä TV sarjan katsoit viimeksi?
Uusia tuttavuuksia: Miracleworkers, Your pretty face is going to Hell ja Poor Devil, yllättäen Espanjalainen. En suosittele ahdasmielisille uskovaisille.
Jonkin kanssa täytyi olla jotain tekemistä, sillä meistä kahdesta se olin minä. joka oli tämän keskustelun irvikuvan kuluessa selkeästi vastannut otsikon kysymykseen, vieläpä kahdesti ja jonkintapaisen arvostelun kera.
Aiheetta enempään. Ja lupaan noudattaa vanhaa ohjetta uutisryhmien ajalta: jos sinusta tuntuu että on ihan pakko vastata johonkin kummalliseen hölmöyteen tai ilimiselvään trolliin, tyännä kätesi takapuolesi ja tuolin väliin ja pidä ne siellä, kunnes tunne menee ohi.
Last of Us @HBO -melko hyvä zombihommeli, tosin viimeisin jakso ihan skeidaa. Mutta kaipa joka sarjassa yksi sellainen pitää olla.
Somewhere Boy @Areena -mainio "brittisarja" ja taas osoitti miten Britanniassa riittää hyviä näyttelijöitä. Joka roolissa ammattilainen.
Areenasta Larkinin perhe, väliin muutakin kuin tappojuttuja.
^Mun mielestä Mayans määriteltiin biker saippuaksi kun ilmestyi? Kyllä Last of Us ihan katsottava vaikkei ihan hypetyksen arvoinen olekkaan.
Areenasta Huilajan Van life. Tuo elämän yksinkertaistaminen ja perusasioihin keskittyminen uppoaa minuun. Oikein kiinnostava sarja, suosittelen. :)
https://areena.yle.fi/1-61882614
Emily in Paris. Ihan hauska.
Seuraavaksi Bosch Legacy. Ja tietysti Mandalorian 3. kausi.
^Emily in Paris katsottiin vaimon kanssa, oli hauska.
Formula 1 -sarjaa katsonut Netflixistä. Viihdyttävää kamaa.
Happy Valleytä aloitettiin alusta kun jo aikaa edellisestä katselusta kulunut.
Aika ajatuksia herättävä oli tämä sarja.
Vaikka se minimalismi ja yksikertaisuus kiehtoo, niin tuo jatkuva liike taas ei. Minulle on tärkeä seurata kuinka luonnossa vuodenajat vaihtelee. Koska jäät lähtee ja koska muuttolinnut palaa. Minusta olisi outoa menettää tuo elementti kokonaan. Se jotenkin kiinnittää minut osaksi luontoa ja sen elämää.
Noh, tämä vähän karkasi pelkästä TV sarjan arvostelusta. :)
Ein Fall für zwei ja Der Alte, ei kylläkään TV:stä vaan ZDF "Areenasta" (Mediathek) aitoina 80-luvun "Klassiker"-versioina
Hyllystä "Lifen" eka kausi, Damian Lewis aina hyvä näyttelijä. "Pohjoisen tähteä" tsekattu ja seuraavaksi varmaan "1923" työn alle.
^Orkkis Kahden Keikka kyllä parasta Saksalaista, Matula vaan porskutti. Kyllä vuosien varrella perjantaisin noita saksalaisia on tullut katsottua monenmoisia.
Last of Us -jaa se olikin viimeinen jakso, kappas vaan
Exit -yllättävän laimea ollut tämä 3. kausi
Paitsi nyt noissa mitä olen viimeksi katsonut niin Matulan alla on Audi 90 Quattro, taisi olla vuoden 1986 jakso.:cool:
Jotenkin virkistävää katsella muutenkin tuota sen ajan autokantaa. Jaksoissa on myös kuvattu aika paljon katunäkymiä. Näkyy kuplavolkkaria poliisiautona, tyylikkäitä CX Citikoita, Roverin 3.5 litraisia jne. Ja Opel-tiheys aivan jotain muuta kuin nyt. Sellainenhan se maailma silloin oli, on melkein päässyt unohtumaan. Nykyisin kaikki on kuin samasta puusta tehtyjä. Ei silti, että ihan käyttöautoksi kaipaisin jotain 70-80 -luvun autoa...
Ted Lasso S3E1. On tätä saanut odottaakin.
Kaksi jaksoa katsoin Areenasta. Näin paikallisena mukava seurata esim. mitä rakennuksia on päässyt mihinkin "rooliin". Poliisiasemana näyttää olevan vanha Postin päärakennus, hotellina Metsähallituksen Pilke-talo ja sen vieressä olevat, Arktikumiin johtavat portaatkin olivat päässeet kuvaan mukaan.
^ Ainahan noita joudutaan modaamaan jos budjetti rajoittaa, aitojen paikkojen käyttöäkin voidaan rajoittaa tai niistä veloitetaan. Ivalossa kylläkin oli aika hienoja digitaalisesti tehtyjä rakennuksia.
Nyt hölmö kysymys tallentamisesta.
Olen yrittänyt LG telkkarilla tallentaa Veitset esiin leffaa, mutta ei onnistu.
Olenko tehnyt virheen, vai pystyykö kanava jotenkin estämään tietyn elokuvan tallentamisen? Tai eikö telkkarin softa osaa käyttää jotain kanavaa?
^Mille yritit tallentaa?
^Eikös taida olla maksullisella osiolla? Toisaaltaan aika kevyt leffa mielestäni.